Zodat ze nog meer geld kunnen verdienen zeker?! Nou, ik heb geen interessequote:'Google Buzz' zet aanval op Facebook en Twitter in
Google breidt de e-maildienst Gmail uit met 'social network' mogelijkheden. 'Google Buzz' gaat daarmee de strijd met Facebook en Twitter aan.
Zoals verwacht heeft Google zijn nieuwste wapen onthuld waarmee het de strijd met sociale netwerksite Facebook en microbloggingdienst Twitter wil aangaan. 'Google Buzz' moet ervoor zorgen dat het bedrijf dat groot werd met een zoekmachine eindelijk ook voet aan de grond krijgt in de wereld van de sociale netwerken.
Nou inderdaad zeg!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:48 schreef Roi het volgende:
[..]
Zodat ze nog meer geld kunnen verdienen zeker?! Nou, ik heb geen interesse!
quote:
Nou, dan word je toch geen lid?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:48 schreef Roi het volgende:
[..]
Nou zeg, inderdaad. Bedrijven die geld willen verdienenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:48 schreef Roi het volgende:
[..]
Welkom in 2010.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:23 schreef HowAreYouDoing het volgende:
ik heb amper een gmail account
Zolang het mij maar geen geld kostquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:48 schreef Roi het volgende:
[..]
Je hebt een beetje een account, maar ook een beetje niet?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |