Ik heb eens flink opgeruimd en ben daar nog enkele dingen tegen gekomen die ik niet meer gebruiken en mochten dus weg. En er komen nog spullen bij aangezien ik nog niet klaar ben.
AutospeakersPrijs : EUR 10
Super mario 64Prijs: EUR 5
Double simHiermee kun je twee simkaarten in een telefoon zetten waar er maar een in pas. Ik heb het zelf nooit gebruikt omdat je de simkaart hiervoor moet verknippen. Het patroon hoe je het moet knippen zit er ook bij.
Prijs: EUR 10
Jambra bluetooth hoofdtelefoonAmper gebruikte jambra bleutooth hoofdtelefoon.
Prijs: EUR 15
Sony mp3 diskmanDiskman die ook mp3's afspeelt. Alleen de oortelefoon zit er niet meer bij.
Prijs: EUR 15
Multiple card readerMeerdere soorten geheugenkaart lezer.
Prijs: EUR 5
Cradle voor HTC TyTn IIEen cradle voor de HTC TyTn II. Hier kun je je telefoon in zetten en middels een usb kabel met de pc verbinden. Tevens is het mogelijk om nog een extra batterij op te laden
Prijs: EUR 5
CPU koeler voor Pentium 4CPU koeler voor pentium 4 type SP481S8. Koeler is nooit gebruikt en zit nog in doosje.
Prijs EUR 10
PC voeding van 480WPC voeding van 480W
Prijs EUR 15
CD rekPrijs: EUR 20
Film camera tasPrijs EUR 10
Sony 37 cm tv met wandsteunenIk heb hier nog een kleine sony tv van 37 cm staan met wandsteunen waar je hem op kunt zetten. De afstandsbediening zit er ook bij. De videorecorder die op de foto staat is helaas al weg maar de beugen waar hij opstaat zit er wel bij.
Prijs: EUR 50
![]()
Versturen kan maar dan komen er nog verzendkosten bij. Ophalen kan in Noord-Limburg Heythuysen, maar het is mogelijk om af te spreken ergens op de A2 aangezien ik bijna dagelijks naar Hilversum rij.
[ Bericht 4% gewijzigd door Vulpecula op 11-02-2010 21:04:34 (Camera verkocht) ]