Mwah, dan heb je verkeerde groep vrouwen te pakken. De dames die ik ken zijn zeker niet geplamuurd, etc... Gewoon de deftige dametjes van Ostermalm...quote:Op zondag 13 mei 2012 19:14 schreef heaven7 het volgende:
Underbara bar op Söder is leuk. Zweedse vrouwen zijn vooral heel nep vind ikOranje plamuurlagen en dood gestyled te blond haar. En ik ben echt niet jaloers
Qua cultuur vind ik Skansen superleuk en Nordiska museet.
Sturehof en Spybar zijn qua plamuurbarbies wel de ergste plekken.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:20 schreef Bajskorv het volgende:
Qua uitgaan Berns, Sturehof, Riche, Rose, Spybar, etc.
Underbara bar is zeker leuk, aleen het laatste uur worden de Zweden altijd een beetje paniekerig als ze nog niet 'gescoord' hebben. Dan slaat de sfeer in Underbara echt binnen 10 minuten compleet om naar een Hollywood music hall - gehaltequote:Op zondag 13 mei 2012 19:14 schreef heaven7 het volgende:
Underbara bar op Söder is leuk. Zweedse vrouwen zijn vooral heel nep vind ikOranje plamuurlagen en dood gestyled te blond haar. En ik ben echt niet jaloers
Qua cultuur vind ik Skansen superleuk en Nordiska museet.
Ik ga in A'dam ook zeker niet naar de Jimmy Woo, maar vind Sturehof erg relaxed. Qua dames herken ik je probleem niet echt, maar ik zal wel naar andere dames kijken...quote:Op maandag 14 mei 2012 11:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Sturehof en Spybar zijn qua plamuurbarbies wel de ergste plekken.
Ik hou me over het algemeen ver van Stureplan, maar ging in Amsterdam dan ook nauwelijks naar Jimmy Woo etc. Dat is het mooie aan Stockholm, hele uitgaanspectrum is goed vertegenwoordigd.
Is ook pas sinds amper 2 maandenquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
Misschien al bekend bij jullie, maar ik wist het niet; Norwegian vliegt ook van Arlanda naar Amsterdam. Als ik de prijzen zo bekijk is het een mooi alternatief voor ryanair. Wel iets duurder, maar wel vanaf Arlanda.
En, welke club is het geworden? Het verbaasde me dat er überhaupt mensen in clubs waren gisteren, met die spoelende regen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:30 schreef Bajskorv het volgende:
Dit weekend eindelijk weer eens goed los in Stockholm. Heb het gemist!
O-bar, V Club, Hells Kitchen, Rose, F12 en Berns. Niet in die volgorde en verdeeld over twee avonden/nachten. Vrij gesloopt...quote:Op zondag 3 juni 2012 13:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
En, welke club is het geworden? Het verbaasde me dat er überhaupt mensen in clubs waren gisteren, met die spoelende regen!
Ik heb een half jaartje aan KTH gestudeerd. Ik heb het gevoel dat het heel erg aan jezelf ligt of je veel contact met andere mensen krijgt of niet. Er wordt imo vrij veel georganiseerd door de studentenvereniging daar, waar je een hoop mensen kunt ontmoeten en er zijn een heleboel exchange studenten die in hetzelfde schuitje zitten als jij en dus graag contact willen. Zweden zijn wel iets meer gesloten wat dat betreft vond ik, maar er waren er ook een aantal waar ik veel mee ben opgetrokken. Je moet zelf gewoon een beetje assertief zijn, dan komt het goed qua sociale contacten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:33 schreef wormtrein het volgende:
Ik had ineens het geniale idee om in Zweden te willen studeren voor een jaartje, zoek iets als een 1-jarige master o.i.d. die aansluit op wat ik al gedaan heb in NL. Nu heeft de KTH in Stockholm wel wat, maar hoe is het om een jaartje te studeren in zo'n stad? Ik lees vanalles over oppervlakkige Zweedse mensen die niet echt openstaan voor buitenlanders, gezellig![]()
Moet ik wat betreft kamerhuur e.d. rekenen op 400 euro p/m of is dat echt veel te weinig? Qua prijs moet het wel leuk blijven natuurlijk..
Dat ga ik anders ook wel doen ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:14 schreef heaven7 het volgende:
Ik zou zeggen zoek het op op google maps en een wit rondje met blauwe T is een tunnelbana oftewel een metrostation.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |