Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg en ik denk wat ik zeg dat ik moet doen.quote:
Die poepsneeuw is retekoud!quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Is het lekker op het strand, mutant01?
Wie?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nee, sinds het zien van je vreselijke msnnaam zie ik jou anders
Welke naam?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nee, sinds het zien van je vreselijke msnnaam zie ik jou anders
Nog één maand en ik lig weer aan het zwembad in Egyptequote:Op woensdag 10 februari 2010 17:47 schreef Rookert het volgende:
Ik wil nu graag naar een strand met 25+ graden en water van minstens 22 graden
Rijkeluiskindjequote:Op woensdag 10 februari 2010 17:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog één maand en ik lig weer aan het zwembad in Egypte.
Heb je dan wééér vakantie!?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog één maand en ik lig weer aan het zwembad in Egypte.
Dan heb ik net twee weken tentamens gehad, en tijdens de eerste week van het nieuwe trimester heb ik toch maar drie hoorcolleges. Ik dacht: die sla ik gewoon over en ga ven op vakantiequote:Op woensdag 10 februari 2010 17:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb je dan wééér vakantie!?
Wij hebben volgens mij dan ook minstens 1 week vrij hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb je dan wééér vakantie!?
Jaloers hierquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan heb ik net twee weken tentamens gehad, en tijdens de eerste week van het nieuwe trimester heb ik toch maar drie hoorcolleges. Ik dacht: die sla ik gewoon over en ga ven op vakantie.
Ik had gisteren een hoorcollege ---->DAT<---- ik thuis kon lezen en dan snapte ik het beterquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan heb ik net twee weken tentamens gehad, en tijdens de eerste week van het nieuwe trimester heb ik toch maar drie hoorcolleges. Ik dacht: die sla ik gewoon over en ga ven op vakantie.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik had gisteren een hoorcollege die ik thuis kon lezen en dan snapte ik het beter
Ach flikker toch op naar je zandbak en ga in een sarcofaag liggen en kom er niet meer uit jongenquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_!
_! v
Ja ditquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vraag het aan marok18, ik ben niet van de mannenliefde.
Niks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
De "quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:10 schreef Rookert het volgende:
Ahh, Wik heeft de zwakste plek van een vrouw gevonden
Ik had het eigenlijk over nieuwsgierigheid, maar voor Marok18 kan dat ook, het is alleen wat negatieverquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:23 schreef Rookert het volgende:
Doe niet zo moeilijk en ga gewoon eten, je bent geen Afrikaan
IK WIL GEZOND DOEN. Ik ben wél een Afrikaanquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:23 schreef Rookert het volgende:
Wel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:23 schreef Rookert het volgende:
Je ben nu mentaal ongezond bezig, dus je kan beter toegeven en die lekkere warme, knapperige zachte frieten etenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
IK WIL GEZOND DOEN. Ik ben wél een Afrikaan
Je zegt echt domme dingen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je ben nu mentaal ongezond bezig, dus je kan beter toegeven en die lekkere warme, knapperige zachte frieten eten
Noord-Afrikanen zijn wannabe's
Maar je wilt dat ik gelijk heb hequote:Op woensdag 10 februari 2010 20:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je zegt echt domme dingen.
Duuuuhquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar je wilt dat ik gelijk heb he
Het 1e gedeelte iig
Ja, een kleine *krak* als je de krokante buitenkant hebt doorbroken en daarna zachte aardappel, dat zijn de allerbestequote:Op woensdag 10 februari 2010 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Knapperig én zacht tegelijkertijd?
'quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Knapperig én zacht tegelijkertijd?
Ik wist niet eens wat dat betekende.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
IHVK, ik las ''souteneur'' ipv ''souffleur''
Ik wel. Ook maar sinds 3 maanden ofzo hoor..quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik wist niet eens wat dat betekende.
Klinkt alsof je je ideale man beschrijftquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
'
knapper van buiten en zacht van binnen..
Barrel dat je er bent!quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat is souteneur dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klinkt alsof je je ideale man beschrijft
Pooierquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat is souteneur dan?
Souffleur weet ik al sinds mijn groep 8 musical
Wat bedoel je nou altijd met die komma?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
'
knapper van buiten en zacht van binnen..
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik weet niet wat barrel betekent.
Geheime liefdesverklaring.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou altijd met die komma?
Neequote:Op woensdag 10 februari 2010 20:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik weet niet wat barrel betekent.
Een oud barrelquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee?
Als men het over 'een oud barrel' heeft, wat bedoelt men dan?
Allaaaaaaaaang mattie, jeweettoch' geen tijd te verspillen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is
Heb je je pipa al gepakt zodat je mede chicks kan hosselen?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Geheime liefdesverklaring.
Samen iets niet weten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het samen niet weten, heerlijk.
tan2spange chica, wat is deze, wrom doe jij je bloed 'n peeps in je crib aanquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Allaaaaaaaaang mattie, jeweettoch' geen tijd te verspillen.
Goed om te wetenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''hayati'' klinkt t mooist
Meisjes diggen dat he?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Samen iets niet weten.
Varen in een oceaan van onwetendheid,
Zuiver en helder ,zonder kennis.
Zo romantisch, je kunt er gedichten over schrijven.
Zoekend naar het eilandquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Samen iets niet weten.
Varen in een oceaan van onwetendheid,
Zuiver en helder ,zonder kennis.
Zo romantisch, je kunt er gedichten over schrijven.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als het meisje maar ligt he, souteneur
Als je even bedenkt dat de helft van de meiden een breezah is, dan... Alhoewel, die vinden het waarschijnlijk al mooi als je iets in de trant van 'roses are red, the sky is blue...' zegtquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Meeste meiden wel denk ik.
Klonk ook niet verkeerd hoor..
Bedankt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Meeste meiden wel denk ik.
Klonk ook niet verkeerd hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |