Het zijn ook geen mensen die meteen open en spontaan zijn, daarvoor moet je ze eerst een beetje voor kennen, of gewoon een praatje maken, dan worden ze vanzelf openerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:50 schreef peenvogel86 het volgende:
Vorige zomer naar Stockholm gegaan en het viel me toch wel een beetje tegen...
Vooral dat Stureplan, ik weet niet wat iedereen daar zo bijzonder aan vind?? Misschien lag het wel aan de tijd van het jaar (eind juli? iedereen op vakantie?) maar het was 'rustig' en naast dat ronde ding waar je zo onder kan staan was zo'n soort vage open lucht bar... Ik keek m'n vrienden zo aan 'is dit het nou?'
Heb wel mooie tijden beleefd in 'F12 club' (Fredsgatan 12), had wel 'wat' met al die zweedse schonen op die trappen in de zomer, maar ik zou niet weten hoe het er in de winter daar uitziet (is het dan ook open?;))
En dan die Zweedse vrouwen... Ik weet het niet... In Rhodos en Bulgarije zijn ze zo lekker 'los', maar in Stockholm... Leek wel of ze je gwn 'wegkijken'... En nu zal je misschien 'als lezer van mijn stukje' denken: 'Jij bent gwn lelijk'... maar dat is echt het probleem niet
![]()
Toedels:)
Het stikt in en rond Stockholm van de badplaatsen. Sommigen zij superdruk, bij anderen zul je nagenoeg alleen zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:14 schreef copyfile het volgende:
Maandag 2 tot Zaterdag 7 Augustus willen wij (4 personen) met de auto naar Stockholm. Nu ben ik er zelf al een keertje geweest maar heb toch nog wat vraagjes. Allereerst weet iemand een goedkoop hotel/hostel ? Heb al een beetje gezocht maar kom niet lager dan 30¤ p.p.p.n. in deze periode. Heeft iemand suggesties of ervaringen ? Verder is het natuurlijk zomer dus moet er ook een beetje gezwommen en gezond worden. Wat zijn daarvoor de mogelijkheden is Stockholm of iets daarbuiten. We hebben natuurlijk een auto dus kunnen prima ergens naartoe rijden. Daarom ook de vraag om iemand nog suggesties heeft voor dingen buiten Stockholm of aan de buitenkant van Stockholm die we zeker niet moeten missen ?
http://www.booking.com/hotel/se/komhotel.nl.htmlquote:Op maandag 19 juli 2010 16:14 schreef copyfile het volgende:
Maandag 2 tot Zaterdag 7 Augustus willen wij (4 personen) met de auto naar Stockholm. Nu ben ik er zelf al een keertje geweest maar heb toch nog wat vraagjes. Allereerst weet iemand een goedkoop hotel/hostel ? Heb al een beetje gezocht maar kom niet lager dan 30¤ p.p.p.n. in deze periode. Heeft iemand suggesties of ervaringen ? Verder is het natuurlijk zomer dus moet er ook een beetje gezwommen en gezond worden. Wat zijn daarvoor de mogelijkheden is Stockholm of iets daarbuiten. We hebben natuurlijk een auto dus kunnen prima ergens naartoe rijden. Daarom ook de vraag om iemand nog suggesties heeft voor dingen buiten Stockholm of aan de buitenkant van Stockholm die we zeker niet moeten missen ?
Grappig, recht tegenover het apartement van m'n vriendin aan de andere kant van het park.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:18 schreef w00h00 het volgende:
[..]
http://www.booking.com/hotel/se/komhotel.nl.html
Prima hotel, hebben er zelf ook gezeten. Tegenover een striptent btw
Kino?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:14 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Grappig, recht tegenover het apartement van m'n vriendin aan de andere kant van het park.
Nee, echt aan de andere kant van het park dat ernaast ligt... Kino is ook wel gezellig, hoor ik...quote:
Hier een lijstjequote:Op maandag 19 juli 2010 23:03 schreef copyfile het volgende:
@w00h00 : Hotel is helaas al vol voor onze datum. Zouden trouwens ook liever 4persoons kamer hebben.
@Knutknuttsson : Klinkt goed ! Hoe heten deze/hoe kan ik ze vinden ?
Of, als je toch een auto hebt, verder de Archipelago in! Gebruik de site die Knut hier al linkte voor reviews van de verschillende eilandjes. Je rijdt bijvoorbeeld vanuit Stockholm in minder dan een uurtje naar Stavnas en vandaar gaan veel bootjes ver de Archipelago in, als je echt even buiten wilt zijn. En vanaf elk van de eilandjes daar kun je natuurlijk zwemmen, heerlijk.quote:
Ik vond cityhostel goed (niet heel goedkoop, maar dat zal je in die periode niet vinden). Qua locatie leek het boothostel ons ideaal (Rygerfjord), maar dat was vol.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:41 schreef copyfile het volgende:
Thanks mooie link ! Nu nog iemand misschien ideeën voor goedkope hotels/hostels ?
Oh sorry, ik bedoelde Södermalmquote:Op zondag 23 januari 2011 16:09 schreef heaven7 het volgende:
Nou echt shoppen kun je niet doen bij dure souvenierswinkeltjes hoor
Als je gewone kledingzaken, juweliers etc wil hebben moet je niet echt naar Gamla Stan.
Ik krijg wel eens zo'n nieuwsbrief via email van Nederlanders in Stockholm, daar zitten ook vaak oproepjes voor stageplekken bij. Misschien heb je daar wat aan.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Inwoners van Stockholm of Zweden in het algemeen die mij kunnen wijzen op mediastages in het land? Heb onderzoek gedaan maar kon vrij weinig vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |