Moet er ergens "Adolf" tussen gefrot worden of zo?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand mijn falende TT even aanpassen?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Annie, kom op, ik hou het niet meer!
[RLS SC # 531] Adolf, Adolf 's Adolf?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet er ergens "Adolf" tussen gefrot worden of zo?
Je wéét dat ik dat niet kan weigeren hè, rotjonk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[RLS SC # 531] Adolf, Adolf 's Adolf?
Graag.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Je wéét dat ik dat niet kan weigeren hè, rotjonk.
Wat moet er snel dan?quote:
Goed, als we dan toch allebei al Aids hebben kunnen we de condooms ook weglaten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
En ik krijg Aids van het feit dat mijn posts per pagina maar blijven wisselen.
Arme Adolfquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:10 schreef Gert het volgende:
Nou ja, hopelijk reageert-ie op deze TT-oproep, dat scheelt een hoop ongerustheid in het noorden des lands!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
En ik krijg Aids van het feit dat mijn posts per pagina maar blijven wisselen.
O... da's jouw probleem. Trek je toch niets aan van die lompe usb-slopert man.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mag niet meer te veel met modjes gezellig doen
Dat valt onder "slijmen"
Mag jij wel met users leuk doen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
O... da's jouw probleem. Trek je toch niets aan van die lompe usb-slopert man.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:13 schreef liesje1979 het volgende:
WE....EKEND wilde ik doen.
Maar!
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Stom!
Weekend dus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dan sluit ie automagisch na de volgende postquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Remlof! Zeg 's, is het technisch gezien mogelijk om een topic open te gooien ná de 300 posts? Voor jou?
Kudtquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar dan sluit ie automagisch na de volgende post
bridge?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:19 schreef Anniebab het volgende:
Ik ga ff omkleden, moet straks naar kaartclub,heb geen zin
FOTO'S VERDOMMEquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:19 schreef Anniebab het volgende:
Ik ga ff omkleden, moet straks naar kaartclub,heb geen zin
Dus je komt naar de volgende meet?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eentje moet mij vrijhouden tijdens een meet, de ander een krat cola leveren![]()
![]()
Ben jij gek, Annie is de leukste (Volendamse) user van Fok!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand Annie bannen?
Wel schattig dat je nog steeds denkt dat het je géén kratje Juup gaat kostenquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eentje moet mij vrijhouden tijdens een meet, de ander een krat cola leveren![]()
![]()
Geen idee, als het verder dan tien minuten lopen is denk ik van niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus je komt naar de volgende meet?
Maar ze kan wel lekker pijpen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
De vorige tekst kon echt niet, veel te vroeg op de avond
Ik reis verdomme 500 km om Liesje te beledigen en jij hebt er niet eens 11 minuten lopen voor over?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen idee, als het verder dan tien minuten lopen is denk ik van niet.
Joker-competitie ,maar ik ga, wel sta best hoog, met 200 vrouwen is wel leukquote:
De weddenschap is ook totaal niet eerlijk, er zit veel meer onder de top 5 dan er binnen. Maar goed, ik weet dat je een armlastig ventje bent, gaf je dus een flinke voorsprong.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel schattig dat je nog steeds denkt dat het je géén kratje Juup gaat kosten
Maar je mag wel een flesje meedrinken hoor, Mera en ik krijgen geen kratje leeg.
200!? Jezus fuckquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Joker-competitie ,maar ik ga, wel sta best hoog, met 200 vrouwen is wel leuk. Maar met dit weer vind ik t altijd ff een stap om de hele avond weg te gaan.
Je hebt het zelf zo gezegd, lieve Teunquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De weddenschap is ook totaal niet eerlijk, er zit veel meer onder de top 5 dan er binnen. Maar goed, ik weet dat je een armlastig ventje bent, gaf je dus een flinke voorsprong.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik reis verdomme 500 km om Liesje te beledigen en jij hebt er niet eens 11 minuten lopen voor over?
Vermoedelijk niet neequote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik reis verdomme 500 km om Liesje te beledigen en jij hebt er niet eens 11 minuten lopen voor over?
met 200 vrouwenquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Joker-competitie ,maar ik ga, wel sta best hoog, met 200 vrouwen is wel leuk. Maar met dit weer vind ik t altijd ff een stap om de hele avond weg te gaan.
Ik vind je een leuk wijf, dat weet je best.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar kwam je niet voor![]()
Maar het was wel een leuke bijkomstigheid.
Nee, man een man, woord een woord, daar hou ik vanquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt het zelf zo gezegd, lieve TeunIk durf dezelfde weddenschap ook wel aan als we er Top 10 van maken?
welke top 5?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De weddenschap is ook totaal niet eerlijk, er zit veel meer onder de top 5 dan er binnen. Maar goed, ik weet dat je een armlastig ventje bent, gaf je dus een flinke voorsprong.
Allemaal waardebonnen, weekendje weg, best leuke prijzen, aan t eind van seizoen dan he.Maar t gaat mij om de eer.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
200!? Jezus fuck
Wat valt er te winnen?
Maar dan wel twéé kratjes Juup?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt het zelf zo gezegd, lieve TeunIk durf dezelfde weddenschap ook wel aan als we er Top 10 van maken?
Weet ik wel, en daarom vind ik het ook leuk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind je een leuk wijf, dat weet je best.
Rot op met die eer, jij wil met je mannetje op vakantie, geef maar toe!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Allemaal waardebonnen, weekendje weg, best leuke prijzen, aan t eind van seizoen dan he.Maar t gaat mij om de eer.
Maar Ian ís dan ook een zeikerd. . .quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik wel, en daarom vind ik het ook leuk.
Zo is onze band nou eenmaal, ik doe dom en naief en jij zeikt dat af.![]()
van Mora?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Loempia's gekocht voor in de oven, ben benieuwd.
Ik ben een eerlijk man.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dan wel twéé kratjes Juup?![]()
Wel coulant overigens, er top 10 van maken. De weddenschap is, hoewel zo geaccepteerd, inderdaad totaal niet in verhouding.
Gert!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dan wel twéé kratjes Juup?![]()
Wel coulant overigens, er top 10 van maken. De weddenschap is, hoewel zo geaccepteerd, inderdaad totaal niet in verhouding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar Ian ís dan ook een zeikerd. . .
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar Ian ís dan ook een zeikerd. . .
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rot op met die eer, jij wil met je mannetje op vakantie, geef maar toe!
Oei....quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
aaaaach, teun is verliefd op Sieneke.Nu weet ik t zeker.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Songfestival, dat Sieneke de top 5 zal halen
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar Ian ís dan ook een slijmerd. . .
Huismerk Super de Boer.quote:
Ik ben helemaal op jou gekkiequote:Op woensdag 10 februari 2010 18:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
aaaaach, teun is verliefd op Sieneke.Nu weet ik t zeker.![]()
ah ok, geen verstand vanquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Songfestival, dat Sieneke de top 5 zal halen
![]()
![]()
![]()
![]()
Vergeet niet de oven aan te zetten, anders zijn ze na 20 minuten nog niet lekkerquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, maar heb nog wel ergens een potje sambal mocht 't echt niks zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:32 schreef Gert het volgende:
Oei....
Meestal gaan zaken er dan niet op vooruit als je ze uit de frituur gewend bent.
Saus paraat?
Huismerk is vaak nog lekkerder dan A-merk, weet ik uit de smaaktests voor het Spar merkquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert!
Gaat het nog witter worden hier denk je?
Volgende wéék vrijdag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En we worden geacht bij de nestor op audiëntie te komen volgens mij.
Met een kaasplankje.
Met je witter.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Hey, oprecht hier hèquote:
Ik ben ranzig gelukkig op het moment, dus niet te beledigenquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gelukkig is ie weer terug van Liesje
[ afbeelding ]
aai.gif
No way, dat is WJquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik ben de leukste motherfucker van dit subforum. Dus HA!
Ah tof, we gaan dus trammen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgende wéék vrijdag!
En we worden geacht bij de nestor op audiëntie te komen volgens mij.
Met een kaasplankje.
Met je witter.![]()
Coke natuurlijk, jij maagd!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik bedoelde sneeuw, wat dacht jij dan?
Je bent vermoedelijk wel de creatiefste op dit forum, met enige afstand denk ik maar zo.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's geen motherfucker. Da's een epische held.
Fixed it for youquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent vermoedelijk wel de grootste aandachtshoer op dit forum, met enige afstand denk ik maar zo.
Nee, heule echte eigen zussen, nog allemaal van dezelfde pap en mam ookquote:
Wat is dat voor gedoe daar bij jullie thusiquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, heule echte eigen zussen, nog allemaal van dezelfde pap en mam ook
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat wordt dan binnenkort O'Lacey
Ik ben dus echt niet met een Duitser getrouwdquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat is dat voor gedoe daar bij jullie thusi
Jij bent Nederlandse, met een Duitse getrouwd
Je zussen zijn Duits en met een Nederlander gehuwd?
hahahah dan ben ik al heel lelijk oud denk ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hey, oprecht hier hè![]()
Ik wacht alleen nog even tot het moment dat haar kinderen de deur uit zijn, maar dan ga ik er werk van maken![]()
Ah, dat worden weer foto'squote:Op woensdag 10 februari 2010 18:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wacht op die Chinees, die heeft al twee keer gebeld dat ie er aan komt, maar dat het glad is. Solly, solly
Waarom hebben ze die dan niet bij de Nederlandse ambassade ingeschreven als zijnde Nederlands? Of zijn je ouders ook genaturaliseerd....quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben dus echt niet met een Duitser getrouwd![]()
Meneer Deisyy is zo Hollands als maar kan, mijn schoondrama en schoondraak wonen in Duitsland, misschien dat dat je op het verkeerde been zet.
Maar mijn zussen hebben wel een Duits paspoort, omdat ze in Duitsland geboren zijn, maar mijn ouders zijn Nederlands.
Geeft niks, je bent gewoon dan nog steeds liefquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
hahahah dan ben ik al heel lelijk oud denk ik
Mijn ouders voeren vroeger en toen ze met hun schip in Duitsland lagen zijn mijn zussen daar geboren. Dusss...quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die dan niet bij de Nederlandse ambassade ingeschreven als zijnde Nederlands? Of zijn je ouders ook genaturaliseerd....
Veertig tot vijftig kilometer tussen Ermelo en Utrecht, ik kwam van de andere kant en deed er drie uur over en er stond de helft minder filequote:Op woensdag 10 februari 2010 18:57 schreef Deisyy het volgende:
En ondertussen is meneer Deisyy al vanaf kwart over 3 bezig van Zwolle naar hier te komen.
Aaah, binnenvaarders, stugge noeste zwoegersquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn ouders voeren vroeger en toen ze met hun schip in Duitsland lagen zijn mijn zussen daar geboren. Dusss...
Hadden we dat geweten hadden jullie kunnen zwaaienquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Veertig tot vijftig kilometer tussen Ermelo en Utrecht, ik kwam van de andere kant en deed er drie uur over en er stond de helft minder file
Zoiets jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Aaah, binnenvaarders, stugge noeste zwoegers
Waar stond ie nu, al voorbij A'foort? Anders kan hij beter Maarn Doorn nemen en dan de A12 denk ik?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hadden we dat geweten hadden jullie kunnen zwaaien
Hier nu een klein beetje sneeuw, had je nu wat anders besteld dan vorige keer?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Chinees is binnen![]()
En het sneeuwt hier nog steeds, glinsterende sneeuw, het vriest ook gewoon
Hao Mi Doa!quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Chinees is binnen![]()
En het sneeuwt hier nog steeds, glinsterende sneeuw, het vriest ook gewoon
Ja, babi pangang, die is hier verrukkelijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hier nu een klein beetje sneeuw, had je nu wat anders besteld dan vorige keer?
Weet ik welke route hij neemt, hij kent zijn wegennet aardig, dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar stond ie nu, al voorbij A'foort? Anders kan hij beter Maarn Doorn nemen en dan de A12 denk ik?
Dat weet ik niet hoor, ze zijn al gestopt met varen toen ik nog niet eens geboren was. Maar wij zijn of beter waren een echte schippersfamilie.quote:
Arme drommels, veel uren, laag loonquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor, ze zijn al gestopt met varen toen ik nog niet eens geboren was. Maar wij zijn of beter waren een echte schippersfamilie.
Doeeeeeeeeeeg, doe je voorzichtig lieverd? Tot vanaaf dan maar hè en neem je wat lekkers mee?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:15 schreef Anniebab het volgende:
daag ik ga de kou in, Teun eet ze , de groeten aan de rest, en misschien tot laters nog ff..
Nee, geen pics deze keer, 't is simpel, te simpel voor mooie plaatjes.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
Heb je weer zo'n heel buffet voor jezelf Teun? Dat was echt veel!
En wat Pietje zegt: Pics!
'quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, geen pics deze keer, 't is simpel, te simpel voor mooie plaatjes.
Ga eerst even wat eten joh, dan is je powernap nog lekkerderderderquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
'
Ah jammer, vorige keer kreeg ik er honger van.![]()
Maar laat het niet koud worden, ik ga nog even powernappen.
Groetjes terugquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voordat ik het vergeet, jullie moeten allemaal de groeten van Annie hebben![]()
Je hebt haar al in je pm?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voordat ik het vergeet, jullie moeten allemaal de groeten van Annie hebben![]()
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:15 schreef Anniebab het volgende:
daag ik ga de kou in, Teun eet ze , de groeten aan de rest, en misschien tot laters nog ff..
Sorry, kan ik het nog herstellen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond hem zonder uitleg grappiger, met je ninja-edit.![]()
Nu echt.
Ohhh dat is de beste uit de diepvries iidquote:
Wat is er aan de hand muis? Hoe komt het?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:46 schreef Soury het volgende:
Ik heb pijn an me reet
Domweg buikspier oefeningen doen. Heb godver brandblaren op mijn stuit !! Volgende week maar met kussen ofzoquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand muis? Hoe komt het?
Waarom zo lang doorgegaan dan? Voel je tochquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Domweg buikspier oefeningen doen. Heb godver brandblaren op mijn stuit !! Volgende week maar met kussen ofzo
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Domweg buikspier oefeningen doen. Heb godver brandblaren op mijn stuit !! Volgende week maar met kussen ofzo
Nee dus zelfs de dag daarna deed ik het zelfde, toen voelde ik het pasquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom zo lang doorgegaan dan? Voel je toch?
Wel stoerquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dus zelfs de dag daarna deed ik het zelfde, toen voelde ik het pas
Je bent niet goed wijs muis!quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dus zelfs de dag daarna deed ik het zelfde, toen voelde ik het pas
Nee, moet je het maar niet aanhalenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:40 schreef Soury het volgende:
genoeg over mijn verbrande reet ok !!
Nee echt niet... Pleisters en inleg kruisjes billenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, moet je het maar niet aanhalen![]()
We willen pics
Aaahwquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee echt niet... Pleisters en inleg kruisjes billen
Die is gaaf man !!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Muis in de bocht![]()
http://www.johnnolanfilms.com/films/nolans-cheddar/
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:47 schreef remlof het volgende:
Whehe, ik kreeg toevallig net een paars scans van ouwe foto's van mij per mail van m'n broer:
[ afbeelding ]!
Neuh, alleen iets minder haar en ik kijk niet meer scheelquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Je bent ook geen steek veranderd hè
![]()
Toen was je ook al lelijkquote:
Je mist die zwemband een beetje, maar die komt vanzelf terugquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, alleen iets minder haar en ik kijk niet meer scheel
Vertel dat maar aan me kontquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij is leuk hè, stoer hoor muis, buikspieroefeningen
Dat eendje kijkt nog vrolijker dan jijquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:47 schreef remlof het volgende:
Whehe, ik kreeg toevallig net een paars scans van ouwe foto's van mij per mail van m'n broer:
[ afbeelding ]!
Ja, ik had een takkehekel aan op de foto moetenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat eendje kijkt nog vrolijker dan jij![]()
Schattige foto hoor
quote:
Ik heb het nog geen ene keer geluisterdquote:
Het is simpelweg een grappige fotoquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik had een takkehekel aan op de foto moeten
Oh god !!! Dat dat is stoer.. Ik pasquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is simpelweg een grappige foto![]()
Ik zal er binnenkort nog een paar scannen uit m'n puberperiode
Ik was toen ik een jaar of 16 was heel recalcitrant, kleedde me bij voorkeur helemaal in zwart en luisterde naar The Curequote:Op woensdag 10 februari 2010 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is simpelweg een grappige foto![]()
Ik zal er binnenkort nog een paar scannen uit m'n puberperiode
Ik had puistjes .... Op mijn voorhoofd, en als ik wilde stappen op mijn neus..quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was toen ik een jaar of 16 was heel recalcitrant, kleedde me bij voorkeur helemaal in zwart en luisterde naar The Cure
Tot dat ie achterste voren in de scheerstoel ging zitten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Remlof wat ben je schattig en wat heb je veel háár
Ow ja, ik zat van m'n 14e tot m'n 18e ook onder de acnequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had puistjes .... Op mijn voorhoofd, en als ik wilde stappen op mijn neus..
Ben eigenlijk blij dat ik ouder ben
Hàdquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Remlof wat ben je schattig en wat heb je veel háár
Ja, ik ben een gezamenlijk fotoalbum aan het maken om al onze herinneringen te bewarenquote:
Onze herinneringen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, ik ben een gezamenlijk fotoalbum aan het maken om al onze herinneringen te bewaren
Gehavende kont hier wel godver de gover....... Das pas ergquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, ik zat van m'n 14e tot m'n 18e ook onder de acne![]()
[..]
Hàd
ik nog niet, maar dat zal niet lang meer durenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Is iedereen vroeg naar zijn nest?
Neuh, zit een Louis Theroux docu te kijken. Hij zit bij de nazi's, gezellige luiquote:
Ik ga nog lange niequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
ik nog niet, maar dat zal niet lang meer duren
Welke sjet?quote:
Heb ik al eens gezien. Heftig ja.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, zit een Louis Theroux docu te kijken. Hij zit bij de nazi's, gezellige lui. Je schattige dochters van een jaar of 12 een liedje laten zingen met bijbehorende hitler-groet.
Van ''de vlem''quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welke sjet?
Ik zie door de bomen de sjets niet meer
Ik ben nu toch hier.....quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Het zal me een worst wezen als je toch niet hier zit
quote:
Nou nee...ik doe niet aan medelij zegquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar daar (*wijst) is het vermaak zeg je. Dus hier post je gewoon uit medelijden met ons
Kom eens uit je zielepoten-rolquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar daar (*wijst) is het vermaak zeg je. Dus hier post je gewoon uit medelijden met ons
Die kan je uit zettenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook streams kijken
Dat mag niet, zonder geluidquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
whaha...zonder geluid geluisterd
....kwist dat je ging Sieneke
* Deisyy gooit een doos chocola richting D.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja nou he....volgens mij moet D. ongesteld worden ofzo
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
* Deisyy gooit een doos chocola richting D.
Ook niet als we dadelijk in de top 5 komen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wellllllllllll ik zal nimmer naar jouw gesienik luisteren![]()
![]()
Kssssssssssssssstttttttttttt jochquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
sjalalie sjalala sjalalie sjalala de zomerzon
We sjalalie'en 't hele land.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ook niet als we dadelijk in de top 5 komen?
Neennnnn gewoon al uit principe niet....ow das wel een goed doel....om zo lang mogelijk te vermijden dat graflied te horenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ook niet als we dadelijk in de top 5 komen?
Wat vind jij ervan Pietje?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We sjalalie'en 't hele land.
Yeahquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We sjalalie'en 't hele land.
De laatste tig jaar hebben we 't zo kut gedaan, dat alles toegestaan is vanaf de laatste jaren. Vorig jaar hebben we de gay-insteek gekozen, nu weer iets totaal anders. Ik vind 't prima. Als dit flopt volgend jaar metal, of hardstyle.quote:
Zolang jij het niet gehoord hebt mag je er geen mening over hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neennnnn gewoon al uit principe niet....ow das wel een goed doel....om zo lang mogelijk te vermijden dat graflied te horen![]()
Het is wanstaltige, toch?quote:
Oftewel, Pietje vind het een te vrolijk kutlied.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De laatste tig jaar hebben we 't zo kut gedaan, dat alles toegestaan is vanaf de laatste jaren. Vorig jaar hebben we de gay-insteek gekozen, nu weer iets totaal anders. Ik vind 't prima. Als dit flopt volgend jaar metal, of hardstyle.
Vreten bitch.quote:
De titel zegt al genoeg....dat en Marianne weber als coach en die smurfenopa als schrijverquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang jij het niet gehoord hebt mag je er geen mening over hebben
Nee, dat zegt niet genoegquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
De titel zegt al genoeg....dat en Marianne weber als coach en die smurfenopa als schrijver
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Teun!!![]()
![]()
![]()
Nu heb ik zin in cola![]()
En wat een kutnummer is het btw
ja die Marianne Weber met dat zuurpruimemondje houdt mij ook tegen om t wat te vindenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
De titel zegt al genoeg....dat en Marianne weber als coach en die smurfenopa als schrijver
Had zo op het "open podium" van Studio Vlemmix gekund. Maar nee, nu gaan er geen 200 chatters maar 200 miljoen Europeanen naar kijken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je moet voor de lol eens luisteren, 1 keer maar, meer wil je toch niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
OngestelD.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Zo grappig is dat niet hoor, heb ik van horen zeggen
Teun vindt Marianne een lekker wijfquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja die Marianne Weber met dat zuurpruimemondje houdt mij ook tegen om t wat te vinden
nee....ik ga niet luisterenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet voor de lol eens luisteren, 1 keer maar, meer wil je toch niet.
Het is zo slecht, de tekst, de stem, dat kutterige blije shalalalie
ja, shitquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Pwnd!!!111!!!1 ik heb het lekker niet gehoord ik wist het ik wist het
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heet 'vermaak'quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Had zo op het "open podium" van Studio Vlemmix gekund. Maar nee, nu gaan er geen 200 chatters maar 200 miljoen Europeanen naar kijken.
Gelukkig komt het daar niet zeg...dan had ik de stream niet aan kunnen doenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Had zo op het "open podium" van Studio Vlemmix gekund. Maar nee, nu gaan er geen 200 chatters maar 200 miljoen Europeanen naar kijken.
* Knikt instemmendquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De laatste tig jaar hebben we 't zo kut gedaan, dat alles toegestaan is vanaf de laatste jaren. Vorig jaar hebben we de gay-insteek gekozen, nu weer iets totaal anders. Ik vind 't prima. Als dit flopt volgend jaar metal, of hardstyle.
Tsja smaken verschillenquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teun vindt Marianne een lekker wijf
Lekker is niet het goede woord, ik vind 'r gewoon ok. Babsje, dat vind ik een lekker wijfquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teun vindt Marianne een lekker wijf
Wanneer is die shit uitgewerkt?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Lekker is niet het goede woord, ik vind 'r gewoon ok. Babsje, dat vind ik een lekker wijf![]()
Jou trouwens ook
Love Love Love Pietjequote:Op woensdag 10 februari 2010 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wanneer is die shit uitgewerkt?
Anteunquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lekker is niet het goede woord, ik vind 'r gewoon ok. Babsje, dat vind ik een lekker wijf![]()
Jou trouwens ook
Precies ja, en dat zijn er dus 2 teveel.quote:
Je zegt dat nu gewoon omdat iedereen dat zegt. Stelletje meelopersquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Teun!!![]()
![]()
![]()
Nu heb ik zin in cola![]()
En wat een kutnummer is het btw
Dat komt omdat Teun poly-amoreus is, hij houdt van alle vrouwen hier.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies ja, en dat zijn er dus 2 teveel.
jij kan er geen 3 handelen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies ja, en dat zijn er dus 2 teveel.
Hoezoquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wanneer is die shit uitgewerkt?
ik vind Deissy ook n lekker wijf hahahhaquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jou trouwens ook
Bij 1 al handen tekort.quote:
Pieteke is sowwww ouwerewetsquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt omdat Teun poly-amoreus is, hij houdt van alle vrouwen hier.
Ja, maar weer niet evenveel hoor. Er zitten gradaties inquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt omdat Teun poly-amoreus is, hij houdt van alle vrouwen hier.
Ik vind de eerste paar tonen met dat draaiorgel wel geinig, maar daarna is het dus echt gedaan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zegt dat nu gewoon omdat iedereen dat zegt. Stelletje meelopers![]()
Het is op z'n minst een vrolijk kutnummer
Dan nemen wij die d'r toch gewoon bij schat, samen delenquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik vind Deissy ook n lekker wijf hahahha
Oh, dat is dan weer aardig. Degene die zich omhoog wil neuken krijgt de ruimte.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar weer niet evenveel hoor. Er zitten gradaties in
Ik vind jou ook een lekker wijf, denk ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik vind Deissy ook n lekker wijf hahahha
Dat zingen komt wel goed, ze heeft nog drie maanden om te oefenen. 't Schijnt ook geen gemakkelijk liedje te zijn om te zingen (hoorde ik bij P en W)quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind de eerste paar tonen met dat draaiorgel wel geinig, maar daarna is het dus echt gedaan.![]()
En ze zingt het nog slecht ook.
Leuk, we maken er driehoeksverhouding vanquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan nemen wij die d'r toch gewoon bij schat, samen delen
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, dat is dan weer aardig. Degene die zich omhoog wil neuken krijgt de ruimte.
Pietje, vind jij dan niemand lief hier?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Strategie Pietje, strategie. Je moet ze het gevoel geven dat ze nog iets kunnen winnenquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is echt een Pierre Kartner-sound en de stem van dat kindquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind de eerste paar tonen met dat draaiorgel wel geinig, maar daarna is het dus echt gedaan.![]()
En ze zingt het nog slecht ook.
Ja, en jij typt teveel smileys. Zo hebben we allemaal watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |