-Supermarktleed-
Ik sta achter in de lange rij bij de Jumbo, als er omgeroepen wordt "Meisje X kassa assistentie kassa 1", dus ik denk "ha, de kassa gaat open", en ik was nog onderweg, dus ik verwissel van rij.
Ik snel er naar toe maar word, ondanks dat ik een veel kortere weg heb, toch ingehaald door een potteus type met een half brood in haar handen, die uit een andere rij gesneld komt. Ik had ook maar 3 dingen, dus mij boeit dat dan niet en bovendien ga ik me daar echt niet druk over maken.
Terwijl wij daar aan die kassa staan te wachten tot Meisje X gearriveerd is van achteruit de winkel zeg ik iets als "en nou maar hopen dat meisje X ook echt komt om die kassa te bemensen ipv iets anders".
Het potteuze type kijkt me schaapachtig aan, en ik denk "owkeej laat maar".
Ik sta zelf liever niet voor de kat z'n viool te wachten terwijl de andere rijen wél doorlopen...
Is die pot klaar met afrekenen begint ze een hele verhandeling over hoe ze de volgende keer een klacht in gaat dienen. Want ze was voorgelaten door een mevrouw met een heleboel en die kassiere had gedaan of ze dat niet gezien had en alles van die vrouw met die hoop boodschappen eerst aangeslagen en blahblahblah....
Dus die kassiere zegt "bij wie was dat dan".
Pot: Ja die YYY (ik weet niet hoe ze heet maar dat is wel mijn lievelingskassiere).
Kassiere: ja, ik zal het doorgeven.
Pot is weg, "ik ga een klacht indienen de volgende keer".
Ik zeg tegen die kassiere, "dat heeft ze helemaal niet gezien hoor".
Kassiere: "ja, die twee liggen elkaar niet zo blijkbaar".
Die pot wilde gewoon een klacht indienen tegen mijn favoriete kassiere
En ze was nog dom ook (dat leek).
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.