het lijkt net of de mini-mees linksonder de hele tijd tegen de webcam aan het 'praten' isquote:Op maandag 10 mei 2010 15:09 schreef Sakura het volgende:
Het gaat echt niet meer passen, ze zitten echt klem in de nestkom. Fladderen zie ik steeds vaker gebeuren, het kan echt niet lang meer duren voor ze er vandoor gaan.
Heb idd ook een camera op de buitenkant gericht, dus als ik mazzel heb en thuis ben als ze uitvliegen kan ik dat ook vastleggen.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
het lijkt net of de mini-mees linksonder de hele tijd tegen de webcam aan het 'praten' is
Je hebt ook een webcam die op de buitenkant van het nest gericht is, toch?
Dan heb ik een tip voor je, dit gebeurt meestal 's ochtends vroeg, tussen 6 en 7. Ik gok op as. vrijdagochtendquote:Op maandag 10 mei 2010 16:20 schreef Sakura het volgende:
[..]
Heb idd ook een camera op de buitenkant gericht, dus als ik mazzel heb en thuis ben als ze uitvliegen kan ik dat ook vastleggen.
Het 'holletje' van nestmateriaal is wel echt helemaal weg.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:56 schreef Sakura het volgende:
Ze knappen echt bijna uit de nestkast
[ afbeelding ]
Heel snel die pinda's weghalen, de jongen gaan daar dood aan !!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
Het 'holletje' van nestmateriaal is wel echt helemaal weg.
bij mij zit ook een koolmezennest in de buurt, ik een ventilatiekanaal van een voormalige school (A'dam). Je hoort de kinders heel duidelijk van een afstand en pa&moe komen bij me de hele dag pinda's halen
Super gewoon hequote:Op woensdag 12 mei 2010 08:38 schreef Sakura het volgende:
yep, nog alle 7. Echt onvoorstelbaar, dat dat grut pas 19 dagen oud is.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:43 schreef Sakura het volgende:
Heel snel die pinda's weghalen, de jongen gaan daar dood aan !!!!!!!!!!!!!!
Is het bijvoeren slecht voor jonge vogels?quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:43 schreef Sakura het volgende:
[..]
Heel snel die pinda's weghalen, de jongen gaan daar dood aan !!!!!!!!!!!!!!
Ook vetbollen zijn uit den boze. De jongen krijgen namelijk niet te drinken maar moeten al het vocht met het voedsel binnenkrijgen. Als pa en ma pinda's en vetbollen gebruiken als voesel, verdrogen de jongen en gaan ze dus dood door de dorst.
Vogeltjes voeren met brood, pinda's en vetbollen veroorzaken dus een afschuwelijke dood van de jongen.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:02 schreef Sakura het volgende:
En het wordt maar voller en voller, vooral als ma ook nog in de nestkast wil overnachten....
Zover ik weet van eerdere nesten, als ze eenmaal de nestkast uit zijn, komen ze er niet meer terug.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:25 schreef svann het volgende:
Aardig vol!
Komen ze de eerste tijd 's nachts nog terug in de nestkast?
Niet echt een lekkere temperatuur om voor het eerst een nacht buiten te blijven nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |