quote:
Dat is het wel imho, dus ik vind dat WD.40 het puntje verdiend. Op het gesoepte bordje staat Dopplerhof maar de straat waar je in kijkt is de Stieltjesstraat, regel het maar, ik lees/zie het welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:32 schreef WD.40 het volgende:
Hopelijk is dit niet de Stieltjesstraat, want in dat geval gaan we wel erg in herhaling vallen.
O.K. Daarom hield ik alles bij, helaas is in deze versie de reeds voorbij gekomen straatjes niet geupdate en herhaling vind ik niet noodzakelijk een slecht dingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:15 schreef paricos het volgende:
Ik bedoelde inderdaad Dopplerhof. Wat betreft herhalingen, tja, je kunt niet alle topics gaan doorlopen om na te gaan of een straat al aan de beurt is geweest en de zoekfunctie geeft maar beperkt uitsluitsel (volgens die zelfde zoekfunctie was Dopplerhof nog niet aan de beurt geweest).
Punt naar WD
quote:
Goede schop!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:43 schreef WD.40 het volgende:
Schop de straat: De Wetstraat
(met dank aan de muzikale hint)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:02 schreef Ireth het volgende:
Ik weet hem! Ik weet hem!
Heb ik iets gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even spuiten...zo gepiept!
Ik had dinsdag aan Bork gevraagd waar het was, omdat het me leuk leek om op woensdagmiddag eens te gaan kijken met Suusquote:
Yes!!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:09 schreef paricos het volgende:
Het toeval wil dat ik er gisteren langskwam
Grebbestraat
Als jij hem al niet kent.. hoe moeten wij hem dan kennen!quote:
Laat we het zo zeggen ik ken de locatie wel, wist alleen niet dat er ook een straat lag (met een naam) en er staat best wat gebouwen duidedlijk opquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als jij hem al niet kent.. hoe moeten wij hem dan kennen!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:21 schreef paricos het volgende:
We zien daar de IBB-flat op de achtergrond ... vanuit de hoek afgeleid is het ergens tussen het Diakonessenhuis en IBB in .... google maps ..... enige mogelijkheid:
Burgemeester ter Pelkwijkstraat (ook nooit van gehoord trouwens).
Keurig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 4 april 2010 16:05 schreef Ireth het volgende:
Crematorium Daelwijck, Floridadreefoei, tsja daarom moet die lijst eigenlijk in de TP imho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1![]()
bork 115
Ireth 55
Joesse 34
Specularium 27
ImHungryLetsGetATaco 26
Bram2301 23
WD.40 23
Feestkabouter 16
Pony-Lover 16
_Vulcanus_ 14
Zatoichi 14
Bluezz 13
paricos 11
Onnoman 11
caspervc 6
morpheus_at_work 6
jakkop 5
Blik 3
jemave 3
minibeer 3
s0k 3
Becherovka 2
Bommenlegger 2
Jambo 2
Nielsch 2
16meter 1
MarkzMan_X 1
SCH 1
Undergod 1
Sjoewe 1
kwib 1
Nosh 1
speknek 1
The Duce 1I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Kruising Wattlaanquote:
quote:
quote:
Ik dacht al, waar blijft Borkquote:
Ben ziekquote:
deze foto hebben we al eerder gehadquote:
Zou je denken? Ik zoek het morgen uit, enfin het is vlakbij de school van jr.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:35 schreef Ireth het volgende:
Ut wordt eentonig misschien maarre...
Ik weet hem nie
Ik zit heerlijk op MallorcaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloemen houden van mensen
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Dan moet bork eens wat straten gaan posten waar normale mensen ook weleens doorheen rijden.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:33 schreef Ireth het volgende:
Komkommertijd?![]()
Ik weet hem (weer eens) niet
+1quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:04 schreef Ireth het volgende:
Mjah.. je staat dus in de kerkstraat met de tulpstraat in je rug priemend....
Is dus niet waar, bijna elke straat buurt heeft een unieke feature als je de dan wijk hebt dan ben je er eigenlijk al.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet bork eens wat straten gaan posten waar normale mensen ook weleens doorheen rijden.
De substraatjes zijn natuurlijk allemaal hetzelfde qua gebiedindeling met als gevolg exact dezelfde bouwstijl.
No offence (of eigenlijk wel). Ik check dit ook vrij weinig nu.
+1quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:16 schreef WD.40 het volgende:
Laan van Engelswier kijkend naar de Schutstraat?
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:02 schreef paricos het volgende:
Justus van Effenstraat (en Schroeder vd Kolkstraat) !
(zal morgen wel een nieuwe plaatsen, mits antwoord goed)
Kan deze wat groter?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:29 schreef paricos het volgende:
Oef, klein fotootje, maar vast wel te doen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:29 schreef paricos het volgende:
Oef, klein fotootje, maar vast wel te doen
[ afbeelding ]
Mooi, toch gevondenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:03 schreef Ireth het volgende:
Busken Huetstraat
(ik zat wel al in die omgeving te zoeken, maar dan meer bij het park in de buurt...)
quote:
+1quote:
Minervapleinquote:
Precies, good thinking!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:47 schreef caspervc het volgende:
[..]
Minervaplein
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF8&hq=&hnear=Utrecht&ll=52.086762,5.136393&spn=0,0.005681&t=h&z=18&layer=c&cbll=52.08669,5.136311&panoid=UaQgttTlgnoBpssTKFA0tg&cbp=12,229.07,,0,0.16
Het jaren '30 schoolgebouw samen met de parkeerzone deed het hem
+1quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:45 schreef Ireth het volgende:
Kruising Adelaarstraat / Bemuurde Weerd Oostzijde!
+1quote:
+1quote:
+1quote:
quote:
Dat klopt!quote:
Het is goed!quote:Op zondag 27 juni 2010 18:19 schreef Pallas-Athene het volgende:
De straat moet dan de Boomstraat zijn.
Mocht het goed zijn, dan wil ik best een nieuwe foto plaatsen, maar ik zou niet weten hoe dat moet...
Dus alle hulp daarbij is welkom
Okee!quote:
Ja, maar waar sta ik staat de auto van google streetview??quote:Op maandag 28 juni 2010 10:37 schreef Pallas-Athene het volgende:
Flat op de hoek van de Kasaidreef op Overvecht.
quote:
Helemaal goed!quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:18 schreef Ireth het volgende:
En laat ik maar weer eens een keer roepen dat ik um nie weetLaat ik dan maar een kwartslag draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Je hebt um goed!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:31 schreef Ireth het volgende:
Ja nou heb ik um wel! Je staat op de kruising Kranenburgerweg / Fransestraat. De Fransestraat kijk je in!
+1quote:
+1quote:
quote:
+1quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:08 schreef WD.40 het volgende:
Geen idee hoe dit stukje straat officieel heet, maar volgens mij kijk je naar de Lange Lauwerstraat vanuit de Van Asch van Wijckskade
'k Was dit topic alweer bijna vergeten en drukt 10x op het hart van het slachtoffer en blaast wat zuurstof er in. Kijken wat er gebeurd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:03 schreef Ireth het volgende:
Nah zal ik de voorzet van chufi dan maar inkoppen en op die manier het topic maar proberen te reanimeren???
Oranje Nassaulaan / Plettenburgplantsoen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:22 schreef WD.40 het volgende:
Zou ik ook maar weer eens een duit in het zakje doen; Willem Hedastraat?
(ik herkende de bebouwing, dus zat al in die richting te zoeken, kon alleen de precieze straat niet vinden)
quote:shit natuurlijk, die rouwkaart dan, ah daar zo, kende ik echt nietOp zaterdag 23 oktober 2010 13:31 schreef Ireth het volgende:
Mjah, was niet echt een hint hoor, meer een stukje tekst op de virtuele rouwkaart...(hint, kweet zelf niet eens meer wat voor straat het was, ff zoeken in mijn bestand, sla ze altijd dubbel op, 1 met de straatnaam en 1 met een cijfer..)
We hebben een hint!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:24 schreef WD.40 het volgende:
Niemand? Of is dit topic dan echt ten dode opgeschreven?
quote:Het viel nog mee, maar dat komt door die kleine kutsttraatjes.Op maandag 29 december 2008 22:33 schreef jakkop het volgende:
Ons dorp heeft toch wel genoeg inwoners om dit kans van slagen te geven?![]()
Men post een plaatje van een straat, een ander raad, en diegene die het goed heeft krijgt een punt en mag de volgende doen, u snapt het.
En om de lolleraars voor te zijn: Deze serie is natuurlijk geen lang leven beschoren, na 2 topics zijn de straten op.
quote:Mwah maar dat maakt het wel interessant, (reanimeert nog een keertjeOp maandag 25 oktober 2010 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Het viel nog mee, maar dat komt door die kleine kutsttraatjes.
quote:Dan is het de BokstraatOp dinsdag 26 oktober 2010 09:59 schreef WD.40 het volgende:
Dit topic mag dan nog tekenen van leven vertonen, de buren van deze straat doen dat zeker niet.
quote:
quote:+1
quote:Nee, de geschilderde rits op de onderkant van de voorgevel.
Dat is goed hoor!quote:
prima, werk ze!quote:Op maandag 8 november 2010 00:15 schreef Ireth het volgende:
En aangezien ik (mede dankzij Google Maps) zeker ben van mijn antwoord knal ik er gelijk een nieuwe opgave in. Moet namelijk morgen werken en ben waarschijnlijk niet eerder online dan morgenavond.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 75% gewijzigd door Ireth op 21-11-2010 22:27:56 ]Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 21 november 2010 22:21 schreef Ireth het volgende:
Zo moeilijk issie toch ook weer nie??
Tipje dan...Groen van PrinstererstraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
quote:
Goed lezen dienstwoning van het Duitse huis. Duitse huis zit aan de Springwegquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:52 schreef Onnoman het volgende:
zit er naast dat huishet duits huis
http://www.hetutrechtsarc(...)nten/1980-1990/58471
maar ik heb toch nooit duitse huis in me woorden genoemd?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:28 schreef bork het volgende:
[..]
Goed lezen dienstwoning van het Duitse huis. Duitse huis zit aan de Springweghttp://nl.wikipedia.org/wiki/Duitse_Huis
[ afbeelding ]
Wat staat daar dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:52 schreef Onnoman het volgende:
zit er naast dat huishet duits huis
http://www.hetutrechtsarc(...)nten/1980-1990/58471
naast..quote:
quote:
prima +1quote:
gevonden is niet echt veranderd hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:54 schreef Onnoman het volgende:
Next: foto gemaakt in 1998
[ afbeelding ]
Die kan ik niet eens vinden met Google Maps? Waar ligt dat dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |