slechte manier van spam :pquote:Op maandag 15 maart 2010 20:30 schreef JDx het volgende:
Haha, leuk, vorige ep was leukste tot nu toe trouwens, maar deze was ook vet! Heb verder trouwens niet zoveel met de storyline van Guzman.
Doet me denken aan een aantal jaren geleden dat ik zelf een lijn wilde beginnen genaamd NVus (Envy Us, afgeleide van een zin uit een liedje toen... Envy Me... 50cent geloof ik). Hele site opgezet, voor 800 euro shirts laten maken, toen kreeg ik een baan, druk druk en ze liggen nu in de kast. (www.nvus.nl, compleet met fotoshoot van echte fotograaf, zelf locatie uitgezocht, model was een kennis en sample shirtje zelf gemaakt).
Inderdaadquote:Op maandag 15 maart 2010 20:56 schreef rthls het volgende:
Leuke ep weer, vorige week idd wel beter!
Soundtracks van de episodes op de website, nice. Er zit sowieso wel goeie muziek in de serie
Ach gaat binnenkort maar eens offline, zal toch eens iets met dat domein moeten gaan doen, betaal er elk jaar geld voor.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:33 schreef Chen het volgende:
[..]
slechte manier van spam :p
vind die verhaallijn van guzman inderdaad wat buiten de rest van de serie spelen..
GMTAquote:Op dinsdag 16 maart 2010 02:33 schreef n0ir het volgende:
Echt niemand die deze serie kijkt boeit het ene reet dat een verlopen gangster energiedrank wil verkopen, waarom zitten ze erin?
Ik weet dat het in de club muziek van Ducksauce was, in de auto geen idee.. moet je toch even de website raadplegenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:51 schreef ChickenMan het volgende:
De muziek is zo fijn idd. Hoe heet dat nummer dat ze in de auto draaiden toen die twee xtc gingen doen?
agreequote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:49 schreef Witchfynder het volgende:
Dit is echt zo'n serie waarvan ik 5 afleveringen achter elkaar wil zien. Maar helaas
.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:51 schreef ChickenMan het volgende:
De muziek is zo fijn idd. Hoe heet dat nummer dat ze in de auto draaiden toen die twee xtc gingen doen?
Te lui om even te zoeken misschienquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:53 schreef One_conundrum het volgende:
Ik was geband, maar ik snap niet dat iemand niet eerder dat nummer kon vinden![]()
Het is gewoon een feelgood serie.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Te lui om even te zoeken misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |