Eindelijk eens een steekhoudend argument tegen de nikaab en burqa.quote:Echtgenote behaard en scheel achter sluier
DUBAI (ANP) - Een Arabische ambassadeur heeft zijn huwelijk afgeblazen toen bleek dat zijn gesluierde echtgenote veel gezichtshaar had en scheel was. Hij had haar slechts enkele malen ontmoet. De vrouw droeg toen telkens een nikab, een sluier die alleen de ogen onbedekt laat.
Nadat het huwelijkscontract was getekend, probeerde de ambassadeur de bruid te kussen. Toen deed hij de ontdekking, berichtte de krant Gulf News woensdag. De kersverse bruidegom stapte linea recta naar een islamitische rechtbank in de Verenigde Arabische Emiraten om het huwelijk te laten ontbinden. Hij verklaarde in het huwelijksbootje te zijn gelokt met foto's van de zus van de bruid.
De ambassadeur eiste dat zijn vrouw hem een half miljoen dirham (bijna 100.000 euro) terugbetaalt voor de kleding, juwelen en cadeaus die hij voor haar had gekocht. De rechter ontbond het huwelijk, maar verwierp de eis tot compensatie.
Bron: Trouw
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:13 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Eindelijk eens een steekhoudend argument tegen de nikaab en burqa.
Een vrouw die zich voor haar huwelijk niet mooi probeert te maken, met natuurlijk het ONTHAREN van je gezicht is in mijn ogen geen echte vrouwquote:
Omdat het een flapdrol is en waarschijnlijk mag ze hem niet in de ogen kijken tijdens zo'n onmoeting. Als ze naar de grond kijkt, zoals het hoort, dan zie je dat dus niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
In de OP staat dat ze elkaar eerder ontmoet hadden terwijl zij een niqaab droeg, die de ogen onbedekt laat. Hoe had hij dan niet eerder kunnen zien dat ze scheel is?
Idd, straks is het de 3e keer dat ze dit trucje uithaaltquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:30 schreef Sjaakz het volgende:
Wel snel verdiend voor die vrouw trouwens.
Nee.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
foto's? Het is toch verboden mensen af te beelden?
Ja maar dat telt daar niet, wat de bruid vind.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:53 schreef KlappernootatWork het volgende:
Daartegen is het wel zo dat de gemiddelde bruid in die streek ook teleurgesteld is wanneer de man zijn broek uit doet..
Heb je daar ervaring mee?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:53 schreef KlappernootatWork het volgende:
Daartegen is het wel zo dat de gemiddelde bruid in die streek ook teleurgesteld is wanneer de man zijn broek uit doet..
Hele landen idioot noemen door 1 incident.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
Idioot land is het ook.
Alle politiek is idiootquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:21 schreef FIFA2010 het volgende:
[..]
Hele landen idioot noemen door 1 incident.
Wees dan consequent...
[ afbeelding ]
Nou, er is in Saoedi-Arabië wel meer aan de hand hoor. Zo woedt er momenteel een flinke discussie over de leeftijd waarop meisjes mogen worden uitgehuwelijkt. Momenteel speelt de zaak van een 10-jarig meisje dat door haar vader is uitgehuwelijkt aan een man van 80 (een neef van de vader, dus het is nog inteelt ook). En deze week was nog in het nieuws dat een man die op TV over seks sprak, werd veroordeeld tot 5 jaar cel en 1000 stokslagen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:21 schreef FIFA2010 het volgende:
We hebben een ervaringsdeskundigequote:Op woensdag 10 februari 2010 12:53 schreef KlappernootatWork het volgende:
Of het bewijs dat vrouwen ook vrijwillig zo'n ding kunnen dragen om bepaalde redenen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:13 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Eindelijk eens een steekhoudend argument tegen de nikaab en burqa.
Verenigde Arabische Emiraten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:17 schreef Martin73 het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over Saoedi-Arabië. Fail.
heeft hij geen gebruik, of heeft hij geen gebruik gemaakt?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Die man heeft geen gebruik van zijn recht om zijn vrouw voor het huwelijk te mogen zien (gezicht en haar). Stom.˛
Wereldvreemde mensenquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Verenigde Arabische Emiraten.
Net zo'n idioot land.
Ze hebben een hoop geld dankzij de olie, maar qua cultuur en tradities zijn ze nog gewoonweg middeleeuws.
Mag je je as. bruid volledig inspecteren, voor je besluit om met haar te trouwen, eigenlijk?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Die man heeft geen gebruik van zijn recht om zijn vrouw voor het huwelijk te mogen zien (gezicht en haar). Stom.˛
Pardon? De sharia is daar ingevoerd hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wereldvreemde mensen_! Doe eens niet zo achterlijk.
volgens mij koos hij juist jouw kantquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Pardon? De sharia is daar ingevoerd hoor.
En kom anders eens met bewijzen dat het daar wel meevalt met welke invloeden de traditionele Islam op het dagelijks leven heeft.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:21 schreef FIFA2010 het volgende:
[..]
Wees dan consequent...
[ afbeelding ]
Ach, ga er eens heen en kom er zelf achterquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Pardon? De sharia is daar ingevoerd hoor.
En kom anders eens met bewijzen dat het daar wel meevalt met welke invloeden de traditionele Islam op het dagelijks leven heeft.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, ga er eens heen en kom er zelf achter.
Uit zijn profiel: woonplaats: Muscat/Caďro/Rotterdamquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, je bent zeker in Dubai geweest? Ja, daar is men nog een beetje ingesteld op de Westerling. Maar we hebben het over de hele VAE, en de bevolking daar is verre van modern. Ze hebben genoeg geld ja, maar gewoonten en gebruiken die wij voor het laatst in de middeleeuwen hanteerden.
Geen gebruik gemaakt..quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:25 schreef zoalshetis het volgende:
heeft hij geen gebruik, of heeft hij geen gebruik gemaakt?
Ja, je mag met haar praten (met een broer of vader erbij) en haar zien zonder hoofddoek. Zo heb ik dat ook gedaan en ik ben écht gelukkig.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Mag je je as. bruid volledig inspecteren, voor je besluit om met haar te trouwen, eigenlijk?
ik denk het wel als je niet beter weet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
op basis daarvan moet je besluiten of je met iemand de rest van je leven wilt delen?
Ik kan me niet goed voorstellen dat dat echt werkt.
domme oninteressante mannen hebben op die manier wel betere kansen als hierquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
op basis daarvan moet je besluiten of je met iemand de rest van je leven wilt delen?
Ik kan me niet goed voorstellen dat dat echt werkt.
microdicks ook.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
domme oninteressante mannen hebben op die manier wel betere kansen dan hier
Ze had een zonnebril op.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
In de OP staat dat ze elkaar eerder ontmoet hadden terwijl zij een niqaab droeg, die de ogen onbedekt laat. Hoe had hij dan niet eerder kunnen zien dat ze scheel is?
Toen heeft ze haar zus misschien wel gestuurd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Die man heeft geen gebruik gemaakt van zijn recht om zijn vrouw voor het huwelijk te mogen zien (gezicht en haar). Stom.˛
quote:
ach ja, misschien kan hij heel goed beffen?quote:
anaal mag meestal wel. is mijn humble ervaring in mijn jonge jaren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Door beffen verlies je je maagdelijkheid niet, dat is een bijkomend voordeel.
Je zou toch op zijn minst even moeten mogen ruiken en proeven voordat je in het huwelijksbootje stapt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |