quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:02 schreef paricos het volgende:
Justus van Effenstraat (en Schroeder vd Kolkstraat) !
(zal morgen wel een nieuwe plaatsen, mits antwoord goed)
Kan deze wat groter?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:29 schreef paricos het volgende:
Oef, klein fotootje, maar vast wel te doen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:29 schreef paricos het volgende:
Oef, klein fotootje, maar vast wel te doen
[ afbeelding ]
Mooi, toch gevondenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:03 schreef Ireth het volgende:
Busken Huetstraat
(ik zat wel al in die omgeving te zoeken, maar dan meer bij het park in de buurt...)
quote:
+1quote:
Minervapleinquote:
Precies, good thinking!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:47 schreef caspervc het volgende:
[..]
Minervaplein
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF8&hq=&hnear=Utrecht&ll=52.086762,5.136393&spn=0,0.005681&t=h&z=18&layer=c&cbll=52.08669,5.136311&panoid=UaQgttTlgnoBpssTKFA0tg&cbp=12,229.07,,0,0.16
Het jaren '30 schoolgebouw samen met de parkeerzone deed het hem
+1quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:45 schreef Ireth het volgende:
Kruising Adelaarstraat / Bemuurde Weerd Oostzijde!
+1quote:
+1quote:
+1quote:
quote:
Dat klopt!quote:
Het is goed!quote:Op zondag 27 juni 2010 18:19 schreef Pallas-Athene het volgende:
De straat moet dan de Boomstraat zijn.
Mocht het goed zijn, dan wil ik best een nieuwe foto plaatsen, maar ik zou niet weten hoe dat moet...
Dus alle hulp daarbij is welkom
Okee!quote:
Ja, maar waar sta ik staat de auto van google streetview??quote:Op maandag 28 juni 2010 10:37 schreef Pallas-Athene het volgende:
Flat op de hoek van de Kasaidreef op Overvecht.
quote:
Helemaal goed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |