quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:53 schreef Qebbel het volgende:Wat goed KZ!
Haai Brittie
Kwas nogal druk, dus niet erg veel foktijd gehad nog sinds de vakantie. Maar ik ben dr nog hoor. Heb heul de 250e mijlpaal gemist though.
Hmm tentamensquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:23 schreef Qebbel het volgende:
Nee, 't blijft druk. Er komen weer tentamens aan, ben bezig met sollicitaties en het opzetten van een weblog/internetsite, waar ik wat mee wil, maar weet niet precies wat (ideeën concreet maken). Daarnaast moet m'n youtube natuurlijk een beetje up to date blijven en wil ik zsm beginnen met een cursus fotografie en een cursus schrijven. Ook ivm die weblog. Veel ideeën en veel gedoe met opzetten.
Plotseling bekroop me namelijk de angst dat ik na mijn studie in een 'van negen tot vijf' baan zal vallen en dan langzaam stiekem wegkwijn. Dus ik moet wat gaan ondernemen!
quote:
klopt ja. Als je Grey's anatomy kijkt dan zie je ook dat McDreamy en McSteamy er in zit ghehe.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft in ieder geval wel grote namen in de cast.
Lelijk vind ik ze niet.... maar doe toch maar een leuke vrouwquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar laat ik die dan weer niet zo heel bijzonder overdreven knap vinden. Al zou ik ze niet mijn bed uit schoppen mochten ze er per ongeluk in terecht komen, zo ben ik dan ook wel weer
.
mooie clipquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
http://link.brightcove.co(...)01?bctid=64878603001 nieuw singel en clip van k's choice staat erop
na 10 jaar is het weer ff wennen en moeten ze weer zoeken naar de echte k's choicequote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
mooie clip
Nummer vind ik persoonlijk wat minder... maar zeker niet slecht
dat lievige komt ook wel heul erg door het filmpje.... die is zo cute!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
na 10 jaar is het weer ff wennen en moeten ze weer zoeken naar de echte k's choicemaar hij is zeker niet slecht, heeft eigenlijk wel iets lievelijks
hij is leuk jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat lievige komt ook wel heul erg door het filmpje.... die is zo cute!!!
volgens mij was gisteravond openingsceremoniequote:
Ik zit op eurosport de herhaling van de openingsceremonie te kijken.quote:
nicequote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:49 schreef Seven. het volgende:
Ik heb ineens 1500 eurootjes gekregen van de belastingdienst!
dan zou ik het ff parkeren tot dat je zeker weet of je er echt recht op hebtquote:
wat staat er bij als omschrijving? sofinummer met een letter en een getal er achter normaal gesproken......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |