Bij dezequote:Op woensdag 10 februari 2010 14:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb 3 coops
kan iemand anders een nieuw deel openen?? Lukt niet mobiel.
ja het duurde en duurde, en dit keer was ik op tijd! Niet als de vorige keer, toen was het dubbelquote:
1 Nail verzonden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:58 schreef gateway het volgende:
[..]
Bij deze
Mensen die nails kunnen versturen; Heb er nog 2 nodig!
een tijdje geleden, toen de uitbreiding net was ingevoerd, zat er een bug in het spel. Als je uitbreiding klaar was en je had een coop in de rechterbovenhoek staan, dan kwam er een spookcoop.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:59 schreef CasB het volgende:
Hoe kom je aan meer coops?
Zo, ik heb weer uitgebreid, 22x22 ftw!
Ik heb wel een spookstukje in m'n farm. Buiten m'n farm heb ik nog 1 hokje waar ik groente kan planten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:03 schreef Vicky het volgende:
Thanx!
[..]
een tijdje geleden, toen de uitbreiding net was ingevoerd, zat er een bug in het spel. Als je uitbreiding klaar was en je had een coop in de rechterbovenhoek staan, dan kwam er een spookcoop.
Er is een cheat voor, maar volgens mij werkt deze tegenwoordig niet meer. (Nou ja, dan krijg je steeds een Out of sync error en blijf je bezig.)quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:59 schreef CasB het volgende:
Hoe kom je aan meer coops?
Zo, ik heb weer uitgebreid, 22x22 ftw!
FVBC?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:01 schreef Dropdown het volgende:
Gebruiken jullie trouwens ook FVBC op facebook of niet?
Farmville Bonus Checker. Laat alle bonussen van het afgelopen uur (ofzo) zien. Is wel echt superhandig, voor als je (dankzij de nieuwe Facebookpagina) wat dingen mist.quote:
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:08 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Farmville Bonus Checker. Laat alle bonussen van het afgelopen uur (ofzo) zien. Is wel echt superhandig, voor als je (dankzij de nieuwe Facebookpagina) wat dingen mist.
quote:Here are some Confirmed Mystery Egg Prizes:
Golden Mystery Egg Prizes:
Black Cottage
Pink Cottage
Copper Butterfly
Grain Silo
Gold Gnome
20 Fuel Refills
Golden Chicken
Black Mystery Egg Prizes:
Black Chicken
Brown Mystery Egg Prizes:
Brown Chicken
White Mystery Egg Prizes:
Groovy Scarecrow
20 XP
Trowel (collectable)
Spigot (collectable)
White Chicken
1/5 Fuel Refill
What did you get in your Mystery Egg as of 02.10.10?
Als je snel wilt zijn moet je gewoon op facebook.com kijken. Maar soms zien mensen dingen over het hoofd en heb je nog collectables van een uur terug.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:20 schreef Solique het volgende:
Werkt niet helemaal super merk ik al. Soms duurt het laden zo lang dat dingen al zijn weg gegeven.
Sinds wanneer kan dat?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:26 schreef Dropdown het volgende:
Referee cows kunnen in dairy farm (mocht dit nog niet gepost zijn)
scheelt weer flink wat ruimte op mijn farm
Gisteren, weet niet of je een referee kalf krijgt als je er een stier bij doet :pquote:
Boeiend, die kut koeien namen veel ruimte in.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:34 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Gisteren, weet niet of je een referee kalf krijgt als je er een stier bij doet :p
Ik heb ook wat koeien buiten gezet, in de hoop dat dit meer kans op een Cow Bell oplevert. Tot nu toe nog nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:40 schreef MarkM het volgende:
[..]
Boeiend, die kut koeien namen veel ruimte in.
wie ben jij op FB?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb ook wat koeien buiten gezet, in de hoop dat dit meer kans op een Cow Bell oplevert. Tot nu toe nog niet
Ik kom ook om in de kalfjes trouwens... En mn paardenstal is al vol dus daar wil ik er nog wel een van...quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:58 schreef CasB het volgende:
Mooi, nu kan ik weer wat koeien binnenhalen, en hopelijk ook adopten.
Jammer dat er nog niks is voor schapen, want die nemen ook te veel ruimte in.
quote:
Hij is relaxt hequote:
Done!quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:36 schreef DeBassist het volgende:
ben ook weer begonnen
voeg maar toe: http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100000185832320
Ok...quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:38 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Allemaal gouden kippen in je hok hebben. En dan nog gouden kippen die 100% zijn er naast. Dan harvest je je kippenhok. Dan haal je alle kippen er uit en stop je er één gouden kip die 100% is in. Daarna stop je 19 gouden kippen die 0% zijn er in. Dan harvest je weer. Je kunt sinds kort maar 1 gouden ei per dag in je hok vinden, maar vroeger was dit de manier om oneindig golden eggs te krijgen
Dankquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:27 schreef Cosmo. het volgende:
Ik ga zo mijn bug collection completen (thanks for the beetle yvon)
Zijn nu ook in eieren te krijgenquote:
Donequote:Op woensdag 10 februari 2010 17:49 schreef MaxMark het volgende:
Heb nog één brick nodig voor m'n stal, wie kan giften?
Voor de stable's? Ik verkoop alles, die van mij is namelijk compleet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:52 schreef MaxMark het volgende:
Bewaren jullie overgebleven materiaal, of verkopen jullie alles?
Ik negeer zequote:Op woensdag 10 februari 2010 17:52 schreef MaxMark het volgende:
Bewaren jullie overgebleven materiaal, of verkopen jullie alles?
Dan gaan ze het vast weer beschikbaar stellen. Weer een week paniek.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:02 schreef MaxMark het volgende:
Stel nou dat, wat als, in het geval dat, enz enz, er over een tijdje weer een stal gebouwd kan worden? Dan heb je dat iig al binnen. Maar misschien komt het nooit meer, dan heb je het niet nodig
Dat ga ik ook doen iddquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:39 schreef Cat22 het volgende:
Zo, ik heb een hoop kippen geruimd. Nu ga ik alleen nog verder met zwarte en gouden kippen.
*klik*quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:42 schreef Misan het volgende:
Meteen even een barn raiseWie wil er helpen?
bonuschecker?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:44 schreef Xebber het volgende:
Die bonuschecker is wel handig, kreeg d'r nog een grain silo uit.
Zie pagina 1.quote:
Course! Gedaanquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:42 schreef Misan het volgende:
Meteen even een barn raiseWie wil er helpen?
Jap!quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:13 schreef Cat22 het volgende:
Wil er nog iemand een collectable?![]()
Zet ik er eentje hier en eentje in de Game Feed.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:22 schreef Cat22 het volgende:
En nog een vers geboren roze kalfje erbij?![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Die past helemaal bij jou.quote:
Eindelijk een hen feather, collectie compleet!quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:20 schreef Cat22 het volgende:
Bugs staan in de Game Feed, hier zijn de veertjes! KLIK
Twine! Nu heb ik ook een volle collectiequote:Op woensdag 10 februari 2010 19:34 schreef Crientj het volgende:
http://apps.facebook.com/onthefarm/track.php?creative&cat=collections&subcat=trade_in_collection&key=c795ffbe3f6b5b9e8b2f27118f98bec4&next=reward.php%3FfrHost%3D1286546535%26frId%3D9d1d9e44cd27bb028e5290e3b5f9c400%26frType%3DCollectionsFriendReward&ref=nf
Yaay, post je een linkje (hier?)quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Twine! Nu heb ik ook een volle collectie
Ja, is goed!quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:37 schreef Crientj het volgende:
[..]
Yaay, post je een linkje (hier?)
Wat is nieuw? Die linkjes?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, is goed!
Is dat iets nieuws trouwens?
Ghehe, welke mis je?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:39 schreef automatic_ het volgende:
Valentijn
Ik mis toch nog een dingetje van mijn Garden verzameling, sorry
Invite verzondenquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:41 schreef Vicky het volgende:
ik kan ookn og wel wat buurtjes gebruiken...
voeg me maar toe
Linkje op FB wordt door al je 2847572 buren gezien.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:39 schreef Crientj het volgende:
[..]
Wat is nieuw? Die linkjes?
Naja, als je die post dan heb je langer kans dat mensen er iets uit kunnen halen geloof ik.
Donequote:Op woensdag 10 februari 2010 19:41 schreef Vicky het volgende:
ik kan ookn og wel wat buurtjes gebruiken...
voeg me maar toe
Ehhh zo'n soort zaag ding?quote:
Trowel!quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:34 schreef Crientj het volgende:
http://apps.facebook.com/onthefarm/track.php?creative&cat=collections&subcat=trade_in_collection&key=c795ffbe3f6b5b9e8b2f27118f98bec4&next=reward.php%3FfrHost%3D1286546535%26frId%3D9d1d9e44cd27bb028e5290e3b5f9c400%26frType%3DCollectionsFriendReward&ref=nf
Ik heb er al éénquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:49 schreef Markeerstift het volgende:
jaaaa![]()
Mijn paardenstal is compleet!
Je kunt je paard oppikken @ homepage.
Bedankt allemaal, en sorry voor het schooien
Donequote:Op woensdag 10 februari 2010 19:56 schreef Solique het volgende:
Nog 2 harnassen nodig heb ik mijn stal compleet.
Hier mensen die deze kunnen versturen?
Giftlink: http://apps.facebook.com/onthefarm/gifts.php?ref=neighborBar&giftRecipient=1195506824
Thanksquote:
Done.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:56 schreef Solique het volgende:
Nog 2 harnassen nodig heb ik mijn stal compleet.
Hier mensen die deze kunnen versturen?
Giftlink: http://apps.facebook.com/onthefarm/gifts.php?ref=neighborBar&giftRecipient=1195506824
Volgens mij een manier om je mailadres te oogsten. Ik heb er een keer aan meegedaan maar nooit een gift gezien.quote:
is dat niet die duiventil geweest?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij een manier om je mailadres te oogsten. Ik heb er een keer aan meegedaan maar nooit een gift gezien.
Wel gekregen volgens het systeem maar daar koop je weinig voor.
Klopt!quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
is dat niet die duiventil geweest?
Dat vroeg ik me ook net af.. Maar niet belangrijk dus.quote:
dat is van een nep ietsquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom krijg ik nu op Facebook te zien dat Slappy tlicious een cadeau geeft? Wat boeit mij dat nou man.
Hoe,quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:13 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
dat is van een nep iets
ik heb die toepassing geblokkeerd
duiventil kreeg ik toen ik fan werd ergens vanquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:12 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook net af.. Maar niet belangrijk dus.
Ik zag trouwens duiventillen, kassen, zwarte schapen en lammetjes bij allerlei boerderijen.. Hoe komt men daaraan?
Ja, er staat ook dat het van Farmville is, ipv FarmVille.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:13 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
dat is van een nep iets
ik heb die toepassing geblokkeerd
Er zijn altijd acties bij activiteiten. (pasen/valentijn/kermtmis/nieuwjaar) heb je altijd aparte dingen te verdienen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:12 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook net af.. Maar niet belangrijk dus.
Ik zag trouwens duiventillen, kassen, zwarte schapen en lammetjes bij allerlei boerderijen.. Hoe komt men daaraan?
Oh, dan gewoon hide dus.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:15 schreef CasB het volgende:
[..]
Ja, er staat ook dat het van Farmville is, ipv FarmVille.
klik op dat Farmville onderin het berichtje en op die pagina kun je het blokkerenquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
duiventil kreeg ik toen ik fan werd ergens van
kas heb ik gekocht
lammetjes en zwarte schapen zaten in uhh volgens mij de kerstkadootjes
Ok.. Gewoon lang genoeg meespelen dusquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Er zijn altijd acties bij activiteiten. (pasen/valentijn/kermtmis/nieuwjaar) heb je altijd aparte dingen te verdienen.
En die heb ik gemist. Noes ;{quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:41 schreef CasB het volgende:
Jeej, weer een blauwe veer. Van elke collectie moet ik er nog 1, alleen van de eerste collectie moet ik er nog 2. Schiet niet op.
Laat even weten als je de fontein gaat sharenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:42 schreef Cat22 het volgende:
239 valentines inmiddels.En geen idee wat ik ermee ga doen. Die Eiffeltoren is afschuwelijk groot en de fontein heb ik al via een gift.
![]()
Ik zag wel dat ik die voor 1500 coins kan verkopen, dus de toren moet nog meer waard zijn.
Ik ben nog nooit op tijd geweest met zulke dingen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:48 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Laat even weten als je de fontein gaat sharen
Die kun je toch gewoon uit je giftbox halen? Dan staan ze bij je collections dubbel, maar dat onthoudt ie prima..quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:00 schreef Crientj het volgende:
mijn giftbox zit vol met collectionspul.Ik wil nog een collection eruit kunnen schoppen. Maarja, dan mis je dr weer zoveel.
Dat kun je toch alvast bewaren in je collection? Daar kun je tot maximaal 10 stuks per item opslaan. Of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:00 schreef Crientj het volgende:
mijn giftbox zit vol met collectionspul.Ik wil nog een collection eruit kunnen schoppen. Maarja, dan mis je dr weer zoveel.
Gewoon kijken bij gemeenschappelijke vrienden, dan weet je ook meteen dat het van Fok isquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:03 schreef Morretje het volgende:
Oh trouwens,
als je via hier mensen gaat zoeken op Facebook voor Farmville, vind ik het persoonlijk wel zo netjes om even te melden dat je hier vandaan komt. Alsin, ik krijg ook vriendschapverzoekjes van mensen die via via bij mij terechtkomen, en daar heb ik niet zoveel zin in..![]()
Dus zeg even welke Fok!ker je bent, dat doe ik zelf ook altijd.
Hm nee, dat is dus niet per se waar. Ik had bijv een verzoek van iemand van het Vivaforum, die via Fok!kers aan mijn en meerdere andere namen was gekomen. Weet niet precies waarom, want ik heb totaal geen persoonlijke gegevens op FB staan, maar toch zit ik daar niet op te wachten..quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Gewoon kijken bij gemeenschappelijke vrienden, dan weet je ook meteen dat het van Fok is
Ik heb een gesharede fontein.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:48 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Laat even weten als je de fontein gaat sharen
Dat wist ik in het begin ook niet, dus heb tig rode veren weggegooidquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat kun je toch alvast bewaren in je collection? Daar kun je tot maximaal 10 stuks per item opslaan. Of bedoel je dat niet?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:28 schreef gateway het volgende:
Horseshed is klaar! Hier zijn de grijze paardjes!
Valentines!
een of andere ribbon
Feli!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:33 schreef Solique het volgende:
Stable complete![]()
Klik:
http://apps.facebook.com/onthefarm/track.php?creative&cat=Feed_share_stable_complete&subcat&key=4447a0d96694358f83ace8a5421c8255&next=reward.php%3FfrHost%3D1195506824%26frId%3D4df0edb7efb30e99fd2ce7c4b2b46db7%26frType%3DHorseStableFriendReward&ref=nf
iets voor het paardending... heb nog geen van die dingen compleetquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:45 schreef Morretje het volgende:
Iemand nog behoefte aan specifieke cadeautjes? Ga nu een rondje cadeautjes strooien nml
Misschien kan ik je nog iets sturen! Momentje!Gelukt!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
iets voor het paardending... heb nog geen van die dingen compleet
Oh, dat is zielig. Wie ben je, dan kijk ik of ik nog iets kan sturen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Benny squote:Op woensdag 10 februari 2010 21:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, dat is zielig. Wie ben je, dan kijk ik of ik nog iets kan sturen.
Sorry, you have run out of requests to send with this application. Please try again tomorrow.quote:
Wij zijn nog niet eens buurtjes volgens mij!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
dankuquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:53 schreef Morretje het volgende:
[..]
Wij zijn nog niet eens buurtjes volgens mij!
Niet liegen Morretje, iets voor je stal komt er aan!
zijn we buren / vrienden?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Feli!
Ik krijg allemaal witte pagina's bij de links.
wat is je naam op FV?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dacht het toch wel. Je staat iig in mijn lijstje erbij.quote:
quote:FarmVille Link Exchanging is Dead.
Posted on Wed ,10/02/2010 by farmgoddess
With last night’s updates sharing links no longer works.
Many players were exchanging gifting links to help attain the Horse Stable materials and Valentines.
After last night these links no longer worked. All gifting links are dead.
R.I.P. FarmVille Freak Link Exchange Chat.
: (
Waar komt dat vandaan?quote:
Ik had uit datzelfde ei een black cottagequote:Op woensdag 10 februari 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan?
Ik had net een graansilo uit een gouden ei!
Volgens mij werkt het nog wel voor collections hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik was juist collecties aan het sparen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
De gouden eieren zijn goed vandaag.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het nog wel voor collections hoor.Net ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het nog wel voor collections hoor.Alrighty. Ik heb één insect compleet maar van de wandelende tak heb ik er ook maar één terwijl ik van de anderen 7 heb of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik wil even wachten tot ik meer wandelende takken heb.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
En, en?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:53 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een Bugs collectie compleet
Is dat wel de goede link?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:59 schreef Cat22 het volgende:
Gouden eitje, anyone?
Klik
(alstie werkt)
Nope,quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:59 schreef Cat22 het volgende:
Gouden eitje, anyone?
Klik
(alstie werkt)
Waar?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:59 schreef Harajuku. het volgende:
You've been awarded a Pruning Saw
EindelijkMn eerste, whoop.
Dan gooi ik hem nu online.quote:
Caroline Wink Caroline wants to share some Uncommon FarmVille collectables!quote:
Dragonfly. Mijn achtste.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
http://apps.facebook.com/onthefarm/track.php?creative&cat=collections&subcat=trade_in_collection&key=aeabddaa917791c864d0f2bedd8c602d&next=reward.php%3FfrHost%3D100000313751251%26frId%3D33b40f61bd62e847f7cbd7f498195995%26frType%3DCollectionsFriendReward&ref=nf
Wies dat? Die heb ik nog niet. Ook iemand van hier? Want dan ga ik haar bij je jatten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Caroline Wink Caroline wants to share some Uncommon FarmVille collectables!
Caroline was working around the farm and found some Pruning Saw collectables! There's more than they... need for their set so they want to share the bounty with their friends!
See more
3 minutes ago via FarmVille · Comment ·LikeUnlike · Find a collectable
17 friends in common dus ik gok van welquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wies dat? Die heb ik nog niet. Ook iemand van hier? Want dan ga ik haar bij je jatten.
k Heb haar via Greys denk ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:05 schreef automatic_ het volgende:
Of iemand uit de VS en iedereen heeft haar toegevoegd
Ik heb een Deen of een Zweed erbij zitten. Zo af en toe komt een onbegrijpelijke boodschap langs. Maar hij is wel gul en trouw met kadootjes.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:05 schreef automatic_ het volgende:
Of iemand uit de VS en iedereen heeft haar toegevoegd
Ow, ja, zit op zich wel iets in. Des te meer reden om nog meer vrienden te maken. Slim van FV.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:09 schreef Dropdown het volgende:
Wat ik met dat berichtje bedoelde: Je kunt nu alleen maar links van vrienden aanklikken, dus niet meer van vreemden
En ik dacht dat ik lekker bezig was met bijna 100.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:12 schreef Dropdown het volgende:
Ik blijf maar fuel krijgen van die eieren. Zit al bijna op 600 fuel
Valt me de laatste tijd al op. Ik denk dat er veel uit dezelfde vijver vissen of zo.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:17 schreef Dropdown het volgende:
WTF. kan je die eieren nog maar 1x hatchen ofzo. Normaal kan je nog na 10 minuten 1 aanklikken zonder dat ze op zijn. Nee nu zijn ze overal na 23 seconde al fucking op
Iddquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Valt me de laatste tijd al op. Ik denk dat er veel uit dezelfde vijver vissen of zo.
Terwijl ik vanmiddag nog een rare collectable uit een collectie kon halen na 30 minuten.
Ik normaal maar 9/10 niet te laat. Maar nu ineens 9/10 welquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben bijna altijd te laat bij eieren
Ligt aan de hoeveelheid vrienden van degene die het aanbiedt, en of die vrienden online zijn..quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Valt me de laatste tijd al op. Ik denk dat er veel uit dezelfde vijver vissen of zo.
Terwijl ik vanmiddag nog een rare collectable uit een collectie kon halen na 30 minuten.
Done.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:30 schreef Lijnloos het volgende:
Als iemand mij nog als buurvrouw wil?! Je bent van harte welkom...
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=1797685990
Ditoquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:30 schreef Lijnloos het volgende:
Gedaanquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:30 schreef Lijnloos het volgende:
Farmville is weer lekker bezigquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:39 schreef Crientj het volgende:
Zo. Alle gifts gaan weer direct naar mn farm toe. o.O
Wil ik ze eens allemaal accepteren, verdwijnen ze.![]()
Dus dan maar een rondje buren, maar als ik ze wil fertilizen gaat de loading knop weer naar 1000%
Waar haal jij die valentines overal vandaagquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:36 schreef Dropdown het volgende:
Die valentines komen nu wel me strot uit. Hele updatelijst staat er telkens vol mee, heb al die eifeltoren en nu weer 300 valentines
. Dat wordt schapen kopen
Heb 650 vrienden. Als minstens de helft 2x per dag post (1x dat hun box o zo vol zit met valentines, en 1x dat ze iemand inhaalde/bepaald aantal hebben), kan ik er dus 650 halen. Ik mis sowieso een flink deel door school enzo, maar kan er zeker 200+ per dag krijgenquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Waar haal jij die valentines overal vandaag...klik me suf maar heb er nu iets van 115-120....en een aantal van mijn vrienden zijn geen goede cadeautjesgevers
....ik ga het eens bijhouden wie ik wat geef en wat ik krijg
Ik wil het aantal vrienden enigszins overzichtelijk houden anders wordt het helemaal zo'n dagtaak....oh wacht dat is het alquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:43 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Heb 650 vrienden. Als minstens de helft 2x per dag post (1x dat hun box o zo vol zit met valentines, en 1x dat ze iemand inhaalde/bepaald aantal hebben), kan ik er dus 650 halen. Ik mis sowieso een flink deel door school enzo, maar kan er zeker 200+ per dag krijgen. Overigens heb ik alle valentines die ik als gift krijgt, nog niet eens geaccepteerd
.
Zijn allemaal mensen die ik toch niet kenquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik wil het aantal vrienden enigszins overzichtelijk houden anders wordt het helemaal zo'n dagtaak....oh wacht dat is het aldus kom maar op met die vrienden
Nog 4 en dan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:45 schreef Dropdown het volgende:
You opened Srikanth's egg and found a Gold Gnome! You can find it in your gift box!Nr 11
. Nog 4 te gaan
Edit: bruin ei: You opened Caleb's egg and found a Hen Feather! You can find it in your gift box! Dus zitten nu echt collectables in
Tro Vey....precies dus als mijn nickname hier alleen met een spatie ertussen en beide met een hoofdletterquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:48 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Zijn allemaal mensen die ik toch niet ken. Moet ik je naam ff noemen? Dan voegen ze je allemaal wel toe
mraaf mag er ook wel bijquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Tro Vey....precies dus als mijn nickname hier alleen met een spatie ertussen en beide met een hoofdletter
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:48 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Zijn allemaal mensen die ik toch niet ken. Moet ik je naam ff noemen? Dan voegen ze je allemaal wel toe
Je kan er nooit genoeg hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:10 schreef CasB het volgende:
Ik pak geen valentines gifts meer, heb er ondertussen wel genoeg.
Nou, daar word je ook niet vrolijk van.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:32 schreef DeBassist het volgende:
ik krijg altijd alleen maar kippen of topiaries uit die eieren![]()
ik wil fuel !
Ja ik ook, dit is de eerste keer dat ik zoiets krijg.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:32 schreef DeBassist het volgende:
ik krijg altijd alleen maar kippen of topiaries uit die eieren![]()
ik wil fuel !
Sinds mensen er bijna niet meer op klikken omdat die meer bezig zijn met de collecties en valentines...quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:32 schreef Tijgertje. het volgende:
Sinds wanneer zitten er zulke toffe dingen in die eieren.
ik kan je wel planken verzendenquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:49 schreef trainfreak het volgende:
Kan iemand vandaag planken verzenden?
Ik zit er al 3 dagen op te wachten maar ik heb ze nog niet zien langskomen?
Ik heb er nog zo'n stuk of 5 nodig.
Ik klik op alles waar wat te halen isquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sinds mensen er bijna niet meer op klikken omdat die meer bezig zijn met de collecties en valentines...
Ik had er net een "Pink Cottage" in zittenquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:32 schreef Tijgertje. het volgende:
Sinds wanneer zitten er zulke toffe dingen in die eieren.
http://www.facebook.com/trainfreak4403quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:57 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
ik kan je wel planken verzendenwie ben je??
Ik wil je ook wel wat sturenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:10 schreef trainfreak het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/trainfreak4403
Goede vraagquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:19 schreef automatic_ het volgende:
Moeten we nu vóór Valentijnsdag iets gekocht hebben van die cadeautjes? Weet iemand dat?
Anders moet ik gaan inwisselenquote:
14 Februari (in NL dan)quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:23 schreef trovey het volgende:
Wanneeer was het ook alweer Valentijnsdag
* Geeft hierbij duidelijk aan nog nooit iets met die dag te hebben gekregen
quote:
Kan ik je helaas niet geven...heb alleen planken en spijkers weg te gevenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:27 schreef DeBassist het volgende:
heeft iemand nog 2 harness en 2 horseshoe voor me over?
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000185832320
Horseshoe verzonden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:27 schreef DeBassist het volgende:
harness verzondenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:27 schreef DeBassist het volgende:
Als het goed is is er nu een plank naar je onderweg.quote:
Ja, dit dus.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:57 schreef Mirjam het volgende:
ik hoop dat ze opschieten met het ontwikkelen van de uitbreidingen voor de stables enzo, die zie ik allemaal al wel staan bij de uitbreidingen, nu nog aanklikbaar
Wat moet je hebben....heb alleen spijkers en planken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:06 schreef Kn0x het volgende:
Als er nog mensen zijn die mij wat spullen kunnen sturen voor mijn stal. PLEASE STUUR ZE!
Naam is Justin van den Oever
Moet je ze stilzetten en op een rijtjequote:Op donderdag 11 februari 2010 13:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, dit dus.
Al die vervelende loslopende kippen.
Iknow! Maar het is alsnog echt heel veel klikken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet je ze stilzetten en op een rijtje...en nee dat heb ik niet zo....ik ren wel achter ze aan
Ik kan alles nog goed gebruiken. Geen enkele is vol tot nu toequote:Op donderdag 11 februari 2010 13:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat moet je hebben....heb alleen spijkers en planken.
Er is een plank jouw kant opquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:16 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik kan alles nog goed gebruiken. Geen enkele is vol tot nu toe
quote:
dankjequote:
Volgens mij heb ik jou er niet bij staanquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:57 schreef trainfreak het volgende:
Ik heb een collectie compleet...
Voor de snelste onder ons, succes!
ik volgens mij ook niequote:Op donderdag 11 februari 2010 13:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou er niet bij staan
staat in je giftsquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
Ik heb Farmville tot en met gisteravond enigszins verwaarloosd (shame on me) maar wat moet je met die Valentijnskado's? Die moet je ergens in stoppen begreep ik, in een box, maar waar vind ik zulks een doos?
hahahaha, die heb je als het goed is van farmville zelf gekregen... Een mailbox (brievenbus) dusquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
Ik heb Farmville tot en met gisteravond enigszins verwaarloosd (shame on me) maar wat moet je met die Valentijnskado's? Die moet je ergens in stoppen begreep ik, in een box, maar waar vind ik zulks een doos?
Begin van de week heb je een "paal" ofzo gehad en daar legt hij dan je cadeautjes onder.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
oeh, dat is zuur!!!!!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
Er staat geen mailbox in mijn gifts
Uh oh....
En wat is daar dan de leuk van?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Begin van de week heb je een "paal" ofzo gehad en daar legt hij dan je cadeautjes onder.
Met een aantal x valentijnscadeautjes kan je allerlei dingen kopenquote:
Oh serieus? Dan ga ik even kijken! Dankjewel!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:06 schreef DeBassist het volgende:
de paal kan je gewoon in de shop kopen voor 1 coin
Ja, en ik heb met farmville al net zo'n sneue opbrengst als in het echt...quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:07 schreef CasB het volgende:
En je kan kijken hoeveel valentines je hebt vergeleken met je buren.
Het is een valentine's box ofzoiets.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
Is het die gewone mailbox op een stokkie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |