Maar dan is het helemaal uitgestorven.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:14 schreef Marrije het volgende:
En waarom luistert er niemand naar Johan?
Zijn instructie was toch duidelijk? Geen mensen meer over de vloer die niets toevoegen.
En dan even helemaal vergeten dat het niet boterde tussen Jaap en Palma die ene keer dat ze er was.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou Ansje leuker lijken om er toch een gastvrouw bij te hebben zoals Palma. Alsido vindt dat oké, want dat hoeft dan toch niet in het draaiboek
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan is het helemaal uitgestorven.
Ik zit al klaar met m'n kleiduivenquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Alsido: Laat Jaap maar een beetje heen en weer lopen, vraag me raak, chat, dat rekt wat tijd.
Het is gewoon een pauperwijf. Filmpje van Sunchaser al gezien?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:16 schreef Marrije het volgende:
Brutaal nest: ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik hier zit. En anders kijk je maar niet, toch!
Nee, niet. Dan ga jij maar weg of gewoon ff de stream op iemand anders.
Dat zeggen Alsido of Liesbeth ook ff niet, terwijl er constant over Johan wordt gesproken in het draaiboek.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:20 schreef beequeen het volgende:
Oh, ze komen er nu achter dat Johan er vanavond niet is. Daar gaat je script Alsido.
Echt hè Disana. Je kunt me inmiddels opvegen.quote:
Dit is gewoon meesterlijk!quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Man man man, ik val van mijn stoel
Dit is echt humor ja. En die toon waarop Alsido ook zei 'Johan is er vanavond niet'. Alsof het hem net pas weer te binnen schoot.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè Disana. Je kunt me inmiddels opvegen.![]()
Dit waren weer 5 geniale minutenquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:24 schreef beequeen het volgende:
Powerpoint!!!!!! Dat is de redding volgens Liesbeth.
Man oh man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |