Welke wil je in het groot? Ga ik die even voor je uploadenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil de foto's in het groot zien!En wat een heerlijke kleine meid heb je zeg
Heb je een laagje onder die Etosglitterlak gedaan? Zo ja, welke?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:59 schreef samsuus het volgende:
Afgelopen 2 weken. (ik wissel niet elke dag van kleur)
En linksonder mijn eerste probeersel wat betreft sponzen.
[ afbeelding ]
Mijn mooie kleine meisje! Met haar eerste make-upjes
[ afbeelding ]
Ow dat was echt een heel zooitje! Maar wel een mooi effectquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:09 schreef mmascha het volgende:
[..]
Heb je een laagje onder die Etosglitterlak gedaan? Zo ja, welke?
Mooie nageltjes Maud!
als je ze van tevoren verkleint is niks te groot, kom maar opquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:28 schreef Loqi het volgende:
Hoe groot mag een fotospampost zijn? ik heb stashfotos gemaakt
OPI A Grape Fit! En Ate berries in the Canaries is mijn persoonlijke favo rozequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:56 schreef Holyme het volgende:
Hoi, even 'n vraagje. Lees hier regelmatig mee, en binnenkort maar 'ns voor de eerste keer bestellen bij TD, maar ik kan niet kiezen! Zijn er bepaalde must haves die ik nu aan het vergeten ben door het enorme aanbod daar?![]()
Kom nu niet veel verder dan Matte about you, Ruby Pumps, OMG IDK, en verdunner. M'n kleurtjes zijn voornamelijk rood, roze en paars. Ga natuurlijk nog even verder kijken maar misschien dat jullie nog wat namen voor me hebben?
Ah gosh!quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:57 schreef tliciouz het volgende:
Ik voelde me vandaag een beetje rot, smst vriendjelief vanmiddag ik heb iets voor je. Komt hij net thuis zegt ie houd je handen eens op, en wat ligt er in, Wild lilac van GOSH daar stond ik toevallig deze week mee in me handen
Aww liefquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:57 schreef tliciouz het volgende:
Ik voelde me vandaag een beetje rot, smst vriendjelief vanmiddag ik heb iets voor je. Komt hij net thuis zegt ie houd je handen eens op, en wat ligt er in, Wild lilac van GOSH daar stond ik toevallig deze week mee in me handen
dat is lieeeeeeeeeefquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:57 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:57 schreef tliciouz het volgende:
Awwww liefquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:57 schreef tliciouz het volgende:
Lief zeg!quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:57 schreef tliciouz het volgende:
Ik zag m net ook in mijn inboxquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:43 schreef PartyHardy het volgende:
Ik kreeg een mailtje; Nu ook China Glaze bij veelsieraden.nl
ohhh die gosh is tof!quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:16 schreef samsuus het volgende:
Grote foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Roze hoeft niet té te zijn hoor, bijvoorbeeld een zachte glitter roze (a la OPI Princesses Rule!) of een mooi parelmoer lakje.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:58 schreef Empathologica het volgende:
Wat zijn nou echte fatsoenlijke werkkleurtjes? Verzorgd, maar wel leuk enzo.
Kwam er achter dat nagellak wél is toegestaan (Hallelujah, een van de 1e labs die het toestaat), maar om nou met knalgroen, blauw, roze of zwart aan te komen vind ik wel erg heftig. Ben dus op zoek naar een leuk kleurtje wat niet te erg opvalt enzo.
Probleem met mijn nagels is dat ze heel kort zijn op mijn vinger, (terwijl ik toch mn nagelriemen naar achter duw zo nu en dan) en daarnaast is mijn vingertopje heel erg rond terwijl mijn nagels heel breed zijn. (breder dan ze lang zijn) Als er dan gel overheen gaat valt dat extra op.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:57 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik vind alleen je nagels wat raar lopen op alle foto's behalve de eerste, alsof ze ook bij de nagelriem vierkant zijn en ze lijken erg groot, of zie ik dat verkeerd?![]()
Nee hè! Het is echt een heel mooi lakje! En zo zijn er nog veel meer.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:09 schreef Empathologica het volgende:
Oei! Die OPI is dus totaal niet truttig
Hebben! ^^
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
NOTD:
[ afbeelding ]
Ze blijven geweldig
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:21 schreef Nieners het volgende:
Heb een hoop gemist zie ikmooie nagels allemaal!
Mijn Rimmel is gister binnengekomen. Was een beetje lastig de kleur goed vast te leggen maar ik denk dat dit wel voldoet aan hoe hij IRL is.
[ afbeelding ]
Puur op de gok eigenlijk..quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:45 schreef zoeperzazke het volgende:
als jullie stempelen, hoe zorgen jullie dan dat je midden op de nagel stempelt? heb net bloemetjes gestempeld maar ze zitten steeds naast het midden omdat ik het mikken zo lastig vind
Goed mikkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:45 schreef zoeperzazke het volgende:
als jullie stempelen, hoe zorgen jullie dan dat je midden op de nagel stempelt? heb net bloemetjes gestempeld maar ze zitten steeds naast het midden omdat ik het mikken zo lastig vind
Tuurlijk! Welkomquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:13 schreef parouscha het volgende:
Hallo iedereen!
Ik kwam via google op het forum en zocht op nagelcreaties en zag dus dit
Leuke creaties allemaal zeg!
Ik hoop dat ik met jullie kan meekletsen in dit topic?
Hoi!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:13 schreef parouscha het volgende:
Hallo iedereen!
Hij staat jou beter! Leuk!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Hema lakje (210) van tliciouz (geruild), met stempeltje essie pink parka scheef erop!
[ afbeelding ]
van hjoren zeggen: de show your feet lijn van essence, de millennium lijn van china glaze, en nog 1 die ik me ff niet meer kan herinnerenquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:26 schreef parouscha het volgende:
Kan je geen tips geven.
Heb ook pas sinds 2 weken wat door.
Voorheen deed ik het met Essence nagellak, maar de lak is gewoon te dun, dus heb nu een konad aangeschaft en het werkte perfect!
Iemand nog tips welke goedekope lakken wel voor konad kan?
Ah, zelfde naam als op Bokt dusquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:13 schreef parouscha het volgende:
Hallo iedereen!
Pas op hoor, met kleine meisjes en nagellak! Ik vond het vroeger ook altijd heel mooi. En toen vond mijn moeder een bank, een witte kast, en een kind helemaal vol met nagellakquote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 16:59 schreef samsuus het volgende:
Afgelopen 2 weken. (ik wissel niet elke dag van kleur)
En linksonder mijn eerste probeersel wat betreft sponzen.
[afbeelding]
Mijn mooie kleine meisje! Met haar eerste make-upjes
[afbeelding]
ja ik vind het echt een heel zoet kleurtje, past precies op mijn nagelsquote:
Volgens mij moet je dat voorzichtig bijstempelen, dus gewoon een tweede stempel op dezelfde nagel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:20 schreef Mirjam het volgende:
voor m'n duimen is zo'n full-image dinges echt te kleinhoe lossen jullie dat op?
dat gaat met veel plates toch heul niet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:32 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat voorzichtig bijstempelen, dus gewoon een tweede stempel op dezelfde nagel.
Welkom!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:13 schreef parouscha het volgende:
Hallo iedereen!
Ja ik herinnerde die kleur van je Konad dus ik moest 'm wel meenemenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:52 schreef Nune het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Ainnir, leuke vangst! Fireflies is onderwegen Midnight Star is heel fijn!
Bij mij duurde het een week, en nu duurt het nog langer, dus ikweetniet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 23:31 schreef kieskleurig het volgende:
Welkom parouscha![]()
Wat een stash foto's weerLeukleukleuk!!
Is het trouwens normaal dat het nu al 4 dagen duurt voor ik een shipping bericht krijg van TD?
Is de 1ste x dat ik bij hun bestel, misschien dat het daar aan ligt? Wat is jullie ervaring?
gaaf!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:07 schreef Oblivion het volgende:
Ik zag hele mooie konad voorbij komen, heb jij ook een blog, Ainnir?
[ afbeelding ]
De mijne vandaag.
Leuk! Welke plate is dat?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:07 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne vandaag.
Leuke blog, ik ben je eerste follower!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:34 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Leuk! Welke plate is dat?
Ik heb sinds kort een blog gestart, staat nog niet zo heel veel op: http://www.ainnir.net
Ja hij dekt echt inderdaad goed! Fijn dat je er zo blij mee bentquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:30 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ja ik vind het echt een heel zoet kleurtje, past precies op mijn nagelsWel erg dikke nagellak, maar de dekking is dan ook super. Toch eens ff de HEMA binnenwandelen morgen ofzo....
Mooi zeg!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:07 schreef Oblivion het volgende:
De mijne vandaag.
H&M heeft een aantal blauwe die vergelijkbaar zijn, ik weet alleen even de namen er niet meer van!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:01 schreef parouscha het volgende:
Ik zag deze voorbij komen in het vorige topic:
[ afbeelding ]
Deze is van Orly, maar is er ook een soort gelijke kleur die wat goedkoper is
Jeeeujquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:00 schreef Crientj het volgende:
Mooie lakjes!
Peri, Sinful gaat morgen met de post mee.
Oeh, wat een mooie score. Dazzle me, Pompeii Purple en DS Elegance vind ik echt prachtig!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:38 schreef Ainnir het volgende:
Woei! Net een klein winkeltje gevonden een paar dorpen verderop, met echt een berg oude lakjes!![]()
Heb net een nieuwe opdracht binnengekregen, dus ik heb flink ingekocht haha.
(kleuren kloppen niet helemaal, heb ff snel foto's genomen)
[ afbeelding ]
Fireflies, Dazzle Me, Sea? I Told You, Pompeii Purple
[ afbeelding ]
DS Sapphire, DS Exclusive, DS Elegance, Chi Purple Nights at the Mexican Riviera (kreeg ik er gratis bij, geen idee of het wat is, ken het merk niet)
[ afbeelding ]
Charisma, Hope, Velvet Rope, Midnight Star
Nu maar even zuinig aan doen weer
TD is de laatste tijd wat trager dan voorheen met shippen lijkt het.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:31 schreef kieskleurig het volgende:
Welkom parouscha![]()
Wat een stash foto's weerLeukleukleuk!!
Is het trouwens normaal dat het nu al 4 dagen duurt voor ik een shipping bericht krijg van TD?
Is de 1ste x dat ik bij hun bestel, misschien dat het daar aan ligt? Wat is jullie ervaring?
Primark lakjes?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:40 schreef princess-a het volgende:
Peri's roze/rode nagels![]()
Ik ben nu net thuis uit Londen en heb me wel een beetje misdragen. Heb het Alice in Wonderland setje gekocht van Opi omdat ik niet kon kiezen tussen Mad as a hatter en Absolutely Alice, maar zit nu in dubio over de 2 roodtinten omdat ik die nooit op ga doen (denk ik)
Heb ook nog een hele mooie Glo baby Glow gekocht van Primark, een hele mooie blauw tint met glow in the dark effect. Morgen foto's maken, nu slapen.
Trusten!
Grrr balen!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
H&M heeft een aantal blauwe die vergelijkbaar zijn, ik weet alleen even de namen er niet meer van!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pas op hoor, met kleine meisjes en nagellak! Ik vond het vroeger ook altijd heel mooi. En toen vond mijn moeder een bank, een witte kast, en een kind helemaal vol met nagellak
Die ik poste van Essence colour & go lijkt er wel op! Alleen heeft die een lichte glitter erin.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:01 schreef parouscha het volgende:
Ik zag deze voorbij komen in het vorige topic:
[ afbeelding ]
Deze is van Orly, maar is er ook een soort gelijke kleur die wat goedkoper is
Jaaaaa tof!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:26 schreef samsuus het volgende:
[..]
Denk niet dat dat kan gebeuren, ze is pas 1! Dus kan niet bij de nagellak komen en als ik al een potje zou laten slingeren dan krijgt ze het dopje er echt niet af!
![]()
![]()
Man en ik gaan op zolder slapen zodat we een klein kamertje over hebben en dat word......
Mijn inloopkast / make-up kamer!!!! Ben zo blij! Al mn nagellakjes uitstallen, van die mooie "theater"lampen en bijpassende spiegels![]()
![]()
Oeh cutequote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooie foto's allemaal weer.![]()
Cute As Hell lakjes!
http://www.fragdiegurus.de/?p=423
[ afbeelding ]
Ik vind ze leuk!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Cute As Hell lakjes!
[ afbeelding ]
Ze zijn wel schattig maar niet heel bijzonder eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Cute As Hell lakjes!
[ afbeelding ]
Zijn die al in NL verkrijgbaar?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Cute As Hell lakjes!
[ afbeelding ]
Vind je dit mooi?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:54 schreef parouscha het volgende:
Hier zijn vast wel meiden die ook met Acryl werken?
Ik zag dit:
En vroeg me af of je dan je acryl zet en dan een randje met nagellak kan doen en dan je topcoat erover?
Blijft dat wat netjes zitten?
Keejquote:
As Hell!quote:
Nee die komen niet in Nederland.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:54 schreef parouscha het volgende:
Ik zag dit: [afbeelding]
En vroeg me af of je dan je acryl zet en dan een randje met nagellak kan doen en dan je topcoat erover?
Dat roze is wrs acryl en de zilveren strepen idd nagellak. Kan met een laagje topcoat erover of met een laagje gel zodat het langer blijft zitten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:54 schreef parouscha het volgende:
Ik zag dit: [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |