Pretty!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
Hoera, mijn Konad starterset is er! Meteen uitgepakt en spelen natuurlijk, zie hier het resultaat![]()
[ afbeelding ]
Zat al maanden te twijfelen of ik aan de Konad zou gaan, nou ik ben blij dat ik het eindelijk gedaan heb. Het is een rotkarwei om de zooi erna op te ruimen maar het is het waard
quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
Hoera, mijn Konad starterset is er! Meteen uitgepakt en spelen natuurlijk, zie hier het resultaat![]()
[ afbeelding ]
Zat al maanden te twijfelen of ik aan de Konad zou gaan, nou ik ben blij dat ik het eindelijk gedaan heb. Het is een rotkarwei om de zooi erna op te ruimen maar het is het waard
Nicotine aanslag?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
m'n nagels geven geel af op m'n polijstvijl!
Dat heb ik gelukkig nooit gehad. Maar ik had wel een ridgefiller die mijn nagels geel maakte, ook niet zo heel tof.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, foute nagellak 2,5 maand geleden
dat komt toch op hetzelfde neer dan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:21 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nooit gehad. Maar ik had wel een ridgefiller die mijn nagels geel maakte, ook niet zo heel tof.
Stiekem wel. Ik ben echt te gaar nog.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat komt toch op hetzelfde neer dan?
Mooiquote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind ze lelijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:09 schreef Nune het volgende:
Ik kom net van de Kruidvat, All Acces gescoord en nog wat andere spulletjes. Er lagen trouwens echt nog heeeeeel veel Go Snow lakjes, niemand is erin geïnteresseerd denk ik.
Nog gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:21 schreef PeRi het volgende:
.
Ik heb zowaar geen nagellak gekregen voor mn verjaardag. Wel removerpads
. Zometeen MAAH verwijderen. Ik ben toch wel een beetje verliefd geworden op de MAAH, wil toch wel een grote fles denk ik, heb nu een mini potje.
Zag weer veel moois voorbij momen, Nfu Oh en mooie Konads in het vorige topic en in dit topic; Ainnir, erg mooie combinatie ook en mooi gestempeld!!
Wat voor webshop wordt het? OsCommerce of zo'n gratis shop? Of nog anders?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Webshop is in aanbouw veel werk wel leuk![]()
Wauw!quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Zen Chartquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Wat voor webshop wordt het? OsCommerce of zo'n gratis shop? Of nog anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |