AJax voor Rookie of the Yearquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:01 schreef popolon het volgende:
Ah, Austin Jackson is opgepikt. Ik hoop dat 'ie zo blijft spelen dan zijn we Curtis snel vergeten.
Hij maakt er een goede kans op. Hij is niet de beste jonge hitter maar alle andere prospects die ik hoger inschat (Jesus Montero, Justin Smoak, Desmond Jennings) maken weinig kans op speeltijd. Matusz is overigens voor mij favoriet voor AL Rookie of the Year.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:11 schreef Version2 het volgende:
[..]
AJax voor Rookie of the YearGelukkig tellen K's niet mee in de Rotisserie league want dat was altijd een probleem in de minors. Qua hitting, weinig power maar wel speed en goede contactskills dus hopelijk veel extra-base hits. En met Damon, Ordonez en Miggy achter Jackson in de line-up hopelijk veel runs.
Die gaat lekker idd, ik heb hem in drie van mijn vier teams gedraft...quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:09 schreef Terreros85 het volgende:
Martin Prado heeft een gemiddelde van .625. Denard Span is het slachtoffer. Prado moet in de lineup.
Ik zocht een goeie Pitcher en deze vond ik in Santana. Heb voldoende OF en kan McCutchen dus wel misen. Krijg daar wel een bruikbare vervanger voor terug in Caughlan. Teahen zal ik droppen en een betere van waivers halen. Heb al iemand op het oog. Bailey kan ik wel missen. Heb Broxton en Marmol.quote:Op zondag 11 april 2010 19:37 schreef LenmB het volgende:
Ik heb net een ruil geaccepteerd van Yellowblacks:
Hij ontvangt:
Chris Coughlan
Mark Teahen
Johan Santana
Ik ontvang:
Andrew McCutchen
Randy Wells
Andrew Bailey
--
Zelf ben ik erg gecharmeerd van McCutchen. Echt een catalyst. Ik vind hem Caughlan alleen dan met power.
Ik geef Santana weg, voor Randy Wells. Hier baal ik natuurlijk wel van, maar ik kan niet overal tevreden over zijn. You have to give some to get some.
Mark Teahen, die ik nog niet gebruikt heb, stuur ik naar Yellowblacks voor Andrew Bailey. Hij kan mij saves geven, die ik nodig heb.
Graag zou ik Yellowblacks beweegredenen lezen, als hij die wil vrijgeven natuurlijk.
Ik heb hem ook een paar keer in mijn teams staan, maar ik had gelukkig al backup (Olivio en Doumit)quote:Op zondag 11 april 2010 23:20 schreef popolon het volgende:
Argh, Montero (C) in de lappenmand. Op zoek naar een catcher i guess.
Leo had idd een save. Ik heb hem in mijn keeper league samen met Soriano dus dan kun je nagaan hoe vaak ik mijn adem inhoud als ze een game moeten closen.quote:Op maandag 12 april 2010 00:07 schreef Terreros85 het volgende:
Leo Nunez met de save. Edwin Jackson zal gezien de tussenstand (15-4) wel de overwinning krijgen. Nice.
Dat is MIJN batting avgquote:Op maandag 12 april 2010 11:58 schreef Guard het volgende:
Batting average van mijn Rounders team is een meesterlijke .322, een volle .100 punten meer als het laagste AVG
Maar van genieten zolang het duurt
Heyward werd in mijn keeper league voor werkelijk een absurd bedrag gedraft. Bijna net zoveel als de meeste first and second rounders. De hype rond deze jongen is zo gigantisch. Hij is in een keeper league natuurlijk nog meer van waarde maar dan nog. Ik wilde hem graag hebben maar niet voor zo'n bedrag, Maar uiteindelijk heb ik een outfield kunnen draften met McCutchen, Adam Jones, C.Gonzalez, Ethier en Pence.quote:Op maandag 12 april 2010 11:45 schreef Version2 het volgende:
Heyward zorgt met de laatste at bat van mijn H2H team er nog voor dat ik 2 categorieën win. Een HR in de 9e inning
Gefeliciteerd met je terugkomst. Ik kan het nog steeds niet geloven. Johan Santana, Mark Buehrle en Perez (OMG!) hebben het voor mij verknalt.quote:Op maandag 12 april 2010 11:45 schreef Version2 het volgende:
Heyward zorgt met de laatste at bat van mijn H2H team er nog voor dat ik 2 categorieën win. Een HR in de 9e inningNa de hele week tussenstanden als 1-16, 2-20 te hebben gezien, is een 8-13 loss tegen LenmB enigszins acceptabel
Zat uiteindelijk bij veel categorieën nog wel dicht bij elkaar. Het inzetten van Jamie Moyer heeft me achteraf gezien nog een paar categorieën gekost.
En Hoffman weer met een blown save maar wel een W voor mijn Rotisserie team
Ik dacht ff dat je het over Oliver Perez had. Ik kon al bijna niet geloven dat iemand "Wild Thing" op z'n roster heeft. Maar goed, gelukkig had je het over Chris Perez.quote:Op maandag 12 april 2010 15:23 schreef LenmB het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je terugkomst. Ik kan het nog steeds niet geloven. Johan Santana, Mark Buehrle en Perez (OMG!) hebben het voor mij verknalt.
Het was op veel categorieën close. Ik geloof dat wij allebei sterke teams hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |