aangezien mijn bestellingen altijd dezelfde dag nog geshipt worden kan ik me best voorstellen dat je daar ongeduldig van wordtquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sorry maar. OngeduldigIk had donderdag besteld, maandag is mijn geld eraf gehaald en hij staat nogsteeds in process
ah okee, geen keukenlade ofzoquote:
Gewoon oefenen!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okee, geen keukenlade ofzo
Overigens, ik vind dat sponzen hip en wil dat ook gaan proberen. Weet er iemand een goede tut ergens?
quote:
hihi I know.. Iemand die wegns verhuizing geen plaats meer heeft voor haar nail art dingen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, #49 over zwart
Wat voor lade heb je?
[..]
tnx!
40!!!!! Da's een schoenendoos volBeetje leuk spul ook?
Same here, maar denk dat het gewoon een kwestie is van uitproberenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh, ik heb nog niet het flauwste benul van hoe en wat eerlijk gezegd
Tres nice!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer met een full nail plate.
Ze hadden het in ieder geval altijd, weet dat die rollen er in grijs en transparant zijn en meestal liggen ze dan bij de ladeinzetten etc. op de keukenafdeling! Kan het nu alleen niet vinden op de sitequote:Op donderdag 11 februari 2010 12:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als ze weten dat ze het hebben danIk heb me een bult gezocht en uiteindelijk bij de Blokker gekocht.
Ik zou idd wel antislipmateriaal kopen, scheelt omvallen
Ik ben ook een spons noob hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh, ik heb nog niet het flauwste benul van hoe en wat eerlijk gezegd
jamaar, moet je dan gewoon een spons over je natte nagellak frotten, of moet je het verdunnen met iets? Of moet je juist de nagellak eerst op de spons doen en dan over je nagel gaan? En hoe krijg je dat mooie kleurverloop dan? Halpzquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Same here, maar denk dat het gewoon een kwestie is van uitproberen
Vorige week lagen ze er nog Deb, dus ik denk nu ook nog welquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze hadden het in ieder geval altijd, weet dat die rollen er in grijs en transparant zijn en meestal liggen ze dan bij de ladeinzetten etc. op de keukenafdeling! Kan het nu alleen niet vinden op de site.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar, moet je dan gewoon een spons over je natte nagellak frotten, of moet je het verdunnen met iets? Of moet je juist de nagellak eerst op de spons doen en dan over je nagel gaan? En hoe krijg je dat mooie kleurverloop dan? Halpz
Oh echt? Dat heb ik nooit, alleen bij wehkamp of bol.com, en dan vind ik hun weer raar. Dat het zo snel gaatquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
aangezien mijn bestellingen altijd dezelfde dag nog geshipt worden kan ik me best voorstellen dat je daar ongeduldig van wordt![]()
Naisquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
zeker, bedankt!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:35 schreef Nune het volgende:
[..]
Misschien dat dit je een beetje op weg helpt.
Mooi hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben het idd wel, zag ik laatst, maar toen ik er naar zocht en het vroeg wisten ze van niksquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze hadden het in ieder geval altijd, weet dat die rollen er in grijs en transparant zijn en meestal liggen ze dan bij de ladeinzetten etc. op de keukenafdeling! Kan het nu alleen niet vinden op de site.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:46 schreef liiszle het volgende:
en mijn carnavals outfit
[ afbeelding ]
Wat leuk!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:46 schreef liiszle het volgende:
Momenteel mijn Nails. expirimentje, gaat morgen er weer af.
[ afbeelding ]
en mijn carnavals outfit
[ afbeelding ]
Netjes hoor!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
leuk kleurtje Liz
Omdat ik me vandaag verveel, tweede poging ooit tot French mani:
[ afbeelding ]
Best aardig
ruilen? jullie de carnaval?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:39 schreef Diconnected het volgende:
Leuk pakje lisszle. Ik vind carnaval echt leuk, maar als je in omgeving Rotterdam woont heb je daar zo weinig aan
. Heb wel familie in Limburg, maar kon dit jaar helaas niet daar naar toe..
Nee. Nee, dan word ik boos, geen carnaval in Rotterdam.quote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ruilen? jullie de carnaval?
Mooi! Leuke kleurencombi ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel wat hebben!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:46 schreef liiszle het volgende:
Momenteel mijn Nails. expirimentje, gaat morgen er weer af.
[ afbeelding ]
en mijn carnavals outfit
[ afbeelding ]
Mooi gelukt, netjesquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
leuk kleurtje Liz
Omdat ik me vandaag verveel, tweede poging ooit tot French mani:
[ afbeelding ]
Best aardig
China Glaze: Emerald Sparkle, Dorothy Who?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:56 schreef Holyme het volgende:
Hoi, even 'n vraagje. Lees hier regelmatig mee, en binnenkort maar 'ns voor de eerste keer bestellen bij TD, maar ik kan niet kiezen! Zijn er bepaalde must haves die ik nu aan het vergeten ben door het enorme aanbod daar?![]()
Kom nu niet veel verder dan Matte about you, Ruby Pumps, OMG IDK, en verdunner. M'n kleurtjes zijn voornamelijk rood, roze en paars. Ga natuurlijk nog even verder kijken maar misschien dat jullie nog wat namen voor me hebben?
hihi, ze zegt dat ze van roze, rood en paars houdt en je geeft allemaal blauwe en groenequote:Op donderdag 11 februari 2010 16:02 schreef Nune het volgende:
[..]
China Glaze: Emerald Sparkle, Dorothy Who?
OPI: MAAH, Absolutely Alice, Jade is the New Black (en andere HK collectie lakjes)
Verder dan dit weet ik het nu even niet. Maarrr het helpt altijd wel om veel swatches te kijken op bijvoorbeeld www.scrangie.com!
oeh sjiekquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:21 schreef Nieners het volgende:
Heb een hoop gemist zie ikmooie nagels allemaal!
Mijn Rimmel is gister binnengekomen. Was een beetje lastig de kleur goed vast te leggen maar ik denk dat dit wel voldoet aan hoe hij IRL is.
[ afbeelding ]
Ja, dat zijn toch een beetje de must haves van de laatste tijd hè.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hihi, ze zegt dat ze van roze, rood en paars houdt en je geeft allemaal blauwe en groene![]()
@Holyme: OPI La Paz-itively hot matte en ChG Thunderbird kan ik aanraden uit die kleurgroepen. Ben zelf verder niet zo van het roze enzo, dus heb ook niet zoveel.
Ik zie OPI Princesses Rule! ook vaak voorbij komen en vind die erg sjiek, en zelf heb ik nog ChG Something Sweet, da's echt fiftiesroze
Mooi kleurtje!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:21 schreef Nieners het volgende:
Mijn Rimmel is gister binnengekomen. Was een beetje lastig de kleur goed vast te leggen maar ik denk dat dit wel voldoet aan hoe hij IRL is.
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooie!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:21 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil de foto's in het groot zien!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:59 schreef samsuus het volgende:
Afgelopen 2 weken. (ik wissel niet elke dag van kleur)
En linksonder mijn eerste probeersel wat betreft sponzen.
[ afbeelding ]
Mijn mooie kleine meisje! Met haar eerste make-upjes
[ afbeelding ]
Mooi!!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:21 schreef Nieners het volgende:
Leuke kleuren en wat een leuk meisje!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:59 schreef samsuus het volgende:
Afgelopen 2 weken. (ik wissel niet elke dag van kleur)
En linksonder mijn eerste probeersel wat betreft sponzen.
[ afbeelding ]
Mijn mooie kleine meisje! Met haar eerste make-upjes
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |