abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77844087
Mijn laatste post:
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef Windigo het volgende:

[..]

De enige goede roomboter croissants hier in de buurt kun je volgens mij halen bij Delifrance, en daar ga ik dus wel eens op zondagochtend heen voor twee croissantjes die ik dan thuis op eet met een glaasje sap.

Het is gewoon jammer dat veel Nederlanders totaal niet om eten geven en zo veel mogelijk daarop willen besparen, dat maakt dat er gewoon weinig markt is voor uitzonderlijke of luxe producten.
pi_77844117
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:59 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, zie hier de herkomst van de budget-fail
idd

toen jullie vorig jaar kwamen eten hadden we toch zo een flink stuk rib eye met bot? Die slagers hier worden helemaal enthousiast als je om zoiets vraagt

en windigo; idd is de gemiddelde staat van croissants bij Nederlandse bakkers abominabel. Droge trieste schimmen van de echte roomboter croissants
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77844130
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:01 schreef Windigo het volgende:
Mijn laatste post:
[..]

Ik zou niet zo snel gaan besparen op boodschappen. Maarja, waar dan wel op
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:02:51 #4
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_77844134
Beetje alcoholaanhankelijke mensen hier?
Confidence through competence
pi_77844197
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:02 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje alcoholaanhankelijke mensen hier?
Steer! Jij bent toch goed in goedkope stedentripjes regelen enzo? Hoe doe je dat? Want Kaas en ik willen in maart een paar dagen weg in een hotel (dat wil ik ) in een beetje een warmer gebied. Slinger anders ff je msn aan?
pi_77844291
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:02 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik zou niet zo snel gaan besparen op boodschappen. Maarja, waar dan wel op
Tsja, ik heb gewoon niet de ruimte om luxer te eten, maar ik bespaar onder andere door bijvoorbeeld geen alcohol te drinken en niet of zelden uit te te gaan. Ik ga naar de CUL-meet, maar dat is ook niet iets wat ik iedere week doe. En ik doe gewoon een heleboel dingen niet die iedereen normaal vind. Ik koop niet maandelijks nieuwe kleding, ik ga niet op vakantie, ik neem mijn eigen boterhammen mee in de trein en koop geen kant en klaar maaltijden of afhaalmaaltijden.
pi_77844299
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:02 schreef DarkElf het volgende:

[..]

toen jullie vorig jaar kwamen eten hadden we toch zo een flink stuk rib eye met bot? Die slagers hier worden helemaal enthousiast als je om zoiets vraagt
Jaaahh, lekker was dat Mooie grote braadstukken vind ik echt zalig, voelt ook zo lekker ambachtelijk Jammer dat het beestal zo enorm duur is! En de visboer hier, ook Wel perfecte sashimi-kwaliteit tonijn

Windigo, heb je wel gelijk in ik denk niet dat de gemiddelde Nederlander 1,80 wil neertellen voor een pond Italiaanse gedroogde pasta, als de huismerkvariant 60 cent kost. Jammer is het wel; de Italiaanse variant kookt veel beter, steviger. Die is lekkerder al dente, bij huismerkpasta zit je dan al snel op een droge kern te kauwen.
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:08:50 #8
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77844322
Zo nu ga ik eens wat doen.. sporten ofzo en eerst door de sneeuw heen ploegen om er te komen

Laters
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77844352
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:05 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Steer! Jij bent toch goed in goedkope stedentripjes regelen enzo? Hoe doe je dat? Want Kaas en ik willen in maart een paar dagen weg in een hotel (dat wil ik ) in een beetje een warmer gebied. Slinger anders ff je msn aan?
Lein, bestemming bedenken, tickets boeken, via bijv. tripadvisor een leuke guesthouse uitzoeken, of een hotel, en dan een leuke gids kopen en voorpretten

Waar wil je heen?
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:09:54 #10
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77844356
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Windigo, heb je wel gelijk in ik denk niet dat de gemiddelde Nederlander 1,80 wil neertellen voor een pond Italiaanse gedroogde pasta, als de huismerkvariant 60 cent kost. Jammer is het wel; de Italiaanse variant kookt veel beter, steviger. Die is lekkerder al dente, bij huismerkpasta zit je dan al snel op een droge kern te kauwen.
Ik koop liever die goede pasta, dan eet ik maar wat minder. Da's ook een manier om goedkoper uit te zijn, en nog gezond ook. Meer is lang niet altijd beter.
pi_77844511
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, bestemming bedenken, tickets boeken, via bijv. tripadvisor een leuke guesthouse uitzoeken, of een hotel, en dan een leuke gids kopen en voorpretten

Waar wil je heen?
Zuid spanje ofzo. Ergens WARM, maar wel in Europa want ik heb een IDkaart en geen paspoort Maar ik kan dus niet zo goed kiezen wáár
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:15:09 #12
55709 Stereotomy
pi_77844539
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:05 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik heb geen MSN hier, maar ik kan je een paar goede tips geven! Mijn motto is idd een zo luxe mogelijke stedentrip voor een dubbeltje.

1) Reis plannen. Hiervoor gebruik ik http://www.skyscanner.net. Je kiest dan een vliegveld waarvandaan en datum wanneer je wilt vertrekken, en je krijgt automatisch een lijst te zien van goedkoopste vluchten naar elke bestemming.

2) Accommodatie boeken. De grootste booking sites hebben de meeste korting. Ik gebruik graag Booking.com, maar ik sneak ook wel eens naar accorhotels.com om te kijken of ze toevallig niet wat aanbiedingen hebben voor de wat higher end merken (zoals SuiteHotel, Mercure).

- edit- en wat CF zegt: Tripadvisor.com en in wat mindere mate Virtualtourist.com zijn goede sites om reviews te lezen. Als je eenmaal geboekt hebt, kun je op http://wikitravel.org/ over je bestemming lezen.
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:15:42 #13
55709 Stereotomy
pi_77844551
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:14 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Zuid spanje ofzo. Ergens WARM, maar wel in Europa want ik heb een IDkaart en geen paspoort Maar ik kan dus niet zo goed kiezen wáár
Spanje of Portugal? Madrid, Barcelona, Lissabon.
pi_77844579
Sevilla? Lissabon/Porto?
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:17:59 #15
55709 Stereotomy
pi_77844625
Sardinië, Corsica, Sicilië

Alhoewel Corsica duur is, volgens een vriend die er net is geweest. En die vriend heeft poen, dus als hij het zegt zal het wel echt duur zijn.
pi_77844626
Sevilla en Lissabon/porto klinken als goede opties. Als het maar warm is Ik ga ff zoeken
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:19:03 #17
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77844657
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:14 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik ben drie keer op het eiland Samos in Griekenland geweest, niet al te duur, WARM (want dicht bij turkije) en nog veel ongerepte natuur, en vriendelijke mensen. Of wil je het liefst alleen naar Spanje?
pi_77844718
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:19 schreef Windigo het volgende:
Ik ben drie keer op het eiland Samos in Griekenland geweest, niet al te duur, WARM (want dicht bij turkije) en nog veel ongerepte natuur, en vriendelijke mensen. Of wil je het liefst alleen naar Spanje?
Nee hoor, als het maar Europees en warm is
pi_77844726
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Sevilla en Lissabon/porto klinken als goede opties. Als het maar warm is Ik ga ff zoeken
Mijn zwager heeft bij Cadiz begin november nog op het strand gelegen De ouders van mijn schoonzus hebben daar trouwens een huisje... Misschien moeten wij ook eens gaan
pi_77844891
mijn schoonouders woonden prachtig in Portugal, helaas (voor mijn schoonouders natuurlijk) wonen ze nu weer in Nederland.. Ik had het wel ff gezien daar maar tis altijd fijn om iemand in t buitenland te kennen

en Lissabon is een prachtige stad lein
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:26:43 #21
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77844936
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:25 schreef DarkElf het volgende:
mijn schoonouders woonden prachtig in Portugal, helaas (voor mijn schoonouders natuurlijk) wonen ze nu weer in Nederland.. Ik had het wel ff gezien daar maar tis altijd fijn om iemand in t buitenland te kennen

en Lissabon is een prachtige stad lein
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77845009
Zelf zo je vakantie plannen kost zoveel moeite Het liefst heb ik dat iemand anders het voor je uitzoekt
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:28:59 #23
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77845023
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Zelf zo je vakantie plannen kost zoveel moeite Het liefst heb ik dat iemand anders het voor je uitzoekt
Maar da's toch ook deel van het plezier?
pi_77845024
Hoi! Leuke gesprekken hier
Besparen op de boodschappen? Ik heb geeneens een idee hoeveel ik er precies aan uitgeef Ik stort 400,- op de boodschappen rekening per maand en Thijs checkt af en toe hoe veel er bij moet om eventuele roodstand weg te werken
Maar goed ik koop in principe alles bij de Appie, liefst zo veel mogelijk biologisch (dat is hier verder ook niet gemakkelijk te krijgen) dus dat is al aan de dure kant en ik ben slecht in vooruit denken dus ga ik bijna iedere dag.. Oh en Thijs drinkt alleen koffie, thee, cola en whisky, ik koffie, thee, soms wat zuivel, water, whisky en wijn. Valt op zich mee, maar die cola gaat hard

Wat ik wel wil doen is naar een biologische boerderij hier in de buurt om daar eens wat vlees vandaan te halen (voorraadje). Maar die hebben weer van die onmogelijke openingstijden
De groenteboer en de markt zijn goedkoper, maar die hebben weer niets biologisch dus dat valt vaak toch wel af. Jammer vind ik dat!
Een toko hebben we ook niet (meer). Dus ook dat is geen optie..
Ik ga heel soms naar Almelo naar de natuurwinkel maar dat is en duur en kost brandstof dus daar schiet ik al helemaal niets mee op

Kortom: Appie it is!

Soms mis ik Haarlem wel wat dat betreft.. (verder als kiespijn hoor, maar goed)
pi_77845092
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:26 schreef AKnynke het volgende:

[..]

maar jij gaat dit jaar al weer zweden uit toch? Maar wil je best eens komen opzoeken in Berlijn of zo hoor

morgen naar Duitsland toch? (als er gevlogen wordt maar die zweden zijn wel wat gewend natuurlijk aan sneeuw..)

De mr zit nu in Tel aviv (vliegt vannacht naar huis), de laatste keer dat het daar sneeuwde is zo een 50 jara terug
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')