aangezien mijn bestellingen altijd dezelfde dag nog geshipt worden kan ik me best voorstellen dat je daar ongeduldig van wordtquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sorry maar. OngeduldigIk had donderdag besteld, maandag is mijn geld eraf gehaald en hij staat nogsteeds in process
ah okee, geen keukenlade ofzoquote:
Gewoon oefenen!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okee, geen keukenlade ofzo
Overigens, ik vind dat sponzen hip en wil dat ook gaan proberen. Weet er iemand een goede tut ergens?
quote:
hihi I know.. Iemand die wegns verhuizing geen plaats meer heeft voor haar nail art dingen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, #49 over zwart
Wat voor lade heb je?
[..]
tnx!
40!!!!! Da's een schoenendoos volBeetje leuk spul ook?
Same here, maar denk dat het gewoon een kwestie is van uitproberenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh, ik heb nog niet het flauwste benul van hoe en wat eerlijk gezegd
Tres nice!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer met een full nail plate.
Ze hadden het in ieder geval altijd, weet dat die rollen er in grijs en transparant zijn en meestal liggen ze dan bij de ladeinzetten etc. op de keukenafdeling! Kan het nu alleen niet vinden op de sitequote:Op donderdag 11 februari 2010 12:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als ze weten dat ze het hebben danIk heb me een bult gezocht en uiteindelijk bij de Blokker gekocht.
Ik zou idd wel antislipmateriaal kopen, scheelt omvallen
Ik ben ook een spons noob hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh, ik heb nog niet het flauwste benul van hoe en wat eerlijk gezegd
jamaar, moet je dan gewoon een spons over je natte nagellak frotten, of moet je het verdunnen met iets? Of moet je juist de nagellak eerst op de spons doen en dan over je nagel gaan? En hoe krijg je dat mooie kleurverloop dan? Halpzquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Same here, maar denk dat het gewoon een kwestie is van uitproberen
Vorige week lagen ze er nog Deb, dus ik denk nu ook nog welquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze hadden het in ieder geval altijd, weet dat die rollen er in grijs en transparant zijn en meestal liggen ze dan bij de ladeinzetten etc. op de keukenafdeling! Kan het nu alleen niet vinden op de site.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar, moet je dan gewoon een spons over je natte nagellak frotten, of moet je het verdunnen met iets? Of moet je juist de nagellak eerst op de spons doen en dan over je nagel gaan? En hoe krijg je dat mooie kleurverloop dan? Halpz
Oh echt? Dat heb ik nooit, alleen bij wehkamp of bol.com, en dan vind ik hun weer raar. Dat het zo snel gaatquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
aangezien mijn bestellingen altijd dezelfde dag nog geshipt worden kan ik me best voorstellen dat je daar ongeduldig van wordt![]()
Naisquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
zeker, bedankt!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:35 schreef Nune het volgende:
[..]
Misschien dat dit je een beetje op weg helpt.
Mooi hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben het idd wel, zag ik laatst, maar toen ik er naar zocht en het vroeg wisten ze van niksquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze hadden het in ieder geval altijd, weet dat die rollen er in grijs en transparant zijn en meestal liggen ze dan bij de ladeinzetten etc. op de keukenafdeling! Kan het nu alleen niet vinden op de site.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:46 schreef liiszle het volgende:
en mijn carnavals outfit
[ afbeelding ]
Wat leuk!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:46 schreef liiszle het volgende:
Momenteel mijn Nails. expirimentje, gaat morgen er weer af.
[ afbeelding ]
en mijn carnavals outfit
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |