Its always sunny in Philadelphia... best comedy everrrquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg mensen, wat zijn verder nou aardige comedy's? Ik volg naast HIMYM Two and a half men uit verveling, is wel ok, maar niet briljant. Rules of Engagement leek me toen het op tv was eigenlijk niets. Is er verder nog wat leuks?
Coupling nog nooit gezien zekerquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:05 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
Its always sunny in Philadelphia... best comedy everrr![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:51 schreef Leso_Varen het volgende:
Goede aflevering inderdaad!Barney die op die kruk gaat zitten om eraf te vallen
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:51 schreef Leso_Varen het volgende:
Goede aflevering inderdaad!Barney die op die kruk gaat zitten om eraf te vallen
![]()
Eensquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Slechtste comedy ooit: Coupling (US).
Ik gebruik tvcountdown.comquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:04 schreef Jivis het volgende:
Misschien moeten jullie de volgende keer maar myepisodes.com gebruiken, om teleurstellingen te voorkomen.
ik ook, weer een week zonderquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:01 schreef booo het volgende:
Shiiiit. Ik had vandaag echt zin in een nieuwe HIMYM
Dan wel irritant als myepisodes aflevering aankondigt die ik nergens kan vinden, zoals met The Bridgequote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:04 schreef Jivis het volgende:
Misschien moeten jullie de volgende keer maar myepisodes.com gebruiken, om teleurstellingen te voorkomen.
Awesomequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:34 schreef Bragi het volgende:
Promo voor volgende aflevering: http://www.how-i-met-your(...)afl-say-cheese-5-18/
Volgens een beschrijving van de episode brengt Ted een date mee.quote:
Vond ik ook GENIAAL!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef =HellFire= het volgende:
Hahahah, Andy van The Office US refereert naar HIMYM.
quote:
Bleu.quote:
Whatever.quote:
Ik vond 'm wat middelmatig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:08 schreef Horloge het volgende:
Een van de beste afleveringen van dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |