Dan staat ie er nu twee keer in, want ik had het al gedaanquote:
Tot nu toe ben ik enkel een Poit-teaserquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Tot op heden klopt het nog precies, het blijft ook zo staan tot je het tegendeel bewijst
Beter zeg je het tegen Flodder! Met Mbo 2 kun je wel makkelijk naar Mbo 4, maar ze opleiding duurt ook maar 2 jaar!quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:51 schreef Misan het volgende:
[..]
je komt met je MBO niveau 2 niet op het HBO, daar heb je niveau 4 voor nodig
of je moet een toelatingstest doen en 21+ zijn
Jullie zijn toch één en dezelfde, AQquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beter zeg je het tegen Flodder! Met Mbo 2 kun je wel makkelijk naar Mbo 4, maar ze opleiding duurt ook maar 2 jaar!
Newsflash!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik enkel een Poit-teaser
Nope, staat er maar één keer in.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dan staat ie er nu twee keer in, want ik had het al gedaan
Wist ik alquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Newsflash!!
* Poit heeft een piemel!!!!!
I know you doquote:
Echt? Ik dacht dat Koei alleen maar lesbische sex had. Roy is ook net een wijf namelijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Newsflash!!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat Koei alleen maar lesbische sex had. Roy is ook net een wijf namelijk
knuppelquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jullie zijn toch één en dezelfde, AQ
metafoor voor natte hakken natuurlijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je hakken zijn geil? Ze hebben sexuele organen?
ik heb een niveau 4 opleiding van 4 jaar in een jaar gedaan, kan veel sneller dusquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beter zeg je het tegen Flodder! Met Mbo 2 kun je wel makkelijk naar Mbo 4, maar ze opleiding duurt ook maar 2 jaar!
oh verkeerde gequote zie ik nu iddquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
welke sneeuw?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:24 schreef Misan het volgende:
[..]
metafoor voor natte hakken natuurlijk
ik gok vanwege de sneeuw
Check je raam SD.quote:
ik kom niet buitenquote:
Je past niet door de deur?quote:
Ik heb al jaren geen brief meer op de post gedaan..quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:34 schreef Fipotje het volgende:
Mensen jullie gaan te snelpost is wat minder
Die ene piemel maakt mij geen totale piemelteaserquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Newsflash!!
nee, ik zit opgesloten in een keldertje, code te kloppen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |