Weer nietquote:
Las op de chat vanmorgen dat Cristiaan afgaf over Leo, lekker he, door Leo is hij die Toko binnen gekomen, Krijgt na 1 keer Vraag maar Raak ook al kapsones. Nog ff en ook HIJ denkt dat hij niet meer gemist kan worden in de Toko.quote:
Ah okay, pak van mijn hart.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:16 schreef Marrije het volgende:
Het zijn ook met name de intro's met info over de gast.
Denk dat jij het goed ziet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:16 schreef Marrije het volgende:
Het zijn ook met name de intro's met info over de gast.
quote:
Dat is me ontgaanquote:Welke gasten komen er?
Weet ik niet, maar ze zullen ook wel weer afbellenquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay, pak van mijn hart.
Welke gasten komen er?
De enige naam die ik hoorde was DJ Ventil. Jammer dat je dat moet missen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:17 schreef Copycat het volgende:
Ah okay, pak van mijn hart.
Welke gasten komen er?
Oh ja, dokter Simons, nu je het zegt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:19 schreef Disana het volgende:
Ja, het zijn introducties en afkondigingen.
Tot dusverre hebben we dus dokter Simons, ene Patricia, en Johan en Peter die hun liedje gaan zingen.
quote:
Dokter Simon? Patricia Paay?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:19 schreef Disana het volgende:
Ja, het zijn introducties en afkondigingen.
Tot dusverre hebben we dus dokter Simons, ene Patricia, en Johan en Peter die hun liedje gaan zingen.
Ik had anders wakker gelegen. Nachtenlang.quote:
Geen Paay want Angelique kon de achternaam niet meer vinden.quote:
En net nog iemand er op aanspreken dat ze op tijd moet beginnen met voorbereiden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen Paay want Angelique kon de achternaam niet meer vinden.
Het is al half drie en Alsido zit uitgebreid een privégesprek te voeren.
quote:het zijn steekwoorden voor jaap. die heeft het draaiboek al gehad. het is om te herrinneren. steekwoorden. extra info
Dit gesprek duurt nu al tien minuten schat ik, en de anderen maar wachten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
En net nog iemand er op aanspreken dat ze op tijd moet beginnen met voorbereiden.
Neen. Haar inbox zit vol en ze weet niet hoe ze die moet legen.quote:
Maar heel eventjes, hè? Dat we intussen al zeker 90 minuten hetzelfde shot hebben, maakt niet uit. Christiaan houdt van heel langzaam schakelen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:25 schreef tonja het volgende:
De regie houdt zich bezig met andere dingen, zegt Liesbeth. Handig
Wie praat daar nou?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:25 schreef tonja het volgende:
De regie houdt zich bezig met andere dingen, zegt Liesbeth. Handig
Tabitha.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wie praat daar nou?
Ik ben niet in beeld, maar ik vind het niet erg dat ik niet in beeld ben.
Dat is Tabitha.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wie praat daar nou?
Ik ben niet in beeld, maar ik vind het niet erg dat ik niet in beeld ben.
Is dat de Tabitha die ook wel eens in de SC postte ?quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Is dat de Tabitha die ook wel eens in de SC postte ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |