Vanmorgen heel lekker weer, zonnetje alles. Alleen net begon het te sneeuwen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ochtendspits was een chaos, daarna scheen enkel nog de zon.
Je bent er helemaal van ondersteboven zo te lezenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het was een mooie meisje, lag allemaal voor de hand maar (..) in de bus. Ze keek wel om de minuut een paar keer
. Ze lachtte ook.
precies omgekeerd dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vanmorgen heel lekker weer, zonnetje alles. Alleen net begon het te sneeuwen.
Linkquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Foto van mijn stoelop hyves gezet.
Gewoon naar mijn hyves gaan en dan op het juiste fotoalbum klikken.quote:
Ik heb jou toch niet op hyves johquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon naar mijn hyves gaan en dan op het juiste fotoalbum klikken.
Dat weet ik toch allemaal niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb jou toch niet op hyves joh
Ik vraag Milauw wel ffquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal niet.
Dat meisjes wat typt als een meisje van 13?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben nu met een meisje op hyves aan het krabbel-chatten.![]()
Ik weet niet hoe 13-jarige meisjes typen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat meisjes wat typt als een meisje van 13?
Je gleed er anders wel bijna door van je stoel af zei je net op msnquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:19 schreef Milou__ het volgende:
Luctor,
Ik wil je niet afzeiken oid, maar het een no go om je bureaustoel op hyves te zetten
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:19 schreef Milou__ het volgende:
Luctor,
Ik wil je niet afzeiken oid, maar het een no go om je bureaustoel op hyves te zetten
ufs0wquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe 13-jarige meisjes typen.![]()
Ik zit serieus te twijfelen of je geen troll bentquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo is dat een no go?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zit serieus te twijfelen of je geen troll bent
Doe eens pics?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
boeiuh.![]()
Ze ziet er wel leuk uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |