Hmmmm...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:29 schreef Ritmo het volgende:
Gaan ze nu een tijdje door zonder lange breaks?
The Playbookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:37 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik heb ze ook allemaal gezien, maar the playbook mijn favoriet denk ik.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:46 schreef Vortix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol ik zei precies hetzelfde tegen een maat van mequote:Op zondag 28 februari 2010 23:57 schreef MaxC het volgende:
Canada heeft net goud gewonnen tegen Amerika met ijshockey, zullen ze daar nog wat mee doen in HIMYM? Zou wel leuk zijn als ze met zijn allen ging kijken en Robin is een keer wat won
Vancouver Canucksquote:Op zondag 28 februari 2010 23:57 schreef MaxC het volgende:
Canada heeft net goud gewonnen tegen Amerika met ijshockey, zullen ze daar nog wat mee doen in HIMYM? Zou wel leuk zijn als ze met zijn allen ging kijken en Robin is een keer wat won
Dat zou wel tof zijn. Maar dan had het wel al opgenomen moeten zijn of ze hadden 2 afleveringen klaar moeten hebben denk ik. Super Bowl was ook erg realtime. Dus de Call Barney Stinson aflevering was dacht ik ook in hetzelfde weekend als de Super Bowl omdat dat gewoon te plannen was.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:57 schreef MaxC het volgende:
Moest ik ook aan denken tijdens het ijshockey kijken.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:57 schreef MaxC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |