We hebben nog een filmavond gedaan, maar ik durfde niets te zeggenquote:Op donderdag 11 februari 2010 04:01 schreef wonderer het volgende:
Hoe is het met dat meisje dat je leuk vindt? Weet ze het al?
Hoorde van een fotoshoot waar ik toevallig in de buurt ben, en ik vind het een mooi initiatief.quote:
Ik wil d'r ook wel even een mailtje sturen hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:38 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
We hebben nog een filmavond gedaan, maar ik durfde niets te zeggen
Nog wel steeds fijn en flirterig, maar ze geeft gemixte signalen nu. Praat af en toe over andere meiden ook. Maar ze zoekt nog wel steeds contact. Ik moet me maar eens over die schaamte heenzetten en stappen ondernemen.
Nah. I can do that shit.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil d'r ook wel even een mailtje sturen hoor
hihi slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 06:37 schreef wonderer het volgende:
Mensen beginnen wakker te worden... Tijd om te gaan slapen![]()
Ik zou dan eerder mijn eega aansporen om brood te gaan bakken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Brood koop je bij een bakker!
* lezzer is met een bakkersdochter...
You go girlquote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:02 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nah. I can do that shit.![]()
Ik moet het gewoon doen. Ook al ga ik op mijn bek, right?
thanks though
Dat zou ook wel knap zijn hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder mijn eega aansporen om brood te gaan bakken.Sterker nog, dat doe ik en hij is dan nog niet eens een bakkersdochter.
Rits tegenwoordig in Ekko. Joh.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:12 schreef Brittie het volgende:
[..]
You go girl
En goeiemorgen maar weer! Nog meer mensen die vanavond naar de Ekko gaan?
Yea... 1 keer in de zoveel tijd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Rits tegenwoordig in Ekko. Joh.
Maar niet voor mij. Eerst weer leren fatsoenlijk wat langer te staan. Aan de andere kant is het wel dichtbij...
eensquote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:39 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hoorde van een fotoshoot waar ik toevallig in de buurt ben, en ik vind het een mooi initiatief.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:29 schreef Knuffelzacht het volgende:vandaag 90 minuten op een vlucht gestaan.... dat betekend dat ik binnenkort weer de kleinere vluchten helemaal kan meedraaien
ja eindelijk weer es wat schot in de zaken. 24 feb afspraak bij revalidatie kliniek, die dag ook overleg met psycholoog voor medicijnen adhd, maandag lichttherapie.....Nu alleen nog dat geld en naar duitsland en kijken of dan mijn geluk eens komtquote:
heej qebbelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |