Pretty!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
Hoera, mijn Konad starterset is er! Meteen uitgepakt en spelen natuurlijk, zie hier het resultaat![]()
[ afbeelding ]
Zat al maanden te twijfelen of ik aan de Konad zou gaan, nou ik ben blij dat ik het eindelijk gedaan heb. Het is een rotkarwei om de zooi erna op te ruimen maar het is het waard
quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
Hoera, mijn Konad starterset is er! Meteen uitgepakt en spelen natuurlijk, zie hier het resultaat![]()
[ afbeelding ]
Zat al maanden te twijfelen of ik aan de Konad zou gaan, nou ik ben blij dat ik het eindelijk gedaan heb. Het is een rotkarwei om de zooi erna op te ruimen maar het is het waard
Nicotine aanslag?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
m'n nagels geven geel af op m'n polijstvijl!
Dat heb ik gelukkig nooit gehad. Maar ik had wel een ridgefiller die mijn nagels geel maakte, ook niet zo heel tof.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, foute nagellak 2,5 maand geleden
dat komt toch op hetzelfde neer dan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:21 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nooit gehad. Maar ik had wel een ridgefiller die mijn nagels geel maakte, ook niet zo heel tof.
Stiekem wel. Ik ben echt te gaar nog.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat komt toch op hetzelfde neer dan?
Mooiquote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind ze lelijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:09 schreef Nune het volgende:
Ik kom net van de Kruidvat, All Acces gescoord en nog wat andere spulletjes. Er lagen trouwens echt nog heeeeeel veel Go Snow lakjes, niemand is erin geïnteresseerd denk ik.
Nog gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:21 schreef PeRi het volgende:
.
Ik heb zowaar geen nagellak gekregen voor mn verjaardag. Wel removerpads
. Zometeen MAAH verwijderen. Ik ben toch wel een beetje verliefd geworden op de MAAH, wil toch wel een grote fles denk ik, heb nu een mini potje.
Zag weer veel moois voorbij momen, Nfu Oh en mooie Konads in het vorige topic en in dit topic; Ainnir, erg mooie combinatie ook en mooi gestempeld!!
Wat voor webshop wordt het? OsCommerce of zo'n gratis shop? Of nog anders?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Webshop is in aanbouw veel werk wel leuk![]()
Wauw!quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:41 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Zen Chartquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Wat voor webshop wordt het? OsCommerce of zo'n gratis shop? Of nog anders?
Die ken ik niet... Met OsCommerce had ik je kunnen helpen als je dat had gewildquote:
Mijn geld is ook al sinds maandag weg, krijg ik vanmorgen een maitlje van TDquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:08 schreef Kleintje19 het volgende:
Gele nagels... had ik ook, had geen basecoat onder mijn knalgele nagellak gedaan, wat een hel haha.
Transdesign pakketje is nog niet geshipped terwijl sinds maandag al het geld van me rekening af is
quote:Hi,
You can send the money to paypal@transdesign.com
Thank you,
Van
Nice ^^.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
NOTD:
[ afbeelding ]
Ze blijven geweldig
*proest*quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn geld is ook al sinds maandag weg, krijg ik vanmorgen een maitlje van TD
[..]Ik had een foutje gemaakt en ze gemailt erover (En mezelf na een uurtje hersteld), maar nu pas krijg ik antwoord
nail of the dayquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Tis vast een domme vraag, maar wat is NOTD? Als ik erop google word ik ook niet veel wijzer....
Zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:34 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
*proest*
krijgen we ons pakketje tegelijk?
ruilen? ik moet nog tot 4 uur op kantoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:38 schreef Diconnected het volgende:
Ga vandaag maar m'n blog mooi maken, aangezien ik tot 4 uur niks anders te doen heb dan thuiszitten.
Zou ik doen, bij de keukenafdeling hebben ze rollen die je op maat kan knippenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:42 schreef Mirjam het volgende:
ik ga mezelf een helmer halen vandaag.
gebruiken jullie ook anti-slipmatjes in de lades? lijkt me wel een goed plan, dan flikkert niet direct alles om als je er 1 opentrekt.
ah, dat ist ik dan weer niet dat ikea die ook heeftquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou ik doen, bij de keukenafdeling hebben ze rollen die je op maat kan knippen.
Als ze weten dat ze het hebben danquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou ik doen, bij de keukenafdeling hebben ze rollen die je op maat kan knippen.
Dankjewel!quote:
Ik kan dat gewoon aanpassen bij lettertypen en kleuren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:53 schreef Daph_ het volgende:
Heeft een van de meiden met een blog een idee hoe ik dit kan veranderen? Onder mijn posts staat een balkje, "Gepost door" enz. Ik wil die kleur veranderen maar ik kan niet vinden waar!! Ik zit in de HTML code te kijken maar daar staat alleen maar de sidebar (dus rechts, waar mijn info in staat). Onder "kleuren en lettertypen" kan ik het ook al niet aanpassen. Iemand een idee? Ik zit al een hele tijd te zoeken en het schiet maar niet op
Huh? Waarom kan ik dat dan niet? *huilt* Hoe heet dat deeltje bij jou dan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon aanpassen bij lettertypen en kleuren.
je moet de mainwrap hebben en alles daaromheen, dat is als het goed is je eerste balkquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:53 schreef Daph_ het volgende:
Heeft een van de meiden met een blog een idee hoe ik dit kan veranderen? Onder mijn posts staat een balkje, "Gepost door" enz. Ik wil die kleur veranderen maar ik kan niet vinden waar!! Ik zit in de HTML code te kijken maar daar staat alleen maar de sidebar (dus rechts, waar mijn info in staat). Onder "kleuren en lettertypen" kan ik het ook al niet aanpassen. Iemand een idee? Ik zit al een hele tijd te zoeken en het schiet maar niet op
Wow, 40 lakjes!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:10 schreef liiszle het volgende:
SQ ik vind je nagels ook praaacccchtig
ik heb zojuist een hele zooi naellak over gekocht van iemand die t weg doet na verhuizing.
40 lakjes komen mijn kant op. ik mag alvast ruimte gaan maken
Sorry maar. Ongeduldigquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn TD orderstatus is nog steeds 'in process'. Ik heb maandagavond besteld, is dit normaal en ben ik ongeduldig of moet ik even mailen?
Ja, #49 over zwartquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dankjewel!
Stormqueen, Nfu.Oh toch?.
Ik vind mezelf zo cool dat al mijn lakjes nog in mn lade passen. Ik hoop dat mn TD pakket vandaag nog wordt gebracht maar zal wel niet
.
tnx!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:10 schreef liiszle het volgende:
SQ ik vind je nagels ook praaacccchtig
ik heb zojuist een hele zooi naellak over gekocht van iemand die t weg doet na verhuizing.
40 lakjes komen mijn kant op. ik mag alvast ruimte gaan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |