Fixedquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:34 schreef Toverheks het volgende:
Pietje vond mijn titel mooier en mijn nummertje klopt de jouwe niet
Maar toen waren de gasten nog enigszins normaal. Dit is allemaal flauwekul van derderangs figuren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vond vorige week een stuk erger met dat gerochel, dit is gewoon slecht. Niet meer, niet minder.
Ik geloof het ook maar misschien is het volgende week nog slechter.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:33 schreef Disana het volgende:
Dit is veruit de slechtste show van allemaal.
Ja het nummertje maar mijn titel was mooier hoorquote:
Het interesseert hem geen ene mallemoer meer, hij heeft niet eens meer de pretentie een gastheer te zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof het ook maar misschien is het volgende week nog slechter.
Zou het door die kip komen? Dat gerochel bedoel ik.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vond vorige week een stuk erger met dat gerochel, dit is gewoon slecht. Niet meer, niet minder.
Ongelofelijk. Ik snap dat Bram afhaakt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:37 schreef Disana het volgende:
Terwijl zijn gast praat, zit Jaap voortdurend op zijn mobieltje te kijken.
Of ze zitten vast klaar voor de volgende Vraag maar Raak met klaphandjes en zwaaitjes.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:39 schreef Toverheks het volgende:
zal wel erg saai zijn op de Evilwonchat ze komen ff allemaal gluren op de Vlemchat.
"Mis" hem al een dag of...2/3quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:56 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk is het best raar dat mod Rob er niet is. Het zijn toch zulke grote vrienden? Of zou mod Rob boos zijn omdat Jaap zijn chat heeft ingeruild voor die andere.
Laysa ik heb dat niet.
Ook niet dat alles heel traag wordt?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:56 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk is het best raar dat mod Rob er niet is. Het zijn toch zulke grote vrienden? Of zou mod Rob boos zijn omdat Jaap zijn chat heeft ingeruild voor die andere.
Laysa ik heb dat niet.
Nee, maar het schijnt te helpen als je zonder chat kijkt. Je moet een goed uitgerust systeem hebben vanwege die chat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ook niet dat alles heel traag wordt?
Ben nu niet aan het kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |