Moet er ergens "Adolf" tussen gefrot worden of zo?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand mijn falende TT even aanpassen?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Annie, kom op, ik hou het niet meer!
[RLS SC # 531] Adolf, Adolf 's Adolf?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet er ergens "Adolf" tussen gefrot worden of zo?
Je wéét dat ik dat niet kan weigeren hè, rotjonk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[RLS SC # 531] Adolf, Adolf 's Adolf?
Graag.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Je wéét dat ik dat niet kan weigeren hè, rotjonk.
Wat moet er snel dan?quote:
Goed, als we dan toch allebei al Aids hebben kunnen we de condooms ook weglaten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
En ik krijg Aids van het feit dat mijn posts per pagina maar blijven wisselen.
Arme Adolfquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:10 schreef Gert het volgende:
Nou ja, hopelijk reageert-ie op deze TT-oproep, dat scheelt een hoop ongerustheid in het noorden des lands!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
En ik krijg Aids van het feit dat mijn posts per pagina maar blijven wisselen.
O... da's jouw probleem. Trek je toch niets aan van die lompe usb-slopert man.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mag niet meer te veel met modjes gezellig doen
Dat valt onder "slijmen"
Mag jij wel met users leuk doen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
O... da's jouw probleem. Trek je toch niets aan van die lompe usb-slopert man.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:13 schreef liesje1979 het volgende:
WE....EKEND wilde ik doen.
Maar!
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Stom!
Weekend dus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dan sluit ie automagisch na de volgende postquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Remlof! Zeg 's, is het technisch gezien mogelijk om een topic open te gooien ná de 300 posts? Voor jou?
Kudtquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar dan sluit ie automagisch na de volgende post
bridge?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:19 schreef Anniebab het volgende:
Ik ga ff omkleden, moet straks naar kaartclub,heb geen zin
FOTO'S VERDOMMEquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:19 schreef Anniebab het volgende:
Ik ga ff omkleden, moet straks naar kaartclub,heb geen zin
Dus je komt naar de volgende meet?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eentje moet mij vrijhouden tijdens een meet, de ander een krat cola leveren![]()
![]()
Ben jij gek, Annie is de leukste (Volendamse) user van Fok!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand Annie bannen?
Wel schattig dat je nog steeds denkt dat het je géén kratje Juup gaat kostenquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eentje moet mij vrijhouden tijdens een meet, de ander een krat cola leveren![]()
![]()
Geen idee, als het verder dan tien minuten lopen is denk ik van niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus je komt naar de volgende meet?
Maar ze kan wel lekker pijpen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
De vorige tekst kon echt niet, veel te vroeg op de avond
Ik reis verdomme 500 km om Liesje te beledigen en jij hebt er niet eens 11 minuten lopen voor over?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen idee, als het verder dan tien minuten lopen is denk ik van niet.
Joker-competitie ,maar ik ga, wel sta best hoog, met 200 vrouwen is wel leukquote:
De weddenschap is ook totaal niet eerlijk, er zit veel meer onder de top 5 dan er binnen. Maar goed, ik weet dat je een armlastig ventje bent, gaf je dus een flinke voorsprong.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel schattig dat je nog steeds denkt dat het je géén kratje Juup gaat kosten
Maar je mag wel een flesje meedrinken hoor, Mera en ik krijgen geen kratje leeg.
200!? Jezus fuckquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Joker-competitie ,maar ik ga, wel sta best hoog, met 200 vrouwen is wel leuk. Maar met dit weer vind ik t altijd ff een stap om de hele avond weg te gaan.
Je hebt het zelf zo gezegd, lieve Teunquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De weddenschap is ook totaal niet eerlijk, er zit veel meer onder de top 5 dan er binnen. Maar goed, ik weet dat je een armlastig ventje bent, gaf je dus een flinke voorsprong.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik reis verdomme 500 km om Liesje te beledigen en jij hebt er niet eens 11 minuten lopen voor over?
Vermoedelijk niet neequote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik reis verdomme 500 km om Liesje te beledigen en jij hebt er niet eens 11 minuten lopen voor over?
met 200 vrouwenquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Joker-competitie ,maar ik ga, wel sta best hoog, met 200 vrouwen is wel leuk. Maar met dit weer vind ik t altijd ff een stap om de hele avond weg te gaan.
Ik vind je een leuk wijf, dat weet je best.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar kwam je niet voor![]()
Maar het was wel een leuke bijkomstigheid.
Nee, man een man, woord een woord, daar hou ik vanquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt het zelf zo gezegd, lieve TeunIk durf dezelfde weddenschap ook wel aan als we er Top 10 van maken?
welke top 5?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De weddenschap is ook totaal niet eerlijk, er zit veel meer onder de top 5 dan er binnen. Maar goed, ik weet dat je een armlastig ventje bent, gaf je dus een flinke voorsprong.
Allemaal waardebonnen, weekendje weg, best leuke prijzen, aan t eind van seizoen dan he.Maar t gaat mij om de eer.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
200!? Jezus fuck
Wat valt er te winnen?
Maar dan wel twéé kratjes Juup?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt het zelf zo gezegd, lieve TeunIk durf dezelfde weddenschap ook wel aan als we er Top 10 van maken?
Weet ik wel, en daarom vind ik het ook leuk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind je een leuk wijf, dat weet je best.
Rot op met die eer, jij wil met je mannetje op vakantie, geef maar toe!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Allemaal waardebonnen, weekendje weg, best leuke prijzen, aan t eind van seizoen dan he.Maar t gaat mij om de eer.
Maar Ian ís dan ook een zeikerd. . .quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik wel, en daarom vind ik het ook leuk.
Zo is onze band nou eenmaal, ik doe dom en naief en jij zeikt dat af.![]()
van Mora?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Loempia's gekocht voor in de oven, ben benieuwd.
Ik ben een eerlijk man.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dan wel twéé kratjes Juup?![]()
Wel coulant overigens, er top 10 van maken. De weddenschap is, hoewel zo geaccepteerd, inderdaad totaal niet in verhouding.
Gert!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dan wel twéé kratjes Juup?![]()
Wel coulant overigens, er top 10 van maken. De weddenschap is, hoewel zo geaccepteerd, inderdaad totaal niet in verhouding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar Ian ís dan ook een zeikerd. . .
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar Ian ís dan ook een zeikerd. . .
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rot op met die eer, jij wil met je mannetje op vakantie, geef maar toe!
Oei....quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
aaaaach, teun is verliefd op Sieneke.Nu weet ik t zeker.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Songfestival, dat Sieneke de top 5 zal halen
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar Ian ís dan ook een slijmerd. . .
Huismerk Super de Boer.quote:
Ik ben helemaal op jou gekkiequote:Op woensdag 10 februari 2010 18:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
aaaaach, teun is verliefd op Sieneke.Nu weet ik t zeker.![]()
ah ok, geen verstand vanquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Songfestival, dat Sieneke de top 5 zal halen
![]()
![]()
![]()
![]()
Vergeet niet de oven aan te zetten, anders zijn ze na 20 minuten nog niet lekkerquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, maar heb nog wel ergens een potje sambal mocht 't echt niks zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:32 schreef Gert het volgende:
Oei....
Meestal gaan zaken er dan niet op vooruit als je ze uit de frituur gewend bent.
Saus paraat?
Huismerk is vaak nog lekkerder dan A-merk, weet ik uit de smaaktests voor het Spar merkquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert!
Gaat het nog witter worden hier denk je?
Volgende wéék vrijdag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En we worden geacht bij de nestor op audiëntie te komen volgens mij.
Met een kaasplankje.
Met je witter.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Hey, oprecht hier hèquote:
Ik ben ranzig gelukkig op het moment, dus niet te beledigenquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gelukkig is ie weer terug van Liesje
[ afbeelding ]
aai.gif
No way, dat is WJquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik ben de leukste motherfucker van dit subforum. Dus HA!
Ah tof, we gaan dus trammen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgende wéék vrijdag!
En we worden geacht bij de nestor op audiëntie te komen volgens mij.
Met een kaasplankje.
Met je witter.![]()
Coke natuurlijk, jij maagd!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik bedoelde sneeuw, wat dacht jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |