quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
De enige goede roomboter croissants hier in de buurt kun je volgens mij halen bij Delifrance, en daar ga ik dus wel eens op zondagochtend heen voor twee croissantjes die ik dan thuis op eet met een glaasje sap.
Het is gewoon jammer dat veel Nederlanders totaal niet om eten geven en zo veel mogelijk daarop willen besparen, dat maakt dat er gewoon weinig markt is voor uitzonderlijke of luxe producten.
iddquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:59 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, zie hier de herkomst van de budget-fail
Steer! Jij bent toch goed in goedkope stedentripjes regelen enzo? Hoe doe je dat? Want Kaas en ik willen in maart een paar dagen weg in een hotel (dat wil ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:02 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje alcoholaanhankelijke mensen hier?
Tsja, ik heb gewoon niet de ruimte om luxer te eten, maar ik bespaar onder andere door bijvoorbeeld geen alcohol te drinken en niet of zelden uit te te gaan. Ik ga naar de CUL-meet, maar dat is ook niet iets wat ik iedere week doe. En ik doe gewoon een heleboel dingen niet die iedereen normaal vind. Ik koop niet maandelijks nieuwe kleding, ik ga niet op vakantie, ik neem mijn eigen boterhammen mee in de trein en koop geen kant en klaar maaltijden of afhaalmaaltijden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel gaan besparen op boodschappen. Maarja, waar dan wel op
Jaaahh, lekker was datquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
toen jullie vorig jaar kwamen eten hadden we toch zo een flink stuk rib eye met bot? Die slagers hier worden helemaal enthousiast als je om zoiets vraagt
Lein, bestemming bedenken, tickets boeken, via bijv. tripadvisor een leuke guesthouse uitzoeken, of een hotel, en dan een leuke gids kopen en voorprettenquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer! Jij bent toch goed in goedkope stedentripjes regelen enzo? Hoe doe je dat? Want Kaas en ik willen in maart een paar dagen weg in een hotel (dat wil ik) in een beetje een warmer gebied. Slinger anders ff je msn aan?
Ik koop liever die goede pasta, dan eet ik maar wat minder. Da's ook een manier om goedkoper uit te zijn, en nog gezond ook. Meer is lang niet altijd beter.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Windigo, heb je wel gelijk inik denk niet dat de gemiddelde Nederlander 1,80 wil neertellen voor een pond Italiaanse gedroogde pasta, als de huismerkvariant 60 cent kost. Jammer is het wel; de Italiaanse variant kookt veel beter, steviger. Die is lekkerder al dente, bij huismerkpasta zit je dan al snel op een droge kern te kauwen.
Zuid spanje ofzo. Ergens WARM, maar wel in Europa want ik heb een IDkaart en geen paspoortquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, bestemming bedenken, tickets boeken, via bijv. tripadvisor een leuke guesthouse uitzoeken, of een hotel, en dan een leuke gids kopen en voorpretten
Waar wil je heen?
Ik heb geen MSN hier, maar ik kan je een paar goede tips geven! Mijn motto is idd een zo luxe mogelijke stedentrip voor een dubbeltje.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer! Jij bent toch goed in goedkope stedentripjes regelen enzo? Hoe doe je dat? Want Kaas en ik willen in maart een paar dagen weg in een hotel (dat wil ik) in een beetje een warmer gebied. Slinger anders ff je msn aan?
Spanje of Portugal? Madrid, Barcelona, Lissabon.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zuid spanje ofzo. Ergens WARM, maar wel in Europa want ik heb een IDkaart en geen paspoortMaar ik kan dus niet zo goed kiezen wáár
Ik ben drie keer op het eiland Samos in Griekenland geweest, niet al te duur, WARM (want dicht bij turkije) en nog veel ongerepte natuur, en vriendelijke mensen. Of wil je het liefst alleen naar Spanje?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zuid spanje ofzo. Ergens WARM, maar wel in Europa want ik heb een IDkaart en geen paspoortMaar ik kan dus niet zo goed kiezen wáár
Nee hoor, als het maar Europees en warm isquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:19 schreef Windigo het volgende:
Ik ben drie keer op het eiland Samos in Griekenland geweest, niet al te duur, WARM (want dicht bij turkije) en nog veel ongerepte natuur, en vriendelijke mensen. Of wil je het liefst alleen naar Spanje?
Mijn zwager heeft bij Cadiz begin november nog op het strand gelegenquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Sevilla en Lissabon/porto klinken als goede opties. Als het maar warm isIk ga ff zoeken
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:25 schreef DarkElf het volgende:
mijn schoonouders woonden prachtig in Portugal, helaas (voor mijn schoonouders natuurlijk) wonen ze nu weer in Nederland.. Ik had het wel ff gezien daar maar tis altijd fijn om iemand in t buitenland te kennen
en Lissabon is een prachtige stad lein
Maar da's toch ook deel van het plezier?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Zelf zo je vakantie plannen kost zoveel moeiteHet liefst heb ik dat iemand anders het voor je uitzoekt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |