Geen idee hoeveel hij in euro's zal zijn. Het is wel een HDD van 250 GB en een extra controller. Dus qua prijs maakt het niet zoveel uit (als je extra HDD wil en een extra controller danquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:01 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... die FF 360 pack,... dat is toch veel te duur. Een elite pack en het spel los is toch veel goedkoper![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:00 schreef Chocobo het volgende:
Ja,... zoek mineralen voor me bitch!
Schreeuwend tijdens het afschieten van de probe!quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus hard aan het proesten hier.
Nu zal ik me elke keer voorstellen dat Jacob in zo'n probe zit als ik deze afschiet. Met een emmertje en een schepje.
Ken hem niet. Is hij ergens door opgegeten?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:09 schreef Chocobo het volgende:
Phil,.... RIP!
http://www.telegraaf.nl/p(...)rleden__.html?p=13,2
[ afbeelding ]
Nooit Deadliest Catch gezien? Die krab vissers op Discovery Channel? Nee Gijs,... hersenbloeding geloof ik. Die levensstijl ook,... roken, drinken, nooit slapen, stress!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ken hem niet. Is hij ergens door opgegeten?
Nee. Ik trek Discovery Channel niet meer. Al die suffe soaps over vissers, houthakkers, etc. Ik mis de WW2-documentaires.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:11 schreef Chocobo het volgende:
Nooit Deadliest Catch gezien? Die krab vissers op Discovery Channel? Nee Gijs,... hersenbloeding geloof ik. Die levensstijl ook,... roken, drinken, nooit slapen, stress!!
And check out this ENORMOUS fish/shark/bridge/machine/plane (afhankelijk van het programma)quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee. Ik trek Discovery Channel niet meer. Al die suffe soaps over vissers, houthakkers, etc. Ik mis de WW2-documentaires.
Ik kijk meestal NGC! Steengoede programma'squote:Op woensdag 10 februari 2010 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee. Ik trek Discovery Channel niet meer. Al die suffe soaps over vissers, houthakkers, etc. Ik mis de WW2-documentaires.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:09 schreef Chocobo het volgende:
Phil,.... RIP!
http://www.telegraaf.nl/p(...)rleden__.html?p=13,2
[ afbeelding ]
Die lijken allemaal op elkaar.. zwart wit bellen die boem doen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En waarom kan dat niet via PM?quote:
ik had m ook stiekum Centraal gezetquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En waarom kan dat niet via PM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |