Jij gaat toch wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:48 schreef Guard het volgende:
ik zit nog te twijfelen of ik vanavond ga...
En dat is?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:37 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal zo mijn "pakje" eens gaan pakken
Ik heb een jurkje in een koe-print-achtig-ietsquote:
Je FarmVille-obsessie gaat wel erg ver, vind je ook nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb een jurkje in een koe-print-achtig-iets
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je FarmVille-obsessie gaat wel erg ver, vind je ook niet?
Mijn FV-obessie is begonnen door mijn jurkjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je FarmVille-obsessie gaat wel erg ver, vind je ook niet?
Hehe, je kan het! Ga je nog in Tilburg carnaval vieren?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha. Ik ga vandaag nog even proberen last-minute een of ander pakje te scoren (wel een uitdaging..).
Is wel een leuk nummerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:51 schreef automatic_ het volgende:
Dit blijkt dé hit te zijn en ik had hem nog nooit gehoord...
Jep, as zondag.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, je kan het! Ga je nog in Tilburg carnaval vieren?
Ben hier net even met een collega bij een Piet Kerkhog geweest... Hangt echt helemaal vol nog!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha. Ik ga vandaag nog even proberen last-minute een of ander pakje te scoren (wel een uitdaging..).
Ik ben in omgeving Nijmegen..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ben hier net even met een collega bij een Piet Kerkhog geweest... Hangt echt helemaal vol nog!
http://www.pietkerkhof.nl/quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ben in omgeving Nijmegen..Niet echt in de buurt. En waar zit Piet Kerkhog?
typo en zit inderdaad door heel het land!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ben in omgeving Nijmegen..Niet echt in de buurt. En waar zit Piet Kerkhog?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:08 schreef Crazy-M het volgende:
en nu dus 2 uur geen pc ondersteuning meer op ict
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:08 schreef Guard het volgende:
[..]Je geeft onze branche een slechte naam
Prioriteiten stellen op de vrijdag hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:08 schreef Guard het volgende:
[..]Je geeft onze branche een slechte naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |