Dan staat ie er nu twee keer in, want ik had het al gedaanquote:
Tot nu toe ben ik enkel een Poit-teaserquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Tot op heden klopt het nog precies, het blijft ook zo staan tot je het tegendeel bewijst
Beter zeg je het tegen Flodder! Met Mbo 2 kun je wel makkelijk naar Mbo 4, maar ze opleiding duurt ook maar 2 jaar!quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:51 schreef Misan het volgende:
[..]
je komt met je MBO niveau 2 niet op het HBO, daar heb je niveau 4 voor nodig
of je moet een toelatingstest doen en 21+ zijn
Jullie zijn toch één en dezelfde, AQquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beter zeg je het tegen Flodder! Met Mbo 2 kun je wel makkelijk naar Mbo 4, maar ze opleiding duurt ook maar 2 jaar!
Newsflash!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik enkel een Poit-teaser
Nope, staat er maar één keer in.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dan staat ie er nu twee keer in, want ik had het al gedaan
Wist ik alquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Newsflash!!
* Poit heeft een piemel!!!!!
I know you doquote:
Echt? Ik dacht dat Koei alleen maar lesbische sex had. Roy is ook net een wijf namelijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Newsflash!!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat Koei alleen maar lesbische sex had. Roy is ook net een wijf namelijk
knuppelquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jullie zijn toch één en dezelfde, AQ
metafoor voor natte hakken natuurlijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je hakken zijn geil? Ze hebben sexuele organen?
ik heb een niveau 4 opleiding van 4 jaar in een jaar gedaan, kan veel sneller dusquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beter zeg je het tegen Flodder! Met Mbo 2 kun je wel makkelijk naar Mbo 4, maar ze opleiding duurt ook maar 2 jaar!
oh verkeerde gequote zie ik nu iddquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
welke sneeuw?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:24 schreef Misan het volgende:
[..]
metafoor voor natte hakken natuurlijk
ik gok vanwege de sneeuw
Check je raam SD.quote:
ik kom niet buitenquote:
Je past niet door de deur?quote:
Ik heb al jaren geen brief meer op de post gedaan..quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:34 schreef Fipotje het volgende:
Mensen jullie gaan te snelpost is wat minder
Die ene piemel maakt mij geen totale piemelteaserquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Newsflash!!
nee, ik zit opgesloten in een keldertje, code te kloppen.quote:
1 is genoegquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die ene piemel maakt mij geen totale piemelteaser
Dat is buiten mijn kennisgeving omgegaan, dus dat telt nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:42 schreef Poit het volgende:
Trouwens, indirect piemeltease je de hele SC! Ik had beloofd alles te delen
Nee, hoor, had openlijk aan misan gemeld dat ik aan zou geven of zijn uitspraak dat jij niet nat genoeg van jezelf zou zijn klopte of niet..quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is buiten mijn kennisgeving omgegaan, dus dat telt niet
Nee hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:42 schreef Poit het volgende:
Trouwens, indirect piemeltease je de hele SC!
Dat noem ik geen piemelteasing, dat is enkel wanneer er daadwerkelijk aanleiding gegeven wordt dat ik aan desbetreffende piemel zal zittenquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, hoor, had openlijk aan misan gemeld dat ik aan zou geven of zijn uitspraak dat jij niet nat genoeg van jezelf zou zijn klopte of niet..
Dan verschillen wij van mening.. Goedmaaksex?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat noem ik geen piemelteasing, dat is enkel wanneer er daadwerkelijk aanleiding gegeven wordt dat ik aan desbetreffende piemel zal zitten
Pm je telefoonnr maar even!quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:51 schreef Poit het volgende:
Dan verschillen wij van mening.. Goedmaaksex?
Done.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Done.Jij verkoopt jezelf zo goedkoop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Poit is net een heroïnedealer: eerste keer is goedkoop en makkelijk, daarna wordt het moeilijker en duurder.quote:
Ik zit ook code te kloppen, maar krijg het toch voor elkaar om zo nu en dan de sneeuw te bewonderen hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee, ik zit opgesloten in een keldertje, code te kloppen.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Poit is net crack: eerste keer is goedkoop en makkelijk, daarna krijg je huidschilfers
Nee hoor, ik zie het als goede referentiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie het als goede referentiesReferenties door je eigen 06 op de wc's te krassen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kom niet op het damestoilet hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Referenties door je eigen 06 op de wc's te krassen..
Dus staat je nummer op alle herentoiletten?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kom niet op het damestoilet hoor
Nee, dat nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen enkele heeft je ooit (mee)getrokken daar?
Ooit Goudse toiletten van binnen gezien? Ongeacht hoe geil je bent, alle libido verdwijnt als je daarbinnen stapt...quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen enkele heeft je ooit (mee)getrokken daar?
Mijn toilet is anders best netjes hoor...quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ooit Goudse toiletten van binnen gezien? Ongeacht hoe geil je bent, alle libido verdwijnt als je daarbinnen stapt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |