quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
De enige goede roomboter croissants hier in de buurt kun je volgens mij halen bij Delifrance, en daar ga ik dus wel eens op zondagochtend heen voor twee croissantjes die ik dan thuis op eet met een glaasje sap.
Het is gewoon jammer dat veel Nederlanders totaal niet om eten geven en zo veel mogelijk daarop willen besparen, dat maakt dat er gewoon weinig markt is voor uitzonderlijke of luxe producten.
iddquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:59 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, zie hier de herkomst van de budget-fail
Steer! Jij bent toch goed in goedkope stedentripjes regelen enzo? Hoe doe je dat? Want Kaas en ik willen in maart een paar dagen weg in een hotel (dat wil ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:02 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje alcoholaanhankelijke mensen hier?
Tsja, ik heb gewoon niet de ruimte om luxer te eten, maar ik bespaar onder andere door bijvoorbeeld geen alcohol te drinken en niet of zelden uit te te gaan. Ik ga naar de CUL-meet, maar dat is ook niet iets wat ik iedere week doe. En ik doe gewoon een heleboel dingen niet die iedereen normaal vind. Ik koop niet maandelijks nieuwe kleding, ik ga niet op vakantie, ik neem mijn eigen boterhammen mee in de trein en koop geen kant en klaar maaltijden of afhaalmaaltijden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel gaan besparen op boodschappen. Maarja, waar dan wel op
Jaaahh, lekker was datquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
toen jullie vorig jaar kwamen eten hadden we toch zo een flink stuk rib eye met bot? Die slagers hier worden helemaal enthousiast als je om zoiets vraagt
Lein, bestemming bedenken, tickets boeken, via bijv. tripadvisor een leuke guesthouse uitzoeken, of een hotel, en dan een leuke gids kopen en voorprettenquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer! Jij bent toch goed in goedkope stedentripjes regelen enzo? Hoe doe je dat? Want Kaas en ik willen in maart een paar dagen weg in een hotel (dat wil ik) in een beetje een warmer gebied. Slinger anders ff je msn aan?
Ik koop liever die goede pasta, dan eet ik maar wat minder. Da's ook een manier om goedkoper uit te zijn, en nog gezond ook. Meer is lang niet altijd beter.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Windigo, heb je wel gelijk inik denk niet dat de gemiddelde Nederlander 1,80 wil neertellen voor een pond Italiaanse gedroogde pasta, als de huismerkvariant 60 cent kost. Jammer is het wel; de Italiaanse variant kookt veel beter, steviger. Die is lekkerder al dente, bij huismerkpasta zit je dan al snel op een droge kern te kauwen.
Zuid spanje ofzo. Ergens WARM, maar wel in Europa want ik heb een IDkaart en geen paspoortquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, bestemming bedenken, tickets boeken, via bijv. tripadvisor een leuke guesthouse uitzoeken, of een hotel, en dan een leuke gids kopen en voorpretten
Waar wil je heen?
Ik heb geen MSN hier, maar ik kan je een paar goede tips geven! Mijn motto is idd een zo luxe mogelijke stedentrip voor een dubbeltje.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer! Jij bent toch goed in goedkope stedentripjes regelen enzo? Hoe doe je dat? Want Kaas en ik willen in maart een paar dagen weg in een hotel (dat wil ik) in een beetje een warmer gebied. Slinger anders ff je msn aan?
Spanje of Portugal? Madrid, Barcelona, Lissabon.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zuid spanje ofzo. Ergens WARM, maar wel in Europa want ik heb een IDkaart en geen paspoortMaar ik kan dus niet zo goed kiezen wáár
Ik ben drie keer op het eiland Samos in Griekenland geweest, niet al te duur, WARM (want dicht bij turkije) en nog veel ongerepte natuur, en vriendelijke mensen. Of wil je het liefst alleen naar Spanje?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zuid spanje ofzo. Ergens WARM, maar wel in Europa want ik heb een IDkaart en geen paspoortMaar ik kan dus niet zo goed kiezen wáár
Nee hoor, als het maar Europees en warm isquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:19 schreef Windigo het volgende:
Ik ben drie keer op het eiland Samos in Griekenland geweest, niet al te duur, WARM (want dicht bij turkije) en nog veel ongerepte natuur, en vriendelijke mensen. Of wil je het liefst alleen naar Spanje?
Mijn zwager heeft bij Cadiz begin november nog op het strand gelegenquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Sevilla en Lissabon/porto klinken als goede opties. Als het maar warm isIk ga ff zoeken
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:25 schreef DarkElf het volgende:
mijn schoonouders woonden prachtig in Portugal, helaas (voor mijn schoonouders natuurlijk) wonen ze nu weer in Nederland.. Ik had het wel ff gezien daar maar tis altijd fijn om iemand in t buitenland te kennen
en Lissabon is een prachtige stad lein
Maar da's toch ook deel van het plezier?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Zelf zo je vakantie plannen kost zoveel moeiteHet liefst heb ik dat iemand anders het voor je uitzoekt
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef Windigo het volgende:
Maar da's toch ook deel van het plezier?
Ook dat kan tegenwoordig!quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Zelf zo je vakantie plannen kost zoveel moeiteHet liefst heb ik dat iemand anders het voor je uitzoekt
das toch leuk? ik heb de hele schotland vakantie zelf gepland... leuk beetje rondneuzen, samen kijken waar je heen wilt, tripadvisor uitpluizen enzo..quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Jahquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef Windigo het volgende:
[..]
Maar da's toch ook deel van het plezier?
Ik vond t ook een leuk onderwerp hoor, maar t is inderdaad alweer voorbij geloof ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh shitjullie hebben het al lang al weer ergens anders over! Te lang over het typen gedaan dus
Nou, kom langs in het immer warme Belgiëquote:
3 cm? hier lag wat meer. Ik dacht dat het wel meeviel dus had gympen aan gedaan maar na 2 stappen zaten mijn gympen al vol sneeuwquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, kom langs in het immer warme Belgiëmaar 3 cm sneeuw (en echt alles is ontregeld
Bussen stonden vanmorgen helemaal vast, bijna 1000 km file, vergaderingen gaan niet door...
Dekentje op de bank dan maar?
Ja lijkt er opquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik vond t ook een leuk onderwerp hoor, maar t is inderdaad alweer voorbij geloof ik
Ja, hoop dit jaar weg te gaan. En misschien wordt het dan wel duitsland, misschien wel een paar jaartjes terug naar Nederland (dan zal het Den Haag worden, denk ik), of naar Brussel ofzo. Vandaag stuur ik een sollicitatie op voor een traineeship in Brussel..We shall see.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]maar jij gaat dit jaar al weer zweden uit toch? Maar wil je best eens komen opzoeken in Berlijn of zo hoor
morgen naar Duitsland toch? (als er gevlogen wordt maar die zweden zijn wel wat gewend natuurlijk aan sneeuw..)
De mr zit nu in Tel aviv (vliegt vannacht naar huis), de laatste keer dat het daar sneeuwde is zo een 50 jara terug
Vanochtend zei ik nog in de SC ''het zou sneeuwen in het midden van het land, maar ik zie geen vlokje'', wel, nu sneeuwstormt het. Ik had het niet moeten zeggenquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben t beu, wil zon en wat warmte .. ik heb het zowat chronisch koud deze winter.
Brussel lijkt mij, om te wonen niet zo heel leuk, Berlijn welquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, hoop dit jaar weg te gaan. En misschien wordt het dan wel duitsland, misschien wel een paar jaartjes terug naar Nederland (dan zal het Den Haag worden, denk ik), of naar Brussel ofzo. Vandaag stuur ik een sollicitatie op voor een traineeship in Brussel..We shall see.
Morgen inderdaad naar Duitsland. Beetje jammer dat ik me steeds minder lekker begin te voelen. Maar goed, misschien is het straks wel weg.
ik zit in de bibliotheek, dus dat gaat niet. Ik ga straks denk ik even sporten, alles eruit zweten. Dan kan ik ook met een gerust hart vroeg naar bed vanavond!quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Brussel lijkt mij, om te wonen niet zo heel leuk, Berlijn welmaar goed je kan dus alle kanten op begrijp ik
Vervelend dat je je niet zo leker voelt, net nu je morgen moet reizen, misschien een tukje doen?
klinkt als thee zetten, dekentje erbij en fok weerquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Vanochtend zei ik nog in de SC ''het zou sneeuwen in het midden van het land, maar ik zie geen vlokje'', wel, nu sneeuwstormt het. Ik had het niet moeten zeggenDe bus rijdt niet eens! Dus ik moest thuis blijven vandaag
Het viel hier heel erg mee, maar het was overal echt spek- en spekglad.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
3 cm? hier lag wat meer. Ik dacht dat het wel meeviel dus had gympen aan gedaan maar na 2 stappen zaten mijn gympen al vol sneeuwOp de auto lag een cm of 8-10 .. Op het dakterras ligt echt heel veel
blijkbaar stond de wind precies zo dat alles op omhoog gestuwd is..
ben t beu, wil zon en wat warmte .. ik heb het zowat chronisch koud deze winter.
eruit zweten is ook een optie idd. Tijdje terug ook gaan hardlopen ondanks wat gammelig en dat leek te helpenquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik zit in de bibliotheek, dus dat gaat niet. Ik ga straks denk ik even sporten, alles eruit zweten. Dan kan ik ook met een gerust hart vroeg naar bed vanavond!
Dat is ook wat ik doe op het momentquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klinkt als thee zetten, dekentje erbij en fok weer
Ik weet het niet zo met Brussel! Enerzijds is het echt een leuke, levendige stad. Fab shoppen, mooie musea, oude gebouwen... Maar de meeste woonwijken zijn verpauperd, rommelig en niet echt... prettig. Misschien leuk voor een paar jaar.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Brussel lijkt mij, om te wonen niet zo heel leuk, Berlijn welmaar goed je kan dus alle kanten op begrijp ik
Vervelend dat je je niet zo leker voelt, net nu je morgen moet reizen, misschien een tukje doen?
glad viel hier op de doorgaande wegen wel mee, de straten en waar ik normaal hardloop zijn wel spekglad dus ik kijk van t weekend wel weer ofzo hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het viel hier heel erg mee, maar het was overal echt spek- en spekglad.
Misschien een zonnebankje pakken om weer even warm te worden? Ik heb 't ook hoor; als ik onder de douche sta, voel ik dat de kou echt in mijn botten zit. Ofzo. Vaag.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo met Brussel! Enerzijds is het echt een leuke, levendige stad. Fab shoppen, mooie musea, oude gebouwen... Maar de meeste woonwijken zijn verpauperd, rommelig en niet echt... prettig. Misschien leuk voor een paar jaar.
Nynke, wat voor functie, iets bij de Commissie?
Mijn kat zit tijdelijk bij mijn moeder vanwege de soort woning waar ik nu in woon, ik mis haar wel hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
glad viel hier op de doorgaande wegen wel mee, de straten en waar ik normaal hardloop zijn wel spekglad dus ik kijk van t weekend wel weer ofzo hoor
Misschien neem ik straks een heet bad ofzo...
Of een kat op schoot, hun lichaamstemp is 2 graden hoger dan die van een mens, kleine kacheltjes zijn t
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |