abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77844087
Mijn laatste post:
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef Windigo het volgende:

[..]

De enige goede roomboter croissants hier in de buurt kun je volgens mij halen bij Delifrance, en daar ga ik dus wel eens op zondagochtend heen voor twee croissantjes die ik dan thuis op eet met een glaasje sap.

Het is gewoon jammer dat veel Nederlanders totaal niet om eten geven en zo veel mogelijk daarop willen besparen, dat maakt dat er gewoon weinig markt is voor uitzonderlijke of luxe producten.
pi_77844117
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:59 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, zie hier de herkomst van de budget-fail
idd

toen jullie vorig jaar kwamen eten hadden we toch zo een flink stuk rib eye met bot? Die slagers hier worden helemaal enthousiast als je om zoiets vraagt

en windigo; idd is de gemiddelde staat van croissants bij Nederlandse bakkers abominabel. Droge trieste schimmen van de echte roomboter croissants
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77844130
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:01 schreef Windigo het volgende:
Mijn laatste post:
[..]

Ik zou niet zo snel gaan besparen op boodschappen. Maarja, waar dan wel op
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:02:51 #4
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_77844134
Beetje alcoholaanhankelijke mensen hier?
Confidence through competence
pi_77844197
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:02 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje alcoholaanhankelijke mensen hier?
Steer! Jij bent toch goed in goedkope stedentripjes regelen enzo? Hoe doe je dat? Want Kaas en ik willen in maart een paar dagen weg in een hotel (dat wil ik ) in een beetje een warmer gebied. Slinger anders ff je msn aan?
pi_77844291
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:02 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik zou niet zo snel gaan besparen op boodschappen. Maarja, waar dan wel op
Tsja, ik heb gewoon niet de ruimte om luxer te eten, maar ik bespaar onder andere door bijvoorbeeld geen alcohol te drinken en niet of zelden uit te te gaan. Ik ga naar de CUL-meet, maar dat is ook niet iets wat ik iedere week doe. En ik doe gewoon een heleboel dingen niet die iedereen normaal vind. Ik koop niet maandelijks nieuwe kleding, ik ga niet op vakantie, ik neem mijn eigen boterhammen mee in de trein en koop geen kant en klaar maaltijden of afhaalmaaltijden.
pi_77844299
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:02 schreef DarkElf het volgende:

[..]

toen jullie vorig jaar kwamen eten hadden we toch zo een flink stuk rib eye met bot? Die slagers hier worden helemaal enthousiast als je om zoiets vraagt
Jaaahh, lekker was dat Mooie grote braadstukken vind ik echt zalig, voelt ook zo lekker ambachtelijk Jammer dat het beestal zo enorm duur is! En de visboer hier, ook Wel perfecte sashimi-kwaliteit tonijn

Windigo, heb je wel gelijk in ik denk niet dat de gemiddelde Nederlander 1,80 wil neertellen voor een pond Italiaanse gedroogde pasta, als de huismerkvariant 60 cent kost. Jammer is het wel; de Italiaanse variant kookt veel beter, steviger. Die is lekkerder al dente, bij huismerkpasta zit je dan al snel op een droge kern te kauwen.
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:08:50 #8
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77844322
Zo nu ga ik eens wat doen.. sporten ofzo en eerst door de sneeuw heen ploegen om er te komen

Laters
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_77844352
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:05 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Steer! Jij bent toch goed in goedkope stedentripjes regelen enzo? Hoe doe je dat? Want Kaas en ik willen in maart een paar dagen weg in een hotel (dat wil ik ) in een beetje een warmer gebied. Slinger anders ff je msn aan?
Lein, bestemming bedenken, tickets boeken, via bijv. tripadvisor een leuke guesthouse uitzoeken, of een hotel, en dan een leuke gids kopen en voorpretten

Waar wil je heen?
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:09:54 #10
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77844356
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Windigo, heb je wel gelijk in ik denk niet dat de gemiddelde Nederlander 1,80 wil neertellen voor een pond Italiaanse gedroogde pasta, als de huismerkvariant 60 cent kost. Jammer is het wel; de Italiaanse variant kookt veel beter, steviger. Die is lekkerder al dente, bij huismerkpasta zit je dan al snel op een droge kern te kauwen.
Ik koop liever die goede pasta, dan eet ik maar wat minder. Da's ook een manier om goedkoper uit te zijn, en nog gezond ook. Meer is lang niet altijd beter.
pi_77844511
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, bestemming bedenken, tickets boeken, via bijv. tripadvisor een leuke guesthouse uitzoeken, of een hotel, en dan een leuke gids kopen en voorpretten

Waar wil je heen?
Zuid spanje ofzo. Ergens WARM, maar wel in Europa want ik heb een IDkaart en geen paspoort Maar ik kan dus niet zo goed kiezen wáár
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:15:09 #12
55709 Stereotomy
pi_77844539
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:05 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik heb geen MSN hier, maar ik kan je een paar goede tips geven! Mijn motto is idd een zo luxe mogelijke stedentrip voor een dubbeltje.

1) Reis plannen. Hiervoor gebruik ik http://www.skyscanner.net. Je kiest dan een vliegveld waarvandaan en datum wanneer je wilt vertrekken, en je krijgt automatisch een lijst te zien van goedkoopste vluchten naar elke bestemming.

2) Accommodatie boeken. De grootste booking sites hebben de meeste korting. Ik gebruik graag Booking.com, maar ik sneak ook wel eens naar accorhotels.com om te kijken of ze toevallig niet wat aanbiedingen hebben voor de wat higher end merken (zoals SuiteHotel, Mercure).

- edit- en wat CF zegt: Tripadvisor.com en in wat mindere mate Virtualtourist.com zijn goede sites om reviews te lezen. Als je eenmaal geboekt hebt, kun je op http://wikitravel.org/ over je bestemming lezen.
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:15:42 #13
55709 Stereotomy
pi_77844551
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:14 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Zuid spanje ofzo. Ergens WARM, maar wel in Europa want ik heb een IDkaart en geen paspoort Maar ik kan dus niet zo goed kiezen wáár
Spanje of Portugal? Madrid, Barcelona, Lissabon.
pi_77844579
Sevilla? Lissabon/Porto?
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:17:59 #15
55709 Stereotomy
pi_77844625
Sardinië, Corsica, Sicilië

Alhoewel Corsica duur is, volgens een vriend die er net is geweest. En die vriend heeft poen, dus als hij het zegt zal het wel echt duur zijn.
pi_77844626
Sevilla en Lissabon/porto klinken als goede opties. Als het maar warm is Ik ga ff zoeken
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:19:03 #17
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77844657
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:14 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik ben drie keer op het eiland Samos in Griekenland geweest, niet al te duur, WARM (want dicht bij turkije) en nog veel ongerepte natuur, en vriendelijke mensen. Of wil je het liefst alleen naar Spanje?
pi_77844718
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:19 schreef Windigo het volgende:
Ik ben drie keer op het eiland Samos in Griekenland geweest, niet al te duur, WARM (want dicht bij turkije) en nog veel ongerepte natuur, en vriendelijke mensen. Of wil je het liefst alleen naar Spanje?
Nee hoor, als het maar Europees en warm is
pi_77844726
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Sevilla en Lissabon/porto klinken als goede opties. Als het maar warm is Ik ga ff zoeken
Mijn zwager heeft bij Cadiz begin november nog op het strand gelegen De ouders van mijn schoonzus hebben daar trouwens een huisje... Misschien moeten wij ook eens gaan
pi_77844891
mijn schoonouders woonden prachtig in Portugal, helaas (voor mijn schoonouders natuurlijk) wonen ze nu weer in Nederland.. Ik had het wel ff gezien daar maar tis altijd fijn om iemand in t buitenland te kennen

en Lissabon is een prachtige stad lein
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:26:43 #21
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77844936
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:25 schreef DarkElf het volgende:
mijn schoonouders woonden prachtig in Portugal, helaas (voor mijn schoonouders natuurlijk) wonen ze nu weer in Nederland.. Ik had het wel ff gezien daar maar tis altijd fijn om iemand in t buitenland te kennen

en Lissabon is een prachtige stad lein
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77845009
Zelf zo je vakantie plannen kost zoveel moeite Het liefst heb ik dat iemand anders het voor je uitzoekt
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:28:59 #23
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77845023
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Zelf zo je vakantie plannen kost zoveel moeite Het liefst heb ik dat iemand anders het voor je uitzoekt
Maar da's toch ook deel van het plezier?
pi_77845024
Hoi! Leuke gesprekken hier
Besparen op de boodschappen? Ik heb geeneens een idee hoeveel ik er precies aan uitgeef Ik stort 400,- op de boodschappen rekening per maand en Thijs checkt af en toe hoe veel er bij moet om eventuele roodstand weg te werken
Maar goed ik koop in principe alles bij de Appie, liefst zo veel mogelijk biologisch (dat is hier verder ook niet gemakkelijk te krijgen) dus dat is al aan de dure kant en ik ben slecht in vooruit denken dus ga ik bijna iedere dag.. Oh en Thijs drinkt alleen koffie, thee, cola en whisky, ik koffie, thee, soms wat zuivel, water, whisky en wijn. Valt op zich mee, maar die cola gaat hard

Wat ik wel wil doen is naar een biologische boerderij hier in de buurt om daar eens wat vlees vandaan te halen (voorraadje). Maar die hebben weer van die onmogelijke openingstijden
De groenteboer en de markt zijn goedkoper, maar die hebben weer niets biologisch dus dat valt vaak toch wel af. Jammer vind ik dat!
Een toko hebben we ook niet (meer). Dus ook dat is geen optie..
Ik ga heel soms naar Almelo naar de natuurwinkel maar dat is en duur en kost brandstof dus daar schiet ik al helemaal niets mee op

Kortom: Appie it is!

Soms mis ik Haarlem wel wat dat betreft.. (verder als kiespijn hoor, maar goed)
pi_77845092
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:26 schreef AKnynke het volgende:

[..]

maar jij gaat dit jaar al weer zweden uit toch? Maar wil je best eens komen opzoeken in Berlijn of zo hoor

morgen naar Duitsland toch? (als er gevlogen wordt maar die zweden zijn wel wat gewend natuurlijk aan sneeuw..)

De mr zit nu in Tel aviv (vliegt vannacht naar huis), de laatste keer dat het daar sneeuwde is zo een 50 jara terug
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77845112
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef Windigo het volgende:
Neuh
pi_77845113
Oh shit jullie hebben het al lang al weer ergens anders over! Te lang over het typen gedaan dus
pi_77845125
Warm
ik wul ook warm! Of een bad!
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:32:00 #29
55709 Stereotomy
pi_77845157
quote:
Ook dat kan tegenwoordig!

http://onlinepersonalassistant.com/
pi_77845170
quote:
das toch leuk? ik heb de hele schotland vakantie zelf gepland... leuk beetje rondneuzen, samen kijken waar je heen wilt, tripadvisor uitpluizen enzo..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77845247
Pff moe.. altijd moe op woensdag.. bah..
Zo even een was in de machine gooien en dan plat op de bank. Als ik wakker wordt kan ik het ophangen gok ik
pi_77845262
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef Windigo het volgende:

[..]

Jah Ik ben dol op vakanties plannen Lekker vast wat googlen en een reisgids doorbladeren, leuke guesthouses uitzoeken... Heerlijk! We hebben op PR met kerst echt op leuke plekken geslapen!
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:35:10 #33
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77845277
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh shit jullie hebben het al lang al weer ergens anders over! Te lang over het typen gedaan dus
Ik vond t ook een leuk onderwerp hoor, maar t is inderdaad alweer voorbij geloof ik
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:35:43 #34
55709 Stereotomy
pi_77845305
Plannen is de moeite imho Je kunt geld besparen of juist de krenten uit de pap vissen. Ik wil op vakantie altijd heel veel krenten want ik ben een krent

Maargoed, ik ben dan ook zo'n iemand die Audio Guide Tours op z'n iPod meeneemt, zodat hij per museum / bezichtigheid 5 EUR bespaart voor de officiële tour. Maar dat kan al gauw oplopen tot 25 EUR voor een paar dagen.
pi_77845325
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:31 schreef freecell het volgende:
Warm
ik wul ook warm! Of een bad!
Nou, kom langs in het immer warme België maar 3 cm sneeuw (en echt alles is ontregeld Bussen stonden vanmorgen helemaal vast, bijna 1000 km file, vergaderingen gaan niet door...

Dekentje op de bank dan maar?
pi_77845456
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou, kom langs in het immer warme België maar 3 cm sneeuw (en echt alles is ontregeld Bussen stonden vanmorgen helemaal vast, bijna 1000 km file, vergaderingen gaan niet door...

Dekentje op de bank dan maar?
3 cm? hier lag wat meer. Ik dacht dat het wel meeviel dus had gympen aan gedaan maar na 2 stappen zaten mijn gympen al vol sneeuw Op de auto lag een cm of 8-10 .. Op het dakterras ligt echt heel veel blijkbaar stond de wind precies zo dat alles op omhoog gestuwd is..

ben t beu, wil zon en wat warmte .. ik heb het zowat chronisch koud deze winter.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77845537
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:35 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik vond t ook een leuk onderwerp hoor, maar t is inderdaad alweer voorbij geloof ik
Ja lijkt er op

maar goed, dit is ook leuk Al heb ik zelf nog geen flauw idee wat we gaan doen van de zomer. Ik zou graag weer naar Schotland willen, maar ik twijfel ff of dat financieel handig is mocht ik een opleiding willen gaan doen en zo.. Misschien Bretagne. Scheelt een dure overtocht en daar is het ook mooi. Heb al een camping gezien op I-net die me leuk lijkt.. Maar Thijs en ik hebben het er nog niet over gehad eigenlijk, geen idee wat hij wil
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:42:39 #38
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77845570
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:30 schreef DarkElf het volgende:

[..]

maar jij gaat dit jaar al weer zweden uit toch? Maar wil je best eens komen opzoeken in Berlijn of zo hoor

morgen naar Duitsland toch? (als er gevlogen wordt maar die zweden zijn wel wat gewend natuurlijk aan sneeuw..)

De mr zit nu in Tel aviv (vliegt vannacht naar huis), de laatste keer dat het daar sneeuwde is zo een 50 jara terug
Ja, hoop dit jaar weg te gaan. En misschien wordt het dan wel duitsland, misschien wel een paar jaartjes terug naar Nederland (dan zal het Den Haag worden, denk ik), of naar Brussel ofzo. Vandaag stuur ik een sollicitatie op voor een traineeship in Brussel..We shall see.

Morgen inderdaad naar Duitsland. Beetje jammer dat ik me steeds minder lekker begin te voelen. Maar goed, misschien is het straks wel weg.
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:43:17 #39
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77845594
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:40 schreef DarkElf het volgende:

[..]
ben t beu, wil zon en wat warmte .. ik heb het zowat chronisch koud deze winter.
Vanochtend zei ik nog in de SC ''het zou sneeuwen in het midden van het land, maar ik zie geen vlokje'', wel, nu sneeuwstormt het. Ik had het niet moeten zeggen De bus rijdt niet eens! Dus ik moest thuis blijven vandaag
pi_77845617
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:42 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ja, hoop dit jaar weg te gaan. En misschien wordt het dan wel duitsland, misschien wel een paar jaartjes terug naar Nederland (dan zal het Den Haag worden, denk ik), of naar Brussel ofzo. Vandaag stuur ik een sollicitatie op voor een traineeship in Brussel..We shall see.

Morgen inderdaad naar Duitsland. Beetje jammer dat ik me steeds minder lekker begin te voelen. Maar goed, misschien is het straks wel weg.
Brussel lijkt mij, om te wonen niet zo heel leuk, Berlijn wel maar goed je kan dus alle kanten op begrijp ik

Vervelend dat je je niet zo leker voelt, net nu je morgen moet reizen, misschien een tukje doen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:44:59 #41
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77845647
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:44 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Brussel lijkt mij, om te wonen niet zo heel leuk, Berlijn wel maar goed je kan dus alle kanten op begrijp ik

Vervelend dat je je niet zo leker voelt, net nu je morgen moet reizen, misschien een tukje doen?
ik zit in de bibliotheek, dus dat gaat niet. Ik ga straks denk ik even sporten, alles eruit zweten. Dan kan ik ook met een gerust hart vroeg naar bed vanavond!
pi_77845655
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:43 schreef Windigo het volgende:

[..]

Vanochtend zei ik nog in de SC ''het zou sneeuwen in het midden van het land, maar ik zie geen vlokje'', wel, nu sneeuwstormt het. Ik had het niet moeten zeggen De bus rijdt niet eens! Dus ik moest thuis blijven vandaag
klinkt als thee zetten, dekentje erbij en fok weer
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77845662
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:40 schreef DarkElf het volgende:

[..]

3 cm? hier lag wat meer. Ik dacht dat het wel meeviel dus had gympen aan gedaan maar na 2 stappen zaten mijn gympen al vol sneeuw Op de auto lag een cm of 8-10 .. Op het dakterras ligt echt heel veel blijkbaar stond de wind precies zo dat alles op omhoog gestuwd is..

Het viel hier heel erg mee, maar het was overal echt spek- en spekglad.

Misschien een zonnebankje pakken om weer even warm te worden? Ik heb 't ook hoor; als ik onder de douche sta, voel ik dat de kou echt in mijn botten zit. Ofzo. Vaag.
pi_77845690
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:44 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik zit in de bibliotheek, dus dat gaat niet. Ik ga straks denk ik even sporten, alles eruit zweten. Dan kan ik ook met een gerust hart vroeg naar bed vanavond!
eruit zweten is ook een optie idd. Tijdje terug ook gaan hardlopen ondanks wat gammelig en dat leek te helpen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:46:58 #45
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_77845725
zo ff snel gedoucht wat karweitjes in huis gedaan en nu naar sportschool.. begint het echt te sneeuwstormen, och ga meteen erna boodschappen doen dus ik glij er wel doorheen enzo.
Mooi winterwonderland weer

Oja enne maandag en dinsdag gaan we appartemnetjes bekijken zo spannend
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:47:13 #46
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77845732
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:45 schreef DarkElf het volgende:

[..]

klinkt als thee zetten, dekentje erbij en fok weer
Dat is ook wat ik doe op het moment Volgende week pas weer een gesprek bij het re-integratiebureau over of ik een opleiding ga krijgen, waarschijnlijk wel, en dan ga ik voor journalistiek
pi_77845733
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:44 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik weet het niet zo met Brussel! Enerzijds is het echt een leuke, levendige stad. Fab shoppen, mooie musea, oude gebouwen... Maar de meeste woonwijken zijn verpauperd, rommelig en niet echt... prettig. Misschien leuk voor een paar jaar.
Nynke, wat voor functie, iets bij de Commissie?
pi_77845765
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het viel hier heel erg mee, maar het was overal echt spek- en spekglad.

Misschien een zonnebankje pakken om weer even warm te worden? Ik heb 't ook hoor; als ik onder de douche sta, voel ik dat de kou echt in mijn botten zit. Ofzo. Vaag.
glad viel hier op de doorgaande wegen wel mee, de straten en waar ik normaal hardloop zijn wel spekglad dus ik kijk van t weekend wel weer ofzo hoor

Misschien neem ik straks een heet bad ofzo...

Of een kat op schoot, hun lichaamstemp is 2 graden hoger dan die van een mens, kleine kacheltjes zijn t
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:48:42 #49
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77845789
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik weet het niet zo met Brussel! Enerzijds is het echt een leuke, levendige stad. Fab shoppen, mooie musea, oude gebouwen... Maar de meeste woonwijken zijn verpauperd, rommelig en niet echt... prettig. Misschien leuk voor een paar jaar.
. Voor maar 6 maanden, maar dat lijkt me eerst meer dan genoeg.
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:48:53 #50
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77845792
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:48 schreef DarkElf het volgende:

[..]

glad viel hier op de doorgaande wegen wel mee, de straten en waar ik normaal hardloop zijn wel spekglad dus ik kijk van t weekend wel weer ofzo hoor

Misschien neem ik straks een heet bad ofzo...

Of een kat op schoot, hun lichaamstemp is 2 graden hoger dan die van een mens, kleine kacheltjes zijn t
Mijn kat zit tijdelijk bij mijn moeder vanwege de soort woning waar ik nu in woon, ik mis haar wel hoor
pi_77845798
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

enerzijds is het idd wel leuk maar grotendeels, voor mij dan, niet. de mensen zijn niet leuk, er is veel ellende en idd tis erg verpauperd.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77845832
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:48 schreef Windigo het volgende:

[..]

Mijn kat zit tijdelijk bij mijn moeder vanwege de soort woning waar ik nu in woon, ik mis haar wel hoor
oh dat snap ik ja...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:51:29 #53
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77845882
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:50 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oh dat snap ik ja...
Ja het is te gevaarlijk voor haar, ze is binnen gewend (ik heb haar pas overgenomen toen ze drie was) en ik wil het risico niet lopen dat ze de straat op glipt en die kans is hier wat groter dan elders.
pi_77845901
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:19 schreef Windigo het volgende:

[..]

2 jaar geleden naar Samos geweest
pi_77845924
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:51 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja het is te gevaarlijk voor haar, ze is binnen gewend (ik heb haar pas overgenomen toen ze drie was) en ik wil het risico niet lopen dat ze de straat op glipt en die kans is hier wat groter dan elders.
wat woon je dan?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77845947
Ik hoop dat Sam zo ff bij me komt liggen om te op te warmen. Laptop doet het meeste werk, maar mijn voeten zijn nog koud.
Dekentje er bij, Sam bij mijn voeten en dan kijken of ik warm wordt.
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:55:57 #57
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77846063
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:52 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wat woon je dan?
Ik woon in een pand dat dit jaar of volgend jaar gesloopt gaat worden. Een soort antikraak dus, maar wel met een contract via de woningcoörperatie. Maar een tijdelijk contract dus, omdat ik niet meer bij mn moeder kan wonen wegens haar psychische problemen, maar ik ook nog niet lang genoeg ingeschreven sta. Het word nog spannend waar ik hierna terecht kan en wanneer ik weer weg moet.
pi_77846065
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:49 schreef DarkElf het volgende:

[..]

enerzijds is het idd wel leuk maar grotendeels, voor mij dan, niet. de mensen zijn niet leuk, er is veel ellende en idd tis erg verpauperd.
Wij hebben best wel wat vrienden&bekenden in Brussel wonen, misschien zie ik wat meer de leuke pleintjes en cafeetjes... Maar mijn vriendin B durft idd 's avonds niet alleen over straat, hoe lastig is dat

Sunny, ik benijd je, wat lekker zeg Heb je geen geitenwollensokken?
pi_77846110
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wij hebben best wel wat vrienden&bekenden in Brussel wonen, misschien zie ik wat meer de leuke pleintjes en cafeetjes... Maar mijn vriendin B durft idd 's avonds niet alleen over straat, hoe lastig is dat
ik ken het verder niet goed hoor maar tis niet echt uitnodigend ofzo..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77846204
Brussel is niet echt populair bij de Belgen.
pi_77846214
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]
Sunny, ik benijd je, wat lekker zeg Heb je geen geitenwollensokken?
Ik heb heel lekkere sloffen met Thinsulate en leren zolen. Heeeerlijke dingen. Alleen iets te koud er in gestapt en mijn handen zijn ook koud. En als die koud zijn dan kan het lang duren. Heb nooit koude handen verder namelijk..
Oh en de CV is nu nog niet op 20 graden, dus ook dat duurt lang.
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:07:00 #62
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77846507
Weet iemand nog een leuke cul-tv show die ik aan kan zetten vanmiddag?
pi_77846650
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:59 schreef Den_Haag het volgende:
Brussel is niet echt populair bij de Belgen.
Verrassend Het is natuurlijk ook een ramp, een tweetalig hoofdstedelijk gewest met 19 burgemeesters (de 19 baronnen ). Afijn, dat doet er niet aan af dat je leuke cafeetjes hebt. Sowieso heb ik weinig Belgische vrienden (ai, dt klinkt tragisch, maar ik bedoel dat de meeste van mijn vrienden ook buitenlanders zijn - zeker in Brussel, waar iedereen voor de Commissie werkt).
pi_77846767
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:55 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik woon in een pand dat dit jaar of volgend jaar gesloopt gaat worden. Een soort antikraak dus, maar wel met een contract via de woningcoörperatie. Maar een tijdelijk contract dus, omdat ik niet meer bij mn moeder kan wonen wegens haar psychische problemen, maar ik ook nog niet lang genoeg ingeschreven sta. Het word nog spannend waar ik hierna terecht kan en wanneer ik weer weg moet.
jeetje dat klinkt idd spannend. geeft wel onrust kan ik mij voorstellen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:16:13 #65
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77846849
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:13 schreef DarkElf het volgende:

[..]

jeetje dat klinkt idd spannend. geeft wel onrust kan ik mij voorstellen
Nou ja, ik ben geen probleemgeval ofzo dus in uiterste nood kan ik bij mijn vader wonen, maar ik hoop natuurlijk wel op een vast stekje. Ben de afgelopen drie jaar al 6 keer verhuist dus ik hoop dat ik hierna iets definitievers krijg, want al dat verhuizen begint me op de zenuwen te werken.

Maar ja, woningnood..
pi_77846874
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:16 schreef Windigo het volgende:

[..]

Nou ja, ik ben geen probleemgeval ofzo dus in uiterste nood kan ik bij mijn vader wonen, maar ik hoop natuurlijk wel op een vast stekje. Ben de afgelopen drie jaar al 6 keer verhuist dus ik hoop dat ik hierna iets definitievers krijg, want al dat verhuizen begint me op de zenuwen te werken.
logisch. Nou hopen idd op een leuk vast plekje dan, waar je kat erbij kan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:18:26 #67
55709 Stereotomy
pi_77846936
In Nederland is het al starter inderdaad niet te doen om zelf een goed plekje te vinden. Denk dat dat ook de reden is waarom zoveel mensen tegenwoordig zo snel samenwonen.
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:19:37 #68
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77846984
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

logisch. Nou hopen idd op een leuk vast plekje dan, waar je kat erbij kan
Ja ik las alleen laatst in de regionale krant dat de wachtlijsten voor sociale huurwoningen in amersfoort inmiddels 7 jaar zijn, en ik zit pas op 3 jaar, dus het wordt nog heel spannend.. Waar ik nu in zit waren voorkort sociale woningen, maar die gaan ze dus slopen. Onze gemeente voert actief beleid om zo min mogelijk mensen met een laag inkomen binnen te laten, erg fijn hoor als je er al woont!
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:20:42 #69
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77847026
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
In Nederland is het al starter inderdaad niet te doen om zelf een goed plekje te vinden. Denk dat dat ook de reden is waarom zoveel mensen tegenwoordig zo snel samenwonen.
Ja heel fijn als je geen relatie hebt en ook niet bij je ouders terecht kan (tenzij in uiterste nood). Kamers zijn hier ook niet te krijgen als je geen student bent.
pi_77847141
tis idd belachelijk al die wachtlijsten voor huurwoningen

goed dat de gemeente probeert eerst de inwonenden zelf te helpen voor ze weer een nieuwe lading mensen toelaten...

ik heb trouwens hoofdpijn .. heb ik vaak als t sneeuwt..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77847214
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
Het valt wel iets mee! Je moet alleen niet op de 'leuke' steden mikken. En niet teveel inkomen hebben, natuurlijk.
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:27:39 #72
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77847280
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:24 schreef DarkElf het volgende:
tis idd belachelijk al die wachtlijsten voor huurwoningen

goed dat de gemeente probeert eerst de inwonenden zelf te helpen voor ze weer een nieuwe lading mensen toelaten...

ik heb trouwens hoofdpijn .. heb ik vaak als t sneeuwt..
Oh dat bedoelde ik niet, een niet inwoner heeft net zo veel kans op een woning als een inwoner afhankelijk van inschrijfduur. De gemeente probeert juist alle mensen met een laag inkomen te laten verkassen naar een andere gemeente, want de sociale huurwoningen worden stuk voor stuk afgebroken.

Ik heb ook vaak hoofdpijn als het sneeuwt, vaak de dag van te voren al. Heeft iets te maken met een lagedrukgebied geloof ik.
pi_77847328
wanneer is t nou gedaan met die sneeuw daar lag Astrid net op de straat
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:28:59 #74
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77847336
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het valt wel iets mee! Je moet alleen niet op de 'leuke' steden mikken. En niet teveel inkomen hebben, natuurlijk.
Nou, ook niet te weinig inkomen. Ik kan nergens behalve in tijdelijke woningen terecht met mijn inkomen omdat de wachtlijst zeven jaar is inmiddels. En ik woon liever ergens anders, maar ja, hier heb ik nu eenmaal een economische binding.
pi_77847361
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:51 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

2 jaar geleden naar Samos geweest
Ik ook. . Vond het een beetje tegenvallen, eigenlijk. Of tenminste, in vergelijking met Lesbos, waar ik het jaar daarvoor geweest was.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:31:06 #76
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77847412
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik ook. . Vond het een beetje tegenvallen, eigenlijk. Of tenminste, in vergelijking met Lesbos, waar ik het jaar daarvoor geweest was.
Waar was je geweest dan? Ik vond Pythagorion persoonlijk schitterend. Maar da's geen stadje met een wild uitgaansleven, je moet dan wel van rust houden.
pi_77847484
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:28 schreef Windigo het volgende:

[..]

Nou, ook niet te weinig inkomen. Ik kan nergens behalve in tijdelijke woningen terecht met mijn inkomen omdat de wachtlijst zeven jaar is inmiddels. En ik woon liever ergens anders, maar ja, hier heb ik nu eenmaal een economische binding.
Ik weet natuurlijk niet hoe het in jouw gemeente is, maar ik weet dat je voor Den Haag of Voorburg vaak wel een jaar of 6-8 nodig hebt op de wachtlijst, maar dat je bij hetzelfde woningnet voor Zoetermeer en Rijswijk vaak met 2-3 jaar wel wat hebt. Utrecht is ook bezig z'n grondgebied uit te breiden; de stad zelf is een ramp, maar bijvoorbeeld Doorn of Abcoude gaat veel sneller (kwam mijn zus achter na ruim een jaar zoeken in Utrecht).
Maar ik geloof dat Utrecht en Den Haag bijvoorbeeld ook weer onderling verschillen in leeftijds- en inkomenseisen. Mateloos ingewikkeld, natuurlijk.

Maarre, wil je weg uit Amersfoort?
pi_77847489
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Verrassend Het is natuurlijk ook een ramp, een tweetalig hoofdstedelijk gewest met 19 burgemeesters (de 19 baronnen ). Afijn, dat doet er niet aan af dat je leuke cafeetjes hebt. Sowieso heb ik weinig Belgische vrienden (ai, dt klinkt tragisch, maar ik bedoel dat de meeste van mijn vrienden ook buitenlanders zijn - zeker in Brussel, waar iedereen voor de Commissie werkt).
Het is het voorbeeld dat het concept Belgie een beetje op is.
pi_77847504
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:28 schreef Memento-Mori het volgende:
wanneer is t nou gedaan met die sneeuw daar lag Astrid net op de straat
Ahhhhhhhhhhhhhhh,
pi_77847548
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Het is er rustig. En ik kon lekker motorcrossen in de bergen
pi_77847570
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:31 schreef Windigo het volgende:

[..]

Waar was je geweest dan? Ik vond Pythagorion persoonlijk schitterend. Maar da's geen stadje met een wild uitgaansleven, je moet dan wel van rust houden.
Ons hotel stond een stukje buiten Samos-stad, maar we zijn ook dagjes naar Pythagorion en Kokkari geweest. We vonden het eigenlijk allemaal juist iets te druk en toeristisch, Lesbos was nog een stuk rustiger. Daar hadden we ook in no time contact met allerlei eilandbewoners, wat op Samos eigenlijk niet gelukt is.
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:36:44 #82
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77847592
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maarre, wil je weg uit Amersfoort?
Als het zou kunnen zou ik veel liever in een dorp wonen, ik heb liever rust en natuur. Maar omdat ik nu nog een uitkering ontvang, is er geen gemeente die me wil Ik krijg nu dan wel een uitkering van het UWV maar ik ben een risicofactor vanwege mijn uitkering: mocht ik ooit in de bijstand willen (wat ik niet wil) dan ben ik een kostenpost voor de gemeente en dus kan ik alleen in deze gemeente terecht momenteel.
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:37:37 #83
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77847621
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ons hotel stond een stukje buiten Samos-stad, maar we zijn ook dagjes naar Pythagorion en Kokkari geweest. We vonden het eigenlijk allemaal juist iets te druk en toeristisch, Lesbos was nog een stuk rustiger. Daar hadden we ook in no time contact met allerlei eilandbewoners, wat op Samos eigenlijk niet gelukt is.
Hmm, nou ja, de laatste keer dat ik er was is..oh.. 8 jaar terug inmiddels! Ja, dan kan er wel wat veranderd zijn.
pi_77847636
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:27 schreef Windigo het volgende:

[..]

Oh dat bedoelde ik niet, een niet inwoner heeft net zo veel kans op een woning als een inwoner afhankelijk van inschrijfduur. De gemeente probeert juist alle mensen met een laag inkomen te laten verkassen naar een andere gemeente, want de sociale huurwoningen worden stuk voor stuk afgebroken.

Ik heb ook vaak hoofdpijn als het sneeuwt, vaak de dag van te voren al. Heeft iets te maken met een lagedrukgebied geloof ik.
ah dan begreep ik je idd verkeerd... Nou hoop dat je iets leuks vindt waar je een tijd kan blijven wonen, een thuis kan maken

Ja lagedrukgebied is het idd... je kan dus wel sneeuw voorspellen, das wel handig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77847653
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

het was wel grappig maar veel contact met de locals heb je niet nee.
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:39:31 #86
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77847677
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:38 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

het was wel grappig maar veel contact met de locals heb je niet nee.
Toen ik er 8 jaar geleden was wel..
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:46:32 #87
55709 Stereotomy
pi_77847917
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Um, wat als je wel in een leuke stad wil wonen en een aardig starterinkomen hebt? Dat komt straks best overeen met mijn situatie _!
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:48:26 #88
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77847997
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:46 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Um, wat als je wel in een leuke stad wil wonen en een aardig starterinkomen hebt? Dat komt straks best overeen met mijn situatie _!
Voor huurwoningen geldt: inschrijfduur, en voor koopwoningen zijn ze nogal huiverig met starters.. T is momenteel gewoon heel moeilijk voor jongeren om ergens te gaan wonen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 februari 2010 @ 15:57:00 #89
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77848292
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 10 februari 2010 @ 15:57:52 #90
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77848310
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:57 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
pi_77848356
quote:
[ afbeelding ]
die zit flink in de wintervacht zullen we maar zeggen he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77848385
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:46 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Particulier huren
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:00:37 #93
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77848436
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Particulier huren
Ja da's dan het beste ja. Maar een stuk duurder dan ''gewoon'' huren.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 februari 2010 @ 16:01:24 #94
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77848470
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:58 schreef DarkElf het volgende:

[..]

die zit flink in de wintervacht zullen we maar zeggen he?
Tja ze is al twaalf jaar zo, in kilo's is ze niet dik maar qua vel wel . Dat krijg je er ook niet meer vanaf.

Vroeger werd ze bijgevoerd door een oud vrouwtje die verderop woonde, maar ja die overleed en toen gingen de kilo's er opeens wel af.
pi_77848753
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:39 schreef Windigo het volgende:

[..]

Toen ik er 8 jaar geleden was wel..
nu wat minder. maar het was wel leuk, goed vertoeven als je alleen bent
pi_77848757
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:01 schreef borisz het volgende:

[..]

Tja ze is al twaalf jaar zo, in kilo's is ze niet dik maar qua vel wel . Dat krijg je er ook niet meer vanaf.

Vroeger werd ze bijgevoerd door een oud vrouwtje die verderop woonde, maar ja die overleed en toen gingen de kilo's er opeens wel af.
oh ja dat zal wel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:10:01 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77848803
Operatie sterretje repareren bij Carglass is mislukt.
Voorruit scheurde in, dus er moet volgende week een compleet nieuwe voorruit geplaatst gaan worden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_77848805
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:00 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja da's dan het beste ja. Maar een stuk duurder dan ''gewoon'' huren.
True. Maar je kunt dan ook wat meer eisen stellen, dat is wel weer fijn.
pi_77848883
En particulier huren kost ons onder de streep bijna niets meer dan elk een studentenkamer huren.
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:13:14 #100
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77848943
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
En particulier huren kost ons onder de streep bijna niets meer dan elk een studentenkamer huren.
Wauw, zou willen dat dat hier ook gold voor alleenstaanden. Dan wist ik het wel. Maar helaas is het aanbod er gewoon niet voor mijn inkomen.
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:13:58 #101
55709 Stereotomy
pi_77848971
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
En daar ben je weer met z'n tweeën.

Als single zijn je opties gewoonweg veel beperkter.
pi_77848992
Oh ja, sorry. We zijn wel inderdaad met z'n tweeën.
pi_77849017
quote:
[ afbeelding ]
dit is onze grote kater: klik

6.8 kilo schoon aan de haak en de dierenarts vindt hem niet eens te zwaar
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:18:18 #104
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77849151
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:15 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dit is onze grote kater: klik

6.8 kilo schoon aan de haak en de dierenarts vindt hem niet eens te zwaar
Die van mij blijft 3 kilo (is wel een poes) wegen, hoeveel eten ik er ook in stop.. de dierenarts zegt ja ze is goed verzorgd en de vacht glanst etc dus we geloven dat je haar goed verzorgd maar eigenlijk moet ze meer wegen..

Mja, poes heeft een eigen willetje
pi_77849212
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:18 schreef Windigo het volgende:

[..]

Die van mij blijft 3 kilo (is wel een poes) wegen, hoeveel eten ik er ook in stop.. de dierenarts zegt ja ze is goed verzorgd en de vacht glanst etc dus we geloven dat je haar goed verzorgd maar eigenlijk moet ze meer wegen..

Mja, poes heeft een eigen willetje
tis niet veel idd maar goed zolang ze gezond is...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77849218
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En daar ben je weer met z'n tweeën.

Als single zijn je opties gewoonweg veel beperkter.
Ik weet niet welke stad je op het oog hebt, maar ik hoor eigenlijk in mijn omgeving nooit dat iemand er een probleem mee heeft? Sommigen gaan wel met een vriend/vriendin (niet partner) samenwonen.
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:22:10 #107
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77849296
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:19 schreef DarkElf het volgende:

[..]

tis niet veel idd maar goed zolang ze gezond is...
Nee t is een klein beestje, maar goed de testen wijzen steeds uit dat ze verder in order is en ze gedraagt zich actief, trekt elke ochtend nog sprintjes en slaapt relatief weinig dus het is kennelijk genoeg voor haar. Zou ook liever hebben dat ze wat dikker werd, maar zelfs sinds ik elke dag een blikje geef als aanvulling op haar brokjes die vrij ter beschikking staan blijft ze zo slank.
pi_77849312
zo ook weer thuis..
*scheldscheld* Stomme sneeuw! Dikke zooi overal!
Ging ik weet niet hoe vaak bijna onderuit, de bussen rijden niet normaal.. blehblehbleh..

Maar nu zit ik warm met thee en een plaid
Dus ik ga niet meer zeuren over de sneeuw..

En straks maak ik een tomatensoeppie en het broodje van Tezz van Rudolf

Nu kijken of er nog iets leuks te kijken is vanavond
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:22:40 #109
55709 Stereotomy
pi_77849318
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik weet niet welke stad je op het oog hebt, maar ik hoor eigenlijk in mijn omgeving nooit dat iemand er een probleem mee heeft? Sommigen gaan wel met een vriend/vriendin (niet partner) samenwonen.
Nou, m'n eigen bijvoorbeeld? Een 1-persoons appartement binnen de ring is bijna niet te krijgen voor 500-600 EUR. AIO zijnde moet je ervoor kiezen om een studio'tje te nemen, of een appartement buiten de ring.

Samenwonend gaat uiteraard prima, maar ik heb het gewoon over de single starter.
pi_77849322
misschien wat bijvoeren idd (vis? onze katten zijn dol op tonijn en makreel) of wat kattenmelk erbij?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:23:00 #111
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77849327
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hier heb je als single met een laag inkomen echt bijna geen keus. Als je een hoog inkomen hebt wordt het anders, dan kan je particulier huren en is het probleem verholpen.
pi_77849368
nederland is ook wel anders dan andere landen met op jezelf wonen. In veel delen van de wereld gaan mensen idd gewoon samen huren... hier kennen we dat nauwelijks
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77849375
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nou, m'n eigen bijvoorbeeld? Een 1-persoons appartement binnen de ring is bijna niet te krijgen voor 500-600 EUR. AIO zijnde moet je ervoor kiezen om een studio'tje te nemen, of een appartement buiten de ring.

Samenwonend gaat uiteraard prima, maar ik heb het gewoon over de single starter.
Wij wonen voor iets meer in een twee-onder-een-kap..
Zijn echt grote verschillen tussen stad en platteland!
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:24:14 #114
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77849392
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef DarkElf het volgende:
misschien wat bijvoeren idd (vis? onze katten zijn dol op tonijn en makreel) of wat kattenmelk erbij?
Mevrouw blieft geen melk. Geef ook al regelmatig snoepjes. Ik doe t beste wat ik kan, maar kennelijk is ze gewoon zo.
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:24:51 #115
55709 Stereotomy
pi_77849415
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:24 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wij wonen voor iets meer in een twee-onder-een-kap..
Zijn echt grote verschillen tussen stad en platteland!
Ja, als ik hier naar een dorpje om de stad heen verhuis, zal dat ook wel lukken ja
pi_77849427
En over de boodschappen:

Ik ben ook ontzettend slecht in vooruit denken!!
Maar dan moet ik wel leren, want hoe minder ik in een winkel kom hoe minder overbodige dingen ik meeneem..
pi_77849466
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:24 schreef Windigo het volgende:

[..]

Mevrouw blieft geen melk. Geef ook al regelmatig snoepjes. Ik doe t beste wat ik kan, maar kennelijk is ze gewoon zo.
ja dat kan natuurlijk. Onze pers (wordt 10 dit jaar) heeft jaren niets anders gelust dan alleen zijn brokjes en wat kattenmelk. tegenwoordig lust hij wat vis en rosbief maar vergeleken met die zwarte (die alles lust ) is hij erg kieskeurig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:26:28 #118
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77849481
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:25 schreef LieLie het volgende:
En over de boodschappen:

Ik ben ook ontzettend slecht in vooruit denken!!
Maar dan moet ik wel leren, want hoe minder ik in een winkel kom hoe minder overbodige dingen ik meeneem..
Stel wekelijks een vast moment in voor te boodschappen, en kijk van te voren in je kasten naar wat je al hebt. Scheelt geld, èn tijd. Betekent alleen wel dat je in ieder geval een idee moet hebben van je maaltijdplanning.
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:28:02 #119
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77849544
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:26 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja dat kan natuurlijk. Onze pers (wordt 10 dit jaar) heeft jaren niets anders gelust dan alleen zijn brokjes en wat kattenmelk. tegenwoordig lust hij wat vis en rosbief maar vergeleken met die zwarte (die alles lust ) is hij erg kieskeurig
Ja dat heb je met katten hè. Die van mij wil alleen visbrokjes en en blikjes, en weigert al het ''verse'' dier. Geen gekookte vis dus of wat dan ook. Ik heb een gemaksvoer-kat.
pi_77849570
Onze buurtsupermarkt is net weer geopend, na een lange verbouwing na een brand, en bij besteding van meer dan 15 euro krijg je een appeltaart cadeau. Ik moet zo nog wel wat verse groenten en zo halen, en ik zit zo in dubio of ik er nog wat dingen bij gooi om aan die 15 euro te komen. . Slanktechnisch is het natuurlijk geen goed idee, maar ik vind appeltaart wel echt heel lekker. .
pi_77849573
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:26 schreef Windigo het volgende:

[..]

Stel wekelijks een vast moment in voor te boodschappen, en kijk van te voren in je kasten naar wat je al hebt. Scheelt geld, èn tijd. Betekent alleen wel dat je in ieder geval een idee moet hebben van je maaltijdplanning.
Ja, klopt, dat werkt wel. Vorige week heb ik dat ook gedaan, en dan koop je heel anders in..
Alleen heb ik zo'n onregelmatige agenda dat het soms niet te plannen is
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 februari 2010 @ 16:30:59 #122
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77849649
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:24 schreef Windigo het volgende:

[..]

Onze poes eet wel weer veel, maar is ook kieskeurig . Lidl-voer en Aldi-voer komt er bij haar niet in. Ze mot wel de A-merken hebben .
pi_77849758
onze katten eten duur voer: royal canin urinary (45 euro per 6 kilo) omdat die pers blaasproblemen heeft... we hebben geprobeerd om ze apart te laten eten want die zwarte hoeft dat niet maar goed, dat was een drama dus nu eet hij t ook mee (kan geen kwaad natuurlijk)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77849791
De katten bij mijn ouders willen de bakjes van sheba enzo juist niet eten.. alleen huismerk en aldi.. En felix gaat ook nog..
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:35:20 #125
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77849795
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:29 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, klopt, dat werkt wel. Vorige week heb ik dat ook gedaan, en dan koop je heel anders in..
Alleen heb ik zo'n onregelmatige agenda dat het soms niet te plannen is
Zorg dan dat je wat basisingrediënten in huis hebt die samen een maaltijd maken. Pak spaghetti, blikjes tonijn, blikjes tomaten, voor je t weet heb je weer een gezonde maaltijd.
pi_77849925
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:48 schreef DarkElf het volgende:

Vannacht lag Xena half tegen mijn kont aan, ik moet haar dan echt proberen weg te duwen hoor, hete billen krijg je ervan

Kadootje voor de kids binnen, w.s. het weekend weer naar Rijswijk knuffeleeeeeeee

@ Son, ik ben op woensdag ook vaak moe, echt weird. Ik hou het maar als mijn rustdag
Komt mss omdat ik maandag altijd de veruit drukste dag op het werk heb, geen moment ff tijd voor pauzes eigelijk en dinsdag stop ik ook graag vol en lekker in beweging.
Donderdag en vrijdag altijd weer werken dus mss is het wel gewoon een weekbreak

Alleen vanavond nog wel de kou in op de fiets de eerste keer koorrep.
pi_77850974
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Onze buurtsupermarkt is net weer geopend, na een lange verbouwing na een brand, en bij besteding van meer dan 15 euro krijg je een appeltaart cadeau. Ik moet zo nog wel wat verse groenten en zo halen, en ik zit zo in dubio of ik er nog wat dingen bij gooi om aan die 15 euro te komen. . Slanktechnisch is het natuurlijk geen goed idee, maar ik vind appeltaart wel echt heel lekker. .
anders kom ik de appeltaart wel ff halen
baal dat ik geen oven heb
pi_77851010
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, als ik hier naar een dorpje om de stad heen verhuis, zal dat ook wel lukken ja
't Is natuurlijk wel een beetje een luxeprobleem; je staat heus niet zo snel op straat, jij

Laag inkomen is natuurlijk weer een ander verhaal.
pi_77852018
Hoi!

Ik heb niet alles teruggelezen, want dat was anderhalf topic.... Maar het gaat over geld begrijp ik. Hopeloos in huize Tezz! Ik weet gelukkig wel tot op de euro nauwkeurig wat er in komt en wat er uit gaat dus ik weet ook precies waar mijn zwaktes liggen (boodschappen dus. Ongeveer 130 euro per week).

En we zijn bezig met het oversluiten van de hypotheek. Ook zo fijn. Blegh. Wat is alles duur!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_77852248
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:40 schreef Tezz het volgende:
Hoi!

Ik heb niet alles teruggelezen, want dat was anderhalf topic.... Maar het gaat over geld begrijp ik. Hopeloos in huize Tezz! Ik weet gelukkig wel tot op de euro nauwkeurig wat er in komt en wat er uit gaat dus ik weet ook precies waar mijn zwaktes liggen (boodschappen dus. Ongeveer 130 euro per week).

En we zijn bezig met het oversluiten van de hypotheek. Ook zo fijn. Blegh. Wat is alles duur!
Dat is best veel toch? Met hoeveel zijn jullie?

Ik heb het originele rudolf-broodje in de oven
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 februari 2010 @ 17:47:55 #131
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77852267
Goedkope hypotheek jaren zijn voorbij en ik denk dat ze de komende jaren nog wel wat meer omhoog gaan.
pi_77852354
ik heb 10-jaar vast op 4%
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:52:03 #133
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77852406
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:40 schreef Tezz het volgende:
Hoi!

Heh, jij doet je weekboodschappen voor het budget waar ik de hele maand alles van moet doen..Zo zie je dat er toch grote verschillen zijn in Nederland
pi_77852520
Vooruit koken heeft zo zijn voordelen, nu ff de chili con carne opwarmen en wat pandanrijst erbij koken. in 15 minuten dus kaar
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77852560
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:47 schreef LieLie het volgende:

[..]

Dat is best veel toch? Met hoeveel zijn jullie?

Ik heb het originele rudolf-broodje in de oven
Ja dat is heel veel! Wij zijn met z'n drietjes! Daarom noem ik het ook een zwakte (als in: dat zou ik veeeel beter moeten kunnen...)
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:57:11 #136
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77852562
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:56 schreef DarkElf het volgende:
Vooruit koken heeft zo zijn voordelen, nu ff de chili con carne opwarmen en wat pandanrijst erbij koken. in 15 minuten dus kaar
Ja lekker is dat hè, ook heerlijk om gewoon je bakje homemade pastasaus uit de vriezer te halen, op te warmen en met wat spaghetti heb je een maaltijd. Vooruit plannen scheelt tijd en geld.
pi_77852571
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:50 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ben extreem jaloers!
pi_77852591
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:52 schreef Windigo het volgende:

[..]

Heh, jij doet je weekboodschappen voor het budget waar ik de hele maand alles van moet doen..Zo zie je dat er toch grote verschillen zijn in Nederland
Ja en af en toe schaam ik me er ook diep voor. Ik roep altijd heel hard dat ik best wel met minder kan (onder het motto 'wie het breed heeft laat het breed hangen') maar ik weet zeker dat ik het heel erg moeilijk zou vinden als ik mijn weekbudget zou moeten halveren...
pi_77852610
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:57 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja lekker is dat hè, ook heerlijk om gewoon je bakje homemade pastasaus uit de vriezer te halen, op te warmen en met wat spaghetti heb je een maaltijd. Vooruit plannen scheelt tijd en geld.
En afwas!
En een vies fornuis!
pi_77852615
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:57 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik ben extreem jaloers!
kom je hier maar wonen
pi_77852627
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:38 schreef Bluezz het volgende:

[..]
@ Son, ik ben op woensdag ook vaak moe, echt weird. Ik hou het maar als mijn rustdag
Komt mss omdat ik maandag altijd de veruit drukste dag op het werk heb, geen moment ff tijd voor pauzes eigelijk en dinsdag stop ik ook graag vol en lekker in beweging.
Donderdag en vrijdag altijd weer werken dus mss is het wel gewoon een weekbreak
Ben weer wakker
Het komt bij mij door dat ik maandag en dinsdag lekker vrij ben en dan mijn eigen ritme aan kan houden. Dan woensdag ineens weer vroeg er uit, maar dan smiddags wel weer vrij zijn. Dat is dus funest
pi_77852671
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:57 schreef Windigo het volgende:

[..]

klopt ik maak ook een weekplanning en we doen 1x per week boodschappen 9op wat vers spul na wat je soms later in de week nodig hebt) maar dat scheelt enorm in t geld Buiten dat ik dan niet zwicht voor last minute slechte dingen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77852687
Het sneeuwt hier nog steeds heel erg!!
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:02:00 #144
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77852711
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:58 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja en af en toe schaam ik me er ook diep voor. Ik roep altijd heel hard dat ik best wel met minder kan (onder het motto 'wie het breed heeft laat het breed hangen') maar ik weet zeker dat ik het heel erg moeilijk zou vinden als ik mijn weekbudget zou moeten halveren...
Tsja, dat is gewenning hè, ik snap het wel hoor. Mijn ouders zijn ook dol op eten en toen we nog met zijn drieën waren ging er ook 150 euro per week door. Maar ik doe het nu zelf met 20 tot 30 euro per week, en ik moet zeggen dat ik echt niet het gevoel heb dat ik tekort kom. Volgens mij zijn andere users zelfs nog regelmatig jaloers op wat ik kook, dus ik doe iets goed
pi_77852715
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:00 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Buiten dat ik dan niet zwicht voor last minute slechte dingen
dat is echt funest inderdaad! Want dat zijn altijd dingen die dan weer minimaal twee euro per stuk kosten ofzo :p
pi_77852883
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:58 schreef Tezz het volgende:

[..]

En afwas!
En een vies fornuis!
Amai, is het zo lastig om pastasaus op te warmen?
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:06:17 #147
55709 Stereotomy
pi_77852884
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:50 schreef Den_Haag het volgende:
naaais hoe doe je dat?
pi_77853092
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:47 schreef Windigo het volgende:

[..]

Dat is ook wat ik doe op het moment Volgende week pas weer een gesprek bij het re-integratiebureau over of ik een opleiding ga krijgen, waarschijnlijk wel, en dan ga ik voor journalistiek
Oe, da's wel leuk! Hoe ga je dan studeren? voltijd/deeltijd? En waar enzo?
pi_77853117
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:59 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

kom je hier maar wonen
Ik ben met z'n drietjes hoor DH.
pi_77853151
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Amai, is het zo lastig om pastasaus op te warmen?
Nee juist niet! Bakje uit de vriezer betekent geen afwas geen vies fornuis!
pi_77853175
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:02 schreef Windigo het volgende:

[..]

Tsja, dat is gewenning hè, ik snap het wel hoor. Mijn ouders zijn ook dol op eten en toen we nog met zijn drieën waren ging er ook 150 euro per week door. Maar ik doe het nu zelf met 20 tot 30 euro per week, en ik moet zeggen dat ik echt niet het gevoel heb dat ik tekort kom. Volgens mij zijn andere users zelfs nog regelmatig jaloers op wat ik kook, dus ik doe iets goed
Ik kan alleen maar zeggen: respect!
pi_77853223
Wij zitten ongeveer op 50 a 60 in de week voor twee personen.. Ongeveer moet ik zeggen.. want ik houd het helemaal niet zo precies bij en het wisselt ook nogal eens..
pi_77853325
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:15 schreef LieLie het volgende:
Wij zitten ongeveer op 50 a 60 in de week voor twee personen.. Ongeveer moet ik zeggen.. want ik houd het helemaal niet zo precies bij en het wisselt ook nogal eens..
Ik hou sinds kort wel heel goed bij wat ik uitgeef. Ook wel een beetje noodgedwongen eigenlijk, toen mijn man in oktober 2009 zijn baan verloor. Dat valt niet mee kan ik je vertellen! Was wel even zweten... Alle inkomsten en uitgaven maar even op een rijtje gezet en sindsdien zit ik er boven op. Nog steeds eigenlijk, terwijl mijn man toch al weer een paar maandjes aan het werk is met een leuk salaris.
pi_77854112
In het kader van goedkoop boodschappen doen heb ik net 4 kilo aardappels, 2 kilo sinaasappels, 1 kilo uien, 3 paprika's, 1 komkommer en een bak champignons gekocht voor 5 euro. En een gratis shopper erbij ook nog.
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:42:11 #155
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77854163
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
In het kader van goedkoop boodschappen doen heb ik net 4 kilo aardappels, 2 kilo sinaasappels, 1 kilo uien, 3 paprika's, 1 komkommer en een bak champignons gekocht voor 5 euro. En een gratis shopper erbij ook nog.
Waar??
pi_77854212
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:42 schreef Windigo het volgende:

[..]

Waar??
Bij diezelfde buurtsuper als van de appeltaarten (maar ik heb geen 15 euro besteed).
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:44:18 #157
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77854252
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:43 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Bij diezelfde buurtsuper als van de appeltaarten (maar ik heb geen 15 euro besteed).
Jammer dat die buurtsuper hier niet zit.
pi_77854691
Mijn broodje:

Qua structuur vind ik het nog niet helemaal brood.. Maar 't is wel lekker!
pi_77855107
goeie avond, ik was weder gekeert uit het levensgat dat men werk noemt
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:32:58 #160
55709 Stereotomy
pi_77856135
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:55 schreef LieLie het volgende:
Mijn broodje:

[ afbeelding ]

Is meer een brownie?
pi_77856404
quote:
Mijn broodje:

[ afbeelding ]

Wat zit daar in, LieLie? Lijkt wel op rode ui.

Goedenavond allemaal Had weer heerlijk vertraging met de trein, kwam laat thuis, moest direct aanschuiven voor mijn warcraft raid, maar nu zijn de servers down Dus kon ik tenminste gaan koken. Ross riep nog uit dat er helemaal niets in huis was, maar daar laat ik me niet door uit het veld slaan en we hebben heerlijk gegeten

Heeeeeel snel de vorige topics gescand en Tezz, wat een gekut met zo'n vervelend speelvriendje en DH, total bodyscans zijn valse geruststellers en kunnen enorm ongerust maken om niets. Freecell, Tara ziet er heul niet ongezond uit, hij is alleen dun!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:40:18 #162
55709 Stereotomy
pi_77856455
Jullie zitten toch niet hele dagen Warcraft te spelen Isa ? En komen jullie nou naar de meet? Dan kunnen jullie ons raiden
pi_77856497
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Wat zit daar in, LieLie? Lijkt wel op rode ui.

Goedenavond allemaal Had weer heerlijk vertraging met de trein, kwam laat thuis, moest direct aanschuiven voor mijn warcraft raid, maar nu zijn de servers down Dus kon ik tenminste gaan koken. Ross riep nog uit dat er helemaal niets in huis was, maar daar laat ik me niet door uit het veld slaan en we hebben heerlijk gegeten

Heeeeeel snel de vorige topics gescand en Tezz, wat een gekut met zo'n vervelend speelvriendje en DH, total bodyscans zijn valse geruststellers en kunnen enorm ongerust maken om niets. Freecell, Tara ziet er heul niet ongezond uit, hij is alleen dun!
pi_77856655
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Is meer een brownie?
Ja, beetje wel ja!

Isa, er zit rode ui in, tijm en geitenkaas
pi_77856704
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:45 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, beetje wel ja!

foto is wat onduidelijk voor mij maar de ingredienten klinken goed
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77856882
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
Jullie zitten toch niet hele dagen Warcraft te spelen Isa ? En komen jullie nou naar de meet? Dan kunnen jullie ons raiden
Nou gisteren niet online geweest en vandaag pas om 6 uur Als dat 'de hele dag' is dan heb je daar een ruim begrip voor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77856928
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:45 schreef LieLie het volgende:
Ja, beetje wel ja!

Klinkt zalig
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:01:12 #168
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77857264
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou gisteren niet online geweest en vandaag pas om 6 uur Als dat 'de hele dag' is dan heb je daar een ruim begrip voor.
Je speelt warcraft en je kookt, net als ik.. Vriendinnen?
pi_77857366
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:01 schreef Windigo het volgende:

Leintjeuh speelt ook warcraft! Hey, je leek me al tof
We zitten op Haomarush in Excesse
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:21:22 #170
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77858068
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Leintjeuh speelt ook warcraft! Hey, je leek me al tof
We zitten op Haomarush in Excesse
Ik zit op Al akir met een level 74 bloodelf paladin en met een level 46 draenei hunter op the sha'tar. Die laatste speel ik nu vooral, want mijn ex zit op de eerste server.
pi_77858179
Windigo, zag je mijn vraag nog over die opleiding?
pi_77858245
quote:
Mijn broodje:

[ afbeelding ]

Ja! Zo zag die van mij er ook uit! De structuur is inderdaad meer cake-achtig, maar wat wil je met zelfrijzend bakmeel en ei.... Maar je kunt natuurlijk ook gewoon bloem en gist gebruiken (duurt alleen wat langer en iets meer kneedwerk)
pi_77858345
Ohoh, de wow-modus staat weer aan!
pi_77858350
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:24 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja! Zo zag die van mij er ook uit! De structuur is inderdaad meer cake-achtig, maar wat wil je met zelfrijzend bakmeel en ei.... Maar je kunt natuurlijk ook gewoon bloem en gist gebruiken (duurt alleen wat langer en iets meer kneedwerk)
Ja, da's waar
pi_77858352
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:21 schreef Windigo het volgende:

Ik zit op Al akir met een level 74 bloodelf paladin en met een level 46 draenei hunter op the sha'tar. Die laatste speel ik nu vooral, want mijn ex zit op de eerste server.
Mijn ex zit op Burning Legion en ik ben dus blij dat ik daar weg ben gegaan
Ik heb een level 35 troll hunter en een level 80 belf priest waarmee ik dus hardcore raid. We hebben vorige week op 25 man geprobeerd de Lich King dood te maken, niet gelukt. Wel leuk dat je horde en alliance tegelijk speelt!
pi_77858367
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:26 schreef Tezz het volgende:
Ohoh, de wow-modus staat weer aan!
wie?
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:27:52 #177
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77858395
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:23 schreef LieLie het volgende:
Windigo, zag je mijn vraag nog over die opleiding?
Nu wel

Anyhow, niets is zeker. Ik moet het nog voorstellen bij het re-integratiebureau, maar als ik het zo gaan doen zou ik voltijd hbo journalistiek in Utrecht gaan doen. Een opleiding volgen staat wel in het plan van de re-integratie dus het zou goed moeten gaan
pi_77858468
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:27 schreef Windigo het volgende:

[..]

Nu wel

Anyhow, niets is zeker. Ik moet het nog voorstellen bij het re-integratiebureau, maar als ik het zo gaan doen zou ik voltijd hbo journalistiek in Utrecht gaan doen. Een opleiding volgen staat wel in het plan van de re-integratie dus het zou goed moeten gaan
Da's wel leuk Heb het ook een jaar gedaan, in Zwolle.

Hoe oud ben je eigenlijk? Opleiding lijkt me altijd goed voor re-integratie toch?
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:29:48 #179
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77858483
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn ex zit op Burning Legion en ik ben dus blij dat ik daar weg ben gegaan
Ik heb een level 35 troll hunter en een level 80 belf priest waarmee ik dus hardcore raid. We hebben vorige week op 25 man geprobeerd de Lich King dood te maken, niet gelukt. Wel leuk dat je horde en alliance tegelijk speelt!
Raiden is zeg maar niet echt mijn ding. Mijn ex was ook een hardcore raider en de groepsdruk is niks voor mij. Ik ga nu dus liever lekker soloën met mijn hunter naar level 80. En ja, waarom niet beide tegelijk? T is allebei leuk!
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:30:50 #180
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77858520
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:29 schreef LieLie het volgende:

[..]

Hoe oud ben je eigenlijk? Opleiding lijkt me altijd goed voor re-integratie toch?
22 En zit in de WIA momenteel omdat ik een tijd ziek ben geweest en daarom arbeidsongeschikt was, maar inmiddels beter gelukkig. Maar krijg WIA tot ik een baan of iets anders heb.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 februari 2010 @ 20:31:38 #181
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77858543
Zo blij dat ik geen WoW meer speel . Ik zou wel weer een mage worden denk ik Ik had een undead mage .
pi_77858614
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:30 schreef Windigo het volgende:

[..]

22 En zit in de WIA momenteel omdat ik een tijd ziek ben geweest en daarom arbeidsongeschikt was, maar inmiddels beter gelukkig. Maar krijg WIA tot ik een baan of iets anders heb.
Dan schelen we nauwelijks

Maar dan moet dat goed komen toch? Utrecht heeft nog wel een toelatingstoets volgens mij..
Ik zou eerst naar Utrecht, was ook bij de eerste zoveel, maar later toch naar Zwolle gegaan.
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:34:37 #183
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77858680
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:29 schreef LieLie het volgende:

[..]

ik ook! Anderhalf jaar zelfs..
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:35:57 #184
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77858748
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:33 schreef LieLie het volgende:

[..]

Dan schelen we nauwelijks

Maar dan moet dat goed komen toch? Utrecht heeft nog wel een toelatingstoets volgens mij..
Ik zou eerst naar Utrecht, was ook bij de eerste zoveel, maar later toch naar Zwolle gegaan.
Die toelatingstoets maak ik me niet druk over
pi_77858774
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:34 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik ook! Anderhalf jaar zelfs..
Voor mij, gok ik
In welk jaar?
pi_77858825
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:35 schreef Windigo het volgende:

[..]

Die toelatingstoets maak ik me niet druk over
Nee, lijkt me ook niet nodig hoor.. Maar zat even te denken wat ik er nog van wist
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:40:20 #187
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77858972
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:36 schreef LieLie het volgende:

[..]

Voor mij, gok ik
In welk jaar?
van september 2003 tot januari 2005..K had nog een half jaar nodig om te bedenken wat ik wel wou doen..
pi_77859032
he nynke, hoe voel je je?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77859035
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:40 schreef AKnynke het volgende:

[..]

van september 2003 tot januari 2005..K had nog een half jaar nodig om te bedenken wat ik wel wou doen..
Oja! Ik ben in 2006 begonnen
pi_77859045
Ik ben weer even weg Moet Valithria Dreamwalker redden
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:42:00 #191
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_77859052
Ik ga met een boekje op de bank, tot morgen weer allemaal!
pi_77859079
pi_77859540
Hmmmm-mmmmmm...
Net klaar met borden vol wraps met heel pittige groentefajita's (portobello's, paprika en ui), versgemaakte guacamole en een heleboel zure room en blaadjes koriander! Burp.

Zelf tortillawraps maken - ik kan het iedereen aanraden! In een half uurtje heb je een stapel prachtige, zachte, smaakvolle tortilla's met een kostprijs van zo'n vijf eurocent per stuk: bloem, water, zout en een snuf bakpoeder.

Kant en klare tortilla's uit de supermarkt zijn altijd zo taai en ze smaken naar karton. Zonde van het geld!
Let me see you stripped down to the bone
pi_77859699
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:52 schreef minilot het volgende:
Hmmmm-mmmmmm...
Net klaar met borden vol wraps met heel pittige groentefajita's (portobello's, paprika en ui), versgemaakte guacamole en een heleboel zure room en blaadjes koriander! Burp.

Zelf tortillawraps maken - ik kan het iedereen aanraden! In een half uurtje heb je een stapel prachtige, zachte, smaakvolle tortilla's met een kostprijs van zo'n vijf eurocent per stuk: bloem, water, zout en een snuf bakpoeder.

Kant en klare tortilla's uit de supermarkt zijn altijd zo taai en ze smaken naar karton. Zonde van het geld!
Eigenlijk heb ik dat nooit geprobeerd, maar het klinkt supersimpel en lekker.
pi_77859737
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:52 schreef minilot het volgende:
Hmmmm-mmmmmm...

klinkt goed

laatst zelf flatbreads gemaakt, ook supersimpel, zo klaar en lekker... moet idd vaker zulke dingen zelf maken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77859766
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:12 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik ben met z'n drietjes hoor DH.
oh, dat wordt krapjes maar past wel
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

naaais hoe doe je dat?
op het hoogtepunt afsluiten
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:56:55 #197
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77859774
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:41 schreef DarkElf het volgende:
he nynke, hoe voel je je?
Ha..de maag rommelt nog wat, maar heb gesport en lekker gegeten,dus het zal wel los lopen!
pi_77859810
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eigenlijk heb ik dat nooit geprobeerd, maar het klinkt supersimpel en lekker.
Is ook heel simpel! Ik hou dit recept aan, al gebruik ik gewoon alleen water, geen melk. Melk is nergens voor nodig in tortilla's.
pi_77859815
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:56 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ha..de maag rommelt nog wat, maar heb gesport en lekker gegeten,dus het zal wel los lopen!
gelukkig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:59:10 #200
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77859879
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:21 schreef Windigo het volgende:

Ik zit op Al akir met een level 74 bloodelf paladin en met een level 46 draenei hunter op the sha'tar.
Gaan ze weer in geheimtaal hier praten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_77859936
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Gaan ze weer in geheimtaal hier praten.
Ja, het is net als met spaans ofzo.. ik en met en op kan ik nog wel herkennen.. maar alle woorden ertusen die je nodig bent om de zin te snappen...
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:01:27 #202
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77859991
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:57 schreef DarkElf het volgende:

[..]

gelukkig
Yes, thanks for asking!
pi_77860040
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:57 schreef minilot het volgende:

Is ook heel simpel! Ik hou dit recept aan, al gebruik ik gewoon alleen water, geen melk. Melk is nergens voor nodig in tortilla's.
Ik ga het deze week proberen, had toch nog geen planning voor het eten deze week
pi_77860091
quote:

[..]

eens opslaan, ga ik binnenkort eens proberen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77860179
quote:

[..]

Oh die ga ik onthouden!
pi_77860224
Hahaha drie op een rij met tortilla's! Dat wordt smullen deze week bij de dames van de CUL-SC
pi_77860237
Doen! Ik koop echt ze echt nóóit meer in de supermarkt.
Maar goed, dat geldt inmiddels ook voor naanbrood en focaccia's.
pi_77860313
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:05 schreef minilot het volgende:
Doen! Ik koop echt ze echt nóóit meer in de supermarkt.
Maar goed, dat geldt inmiddels ook voor naanbrood en focaccia's.
Vaak zijn die dingen zoooooooooo simpel! Net als tzaziki, humus, allerlei soepen, sauzen en groentemengsels. Waarom zou je dat kant-en-klaar kopen?
pi_77860389
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:07 schreef Tezz het volgende:

[..]

Vaak zijn die dingen zoooooooooo simpel! Net als tzaziki, humus, allerlei soepen, sauzen en groentemengsels. Waarom zou je dat kant-en-klaar kopen?
idd, als je eenmaal handigheid in die dingen krijgt is het ook zo laar, veel lekkerder ook omdat je je eigen smaak eraan mee kan geven...

dat gezegd hebbende: wie heeft er nog lekkere brood recepten?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77860436
Extra tip, gebruik dit recept voor de fajitas..

(Plaatje:)

En dit recept voor guacamole, met jalapeno's uit een potje, want in Nederland akelig moeilijk vers te vinden.

En veel zure room erbij! En verse korianderblaadjes! En biertjes!
pi_77860496
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:01 schreef Windigo het volgende:

[..]

lol spelen julile beide wow?
pi_77860527
quote:

[..]

Vaak zijn die dingen zoooooooooo simpel! Net als (...) humus
Hummus is niet simpel. Hummus is kikkererwten pellen tot je reumavingertjes hebt. Lekker is het wél!
pi_77860642
ik heb al een heerlijk guacamole recept maar een recept voor fajita's is altijd welkom , hoewel die van ainsley super lekker zijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77860687
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:09 schreef DarkElf het volgende:

[..]
Dat gezegd hebbende: wie heeft er nog lekkere brood recepten?
Deze, voor naanbrood: tadaa. Lekker met een schep gepureerde knoflook door het deeg heen!
Heerlijk zacht en aaibaar brood, ik heb het al tienduizend keer gemaakt! Bij elke soep, curry of chili een naanbroodje.
pi_77860726
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Hummus is niet simpel. Hummus is kikkererwten pellen tot je reumavingertjes hebt. Lekker is het wél!
de mr maakt goddelijke hummus, warm met pijnboompitjes, flinterdun gesneden gebakken chorizo met wat van de olie erover
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77860749
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja dat is waar. Maar moeilijk is het niet. Dat bedoelde ik eigenlijk.
pi_77860803
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:15 schreef DarkElf het volgende:

[..]

de mr maakt goddelijke hummus, warm met pijnboompitjes, flinterdun gesneden gebakken chorizo met van de olie erover
pi_77860897
de mr is btw onderweg naar t vliegveld... ben benieuwd of en hoe laat hij landt vannacht en of ik mezelf uit moet graven (hem met de taxi laten komen) of ik hem kan halen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77860912
quote:

Weet je, vaak denk ik er niet eens aan om het zelf te maken Zo stom!
pi_77861015
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:18 schreef DarkElf het volgende:
de mr is btw onderweg naar t vliegveld... ben benieuwd of en hoe laat hij landt vannacht en of ik mezelf uit moet graven (hem met de taxi laten komen) of ik hem kan halen
Hier zijn inmiddels flinke sneeuwbuien gaande. Ik was straks naar zwemles met mijn dochter en het is de afgelopen maanden nog niet zo glad geweest als vandaag! Dus als je zelf gaat, wees dan ajb voorzichtig!
pi_77861057
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tis zo lekker om t zelf te maken!

Bijv tzaziki... je laat yoghurt uitlekken tot hangop... daar rasp je een halve komkommer door, je perst er knoflook in door, een goede lading zout (oh ja daarom maak ik t niet vaak meer ) .. beetje peper,olijfolie en wat paprikapoeder en wat gedroogde munt, scheutje citroensap.... paar uur laten staan, nog wat aan sleutelen als t nodig is en klaar... echt niet veel werk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77861059
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moet ook zeggen dat ik dat ook pas doe sinds ik genoeg tijd heb. Ik werk onder schooltijd dus kan in principe gewoon dagelijks anderhalf uur in de keuken staan...
pi_77861121
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:21 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Tis zo lekker om t zelf te maken!

Bijv tzaziki... je laat yoghurt uitlekken tot hangop... daar rasp je een halve komkommer door, je perst er knoflook in door, een goede lading zout (oh ja daarom maak ik t niet vaak meer ) .. beetje peper,olijfolie en wat paprikapoeder en wat gedroogde munt.... paar uur laten staan, nog wat aan sleutelen als t nodig is en klaar... echt niet veel werk.
Dille! Je vergeet dille! En wat limoensap!
pi_77861166
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:20 schreef Tezz het volgende:

[..]

Hier zijn inmiddels flinke sneeuwbuien gaande. Ik was straks naar zwemles met mijn dochter en het is de afgelopen maanden nog niet zo glad geweest als vandaag! Dus als je zelf gaat, wees dan ajb voorzichtig!
Ja doe ik zeker... als ik ga ga ik ruim op tijd weg (voordeel, rond die tijd is het stil.. feit is dat je vaker last hebt van anderen die niet kunnen rijden dan van jezelf) zodat ik alles rustig aan kan doen. Gelukkig heb ik de grote auto. Das een stuk veiliger en die heeft winterbanden.

als ik t niet zie zitten dan doe ik het ook gewoon niet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77861183
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:22 schreef Tezz het volgende:

[..]

Dille! Je vergeet dille! En wat limoensap!
dile nooit gedaan maar citroensap dat klopt!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77861296
Deze week dus fajitas a la minilot met tzaziki a la Dark Elf

Ik ben vanavond ook door de sneeuw gefietst en het was idd erg glad
pi_77861336
een klysma gebruiken om vocht op te nemen
pi_77861383
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:23 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dile nooit gedaan maar citroensap dat klopt!
Dille is het proberen waard! Ik maak wekelijks tzaziki zowat en ik vergeet het ook wel eens, maar als ik het niet in huis heb mis ik het echt!
pi_77861416
fiets- en voetpaden zijn vaak ook veel gevaarlijker dan autostrade' s he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77861449
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:27 schreef Tezz het volgende:

[..]

Dille is het proberen waard! Ik maak wekelijks tzaziki zowat en ik vergeet het ook wel eens, maar als ik het niet in huis heb mis ik het echt!
zal t er eens in mikken als ik t weer eens maak
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77861453
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:27 schreef DarkElf het volgende:
fiets- en voetpaden zijn vaak ook veel gevaarlijker dan autostrade' s he?
Ja dat is waar! Gelukkig heb ik de auto morgen ...
pi_77862032
Weer lekker gezongen met het nieuwe thema, van 'stem' gewisseld & het terugfietsen was hell Wat een koude harde gure wind op mijn fietsie, maar ik ben wel een bickel
Even snel teruglezen en op de bank ploffen voor de wilde keuken
pi_77862125
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:39 schreef Bluezz het volgende:
Weer lekker gezongen met het nieuwe thema, van 'stem' gewisseld & het terugfietsen was hell Wat een koude harde gure wind op mijn fietsie, maar ik ben wel een bickel
Even snel teruglezen en op de bank ploffen voor de wilde keuken
Idd guur buiten maar wat bedoel je met van stem gewisseld? En is het thema leuk?
pi_77862238
Het thema is 11 nummers waarin burning, fire & hot centraal staan En ik ben van de alten naar de sopranen verhuisd. Lekker high
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 februari 2010 @ 21:47:24 #235
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77862449
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Het thema is 11 nummers waarin burning, fire & hot centraal staan En ik ben van de alten naar de sopranen verhuisd. Lekker high
Bloodhound gang
pi_77862462
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:43 schreef Bluezz het volgende:
welke nummers gaan jullie zingen en stoer dat je op de fiets bent gegaan!

hoe is het eigenlijk met je schouder? gaat dat weer een beetje beter of zit je nog aan de tramadolzooi?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77862803
Ik ben ook benieuwd naar de nummers Bluezz!
pi_77862879
Leuk Bluezz!! Enneh.. soprano ja
pi_77864307
Ohja, DE: Ik had die salade die je gister poste ongeveer nagemaakt vandaag. Lekker zeg!! En vullend!
Alleen had ik geen wortel er in en geen broodjes er bij, maar een paar blaadjes botersla en gegrilde tonijn Was een heerlijke combi!
pi_77864345
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, DE: Ik had die salade die je gister poste ongeveer nagemaakt vandaag. Lekker zeg!! En vullend!
Alleen had ik geen wortel er in en geen broodjes er bij, maar een paar blaadjes botersla en gegrilde tonijn Was een heerlijke combi!
klinkt ook lekker en t viel mij idd op dat het best vulde
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77864371
Nek is het Elf, en het gaat redelijk zonder al te veel pijnstilling tnx for asking Als het buiten sneeuwt, regent etc is het altijd wel erger dan 'normaal'.

Deze nummers zingen we (even overgenomen uit onze koormail, hopelijk werkt het)

CHOIR ON FIRE

FIRE
Pointer Sisters:
Bruce Springsteen:

HEATWAVE
Linda Ronstadt:
Martha & The Vandellas:

FEVER
Beyoncé: &

Peggy Lee:

KEEP THIS FIRE BURNING
Beverly Knight:

BURNIN΄ & LOOTIN΄
Bob Marley: &

LIGHT MY FIRE
José Feliciano:
Stevie Wonder:
The Doors:
Al Green:

BURNING DOWN THE HOUSE
Talking Heads: &

Tom Jones & The Cardigans:

SEX ON FIRE
Kings Of Leon:

ALL FIRED UP
Pat Benatar:

BEDS ARE BURNING
Midnight Oil:

RELIGHT MY FIRE
Dan Hartman:
pi_77864447
Elf, hoe doe je dat nou vannacht? In het vliegtuig kan hij niet bellen lijkt me?
pi_77864474
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:19 schreef DarkElf het volgende:

[..]

klinkt ook lekker en t viel mij idd op dat het best vulde
Ja, kon maar iets meer dan de helft van wat ik had opgeschept op En ik ben een grote eter.. maar nu heb ik mooi voor morgen nog wat
pi_77864546
Nou.. morgenvroeg eerst maar eens kijken of de bussen en treinen normaal rijden..
Heb wel eens eerder halverwege gestaan en kon toen niet verder..
pi_77864561
Leuke nummers Bluezz!
pi_77864572
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:15 schreef DarkElf het volgende:

de mr maakt goddelijke hummus, warm met pijnboompitjes, flinterdun gesneden gebakken chorizo met wat van de olie erover
*gromm
pi_77864578
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:21 schreef Bluezz het volgende:
Elf, hoe doe je dat nou vannacht? In het vliegtuig kan hij niet bellen lijkt me?
als ik wakker word kijk ik eerst eens naar buiten,.. dan op internet wat de site van t vliegveld zegt, dan lees ik wat weerdingen/wegdingen en dan besluit ik wat ik doe.. als ik niet ga sms ik hem.. en dan neemt hij een taxi
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 10 februari 2010 @ 22:26:39 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77864752
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:23 schreef Bluezz het volgende:

*gromm
Jouw Mr. stond net nog in de keuken rivierkreeftjes met knoflook te wokken, maar die wilde je niet hebben.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77864959
leuke nummers zitten er bij Bluezz! The doors Pat benetar! Midnight oil! Al Green en tom Jones

Leuk!

(oh ja je nek... )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 februari 2010 @ 22:31:16 #250
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77864997
Is Pat Benetar?

Al denk ik alleen dat Sun en Tav die zin zullen snappen .
pi_77865070
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:22 schreef LieLie het volgende:
Nou.. morgenvroeg eerst maar eens kijken of de bussen en treinen normaal rijden..
Heb wel eens eerder halverwege gestaan en kon toen niet verder..
Erg he? Altijd warme kleren en wat te lezen mee als je afhankelijk bent van de NS
pi_77865082
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:31 schreef borisz het volgende:
Is Pat Benetar?

Al denk ik alleen dat Sun en Tav die zin zullen snappen .
Sun iig wel ja..
pi_77865161
Ik zeg het hier hardop
Is pet benet er? zoiets
pi_77865177
Bluezz maakt een Ekdommetje
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 februari 2010 @ 22:35:08 #255
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77865185
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik zeg het hier hardop
Is pet benet er? zoiets
Zoiets ja een Ekdommetje .
pi_77865392
Wat is nou weer een Edkommetje?
pi_77865437
Wat je net deed Slechte woordgrapjes maken dus
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 februari 2010 @ 22:41:39 #258
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77865506
Dingen als
Is Pat Benetar?
SMS Corton naar 3333 (ofwel Cort ON)
Jij denkt zeker dat je Steve Miller Band
Ik heb een zoon die Elvis

Dat soort woordgrappen
pi_77865549
Is Paul Weller
Is John Mayer
Enz enz
pi_77865585
Ah Boris, jij hebt er meer Kwam er ff niet meer op..
  woensdag 10 februari 2010 @ 22:45:38 #261
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77865726
Wat flauw allemaal en die Ekdom is een DJ, begrijp ik en wordt daar nog voor betaald ook?
Poef.....gone! ©golfer
pi_77865794
t zal leuker zijn als je iemand t hoort zeggen met een lachband erbij ofzo maar tis wel erg flauw allemaal zeg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77865826
Ekdom is leuk
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 februari 2010 @ 22:49:09 #264
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77865919
Gerard Ekdom presenteert Arbeidsvitaminen . De DJ die toch steeds meer een Bn'ner wordt. Mevrouw Ekdom wordt ook steeds bekender, deed eerst meer in wie is de chef en later in topchef in het eerste seizoen. Gerard Ekdom is geniaal in woordgrappen en dan niet alleen maar dat soort woordgrappen . Daarnaast is hij een wandelende muziekencyclopedie. Kan alle nummers meeplaybacken . Dat bewees hij weer eens bij Serious Request .
pi_77865973
ekdom
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 10 februari 2010 @ 22:52:15 #266
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77866075
Ik ben van de generatie Frits Spits, Joost den Draayer en Rob Out en Ekdom zegt mij niets.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77866126
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:49 schreef borisz het volgende:
Gerard Ekdom presenteert Arbeidsvitaminen . De DJ die toch steeds meer een Bn'ner wordt. Mevrouw Ekdom wordt ook steeds bekender, deed eerst meer in wie is de chef en later in topchef in het eerste seizoen. Gerard Ekdom is geniaal in woordgrappen en dan niet alleen maar dat soort woordgrappen . Daarnaast is hij een wandelende muziekencyclopedie. Kan alle nummers meeplaybacken . Dat bewees hij weer eens bij Serious Request .
Ah maar dat laatste kan ik ook Vroeger was het nog erger, deden mijn broer en ik wedstrijdjes wie de meeste teksten helemaal mee kon zingen met de top 40
pi_77866186
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:45 schreef golfer het volgende:
Wat flauw allemaal en die Ekdom is een DJ, begrijp ik en wordt daar nog voor betaald ook?
I'm with ^^

Erg flauw inderdaad
pi_77866215
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

I'm with ^^

Erg flauw inderdaad
I like flauw maak zelf ook altijd flauwe grappen
pi_77866239
leuke liedjes bluezz!
pi_77866243
ik heb tegenwoordig BNR ontdekt in de auto echt hilarische discussies hebben ze daar soms en vaak ook echt goeie info/achtergronden enzo...

boring he? (ik moest de mr eerst uitlachen toen hij zei dat hij ernaar luisterde omdat hij steeds dezelfde muziek zat werd van de radio... maar nu luister ik t ook wel eens )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77866290
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:55 schreef Tezz het volgende:
leuke liedjes bluezz!
Ja he? Ik wil nu écht van 1 nummer de lead gaan doen, het liefst de Doors óf Bob Marley
pi_77866298
Zo, George Gently is af, ik ga lekker slapen. Denk dat ik, zelfs na mijn 2 urig middagdutje, best wel ga slapen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 februari 2010 @ 22:56:56 #274
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77866311
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:55 schreef DarkElf het volgende:
ik heb tegenwoordig BNR ontdekt in de auto echt hilarische discussies hebben ze daar soms en vaak ook echt goeie info/achtergronden enzo...

boring he? (ik moest de mr eerst uitlachen toen hij zei dat hij ernaar luisterde omdat hij steeds dezelfde muziek zat werd van de radio... maar nu luister ik t ook wel eens )
Ik ben een groot BNR fan. Vooral Aan de slag tussen 9:30 en 12:30 is erg prettig.
pi_77866343
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:55 schreef DarkElf het volgende:

Als ik alleen in de auto zit of thuis ben, luister ik of mijn eigen muziek (of koorrepetitienummers) of radio 1. Alleen maar gelul noemt golfer het, maar ik vind het heerlijk om naar te luisteren, die discussies en achtergronden.
pi_77866390
Peptalk vind ik leuk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77866524
  woensdag 10 februari 2010 @ 23:01:27 #278
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77866540
Ik ben een Radio2 diehard. Die staat bij mij de hele middag op.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77866563
ja hilarisch he? misschien snappen ze nu zelf ook de nadelen ervan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77866590
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:26 schreef golfer het volgende:

Jouw Mr. stond net nog in de keuken rivierkreeftjes met knoflook te wokken, maar die wilde je niet hebben.
Koud met mayo of een ander saussie zijn ze lekkerderder skat
pi_77866598
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:01 schreef golfer het volgende:
Ik ben een Radio2 diehard. Die staat bij mij de hele middag op.
Hier ook Ross kan al heel Nederlands 'radio twee...is overal' zeggen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 februari 2010 @ 23:03:35 #282
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_77866653
Tijd voor . Gaat al beter dan gister . Tijd om het oog te gaan luisteren . Het oog en casa luna zijn mijn radio programma's om in slaap bij te vallen .
pi_77866680
truste borisz
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77866859
Radio 2 is zwaar underrated.
pi_77866878
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:56 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja he? Ik wil nu écht van 1 nummer de lead gaan doen, het liefst de Doors óf Bob Marley
Stoer!
pi_77867263
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:02 schreef Isabeau het volgende:

Hier ook Ross kan al heel Nederlands 'radio twee...is overal' zeggen
Neem hem nou meehee naar de meet! Hij hoeft niet te tea-en maar krijgt gewoon een lekkere guinness of zoiets van me

Doeg Borissie
pi_77867373
Ik ga doen wat Borisz net deed!

Trusten allen!
pi_77867521
truste tezz
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77867733
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:15 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Neem hem nou meehee naar de meet! Hij hoeft niet te tea-en maar krijgt gewoon een lekkere guinness of zoiets van me

Doeg Borissie
gewoon langs komen Isa

Slaap lekker allemaal!
pi_77867979
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:15 schreef Bluezz het volgende:

Doeg Borissie
Hij wil echt niet Vindt het ook veel te veel onbekende mensen in 1x. Dat wij nou gewend zijn aan meetings met onbekenden wil nog niet zeggen dat iedereen dat is Gelukkig vindt hij tot nu toe al mijn vrienden tof dus het komt wel goed.
pi_77868060
Wij zijn ook je vrienden
  woensdag 10 februari 2010 @ 23:32:38 #292
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77868177
En wij houden van je , dus ook van Ross .
Poef.....gone! ©golfer
pi_77868217
wat B&G zeggen
pi_77868408
En we gaan hem echt niet de hele tijd aan zitten gapen of rare woorden laten zeggen zoals neuken in de keuken of zo
pi_77869138
ik ga eens mijn ogen dicht doen een paar uurtjes...

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77869256
Suc6 met het wachten en ophalen Elf
  woensdag 10 februari 2010 @ 23:59:07 #297
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77869287
We gooien er nog een aflevering van The Wire tegenaan hier.
Poef.....gone! ©golfer
pi_77869346
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:37 schreef Bluezz het volgende:
En we gaan hem echt niet de hele tijd aan zitten gapen of rare woorden laten zeggen zoals neuken in de keuken of zo
Nee, dat doet Seborik al
pi_77869364
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:55 schreef DarkElf het volgende:
ik ga eens mijn ogen dicht doen een paar uurtjes...

Hoop dat je in ieder geval goed uitrust
pi_77870189
Iedereen in zoete dromen verzonken?
pi_77870752
Ik ga nu naar bed

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')