Dat zou best wel eens kunnen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat dit te maken heeft met het dumpstore disaster ...
Oh My Fucking God. Hoe kun je je met droge ogen met zulke futiliteiten bezig houden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
En besloten wordt dat Alsido een kapstok gaat maken zodat de mensen hun jas op kunnen hangen
Iemand kan toch wel een week slecht liggen, mijn vader deed er 7 dagen overquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:51 schreef Disana het volgende:
Maar dat was vorige week tuinfluiter. Of zou die nu zijn overleden.
Ja, en toch denk ik niet dat dat het is. En zelfs dan, waarom zou hij niet een avond weg kunnen. Nou ja, misschien horen we het nog wel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Iemand kan toch wel een week slecht liggen, mijn vader deed er 7 dagen over.
Wat ik begreep is dat Johan de verhoudingen met die dumpstore op scherp gezet heeft, terwijl dat juist een van de trouwste sponsors was. Bram is not amused, to say the utmost least.quote:
Zo ging dat niet , de gasten hebben gewoon een plek nodig waar ze een jas kunnen ophangen,quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:53 schreef Copycat het volgende:
Oh My Fucking God. Hoe kun je je met droge ogen met zulke futiliteiten bezig houden.
Dat en met het gemak waarmee Johan zich gerechtigd voelt TBO2 zonder B&B te mogen brengen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat dit te maken heeft met het dumpstore disaster ...
Het blijft een futiliteit in deze omgeving waar zoveel andere dingen om aandacht schreeuwen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:55 schreef tuinfluiter het volgende:
Zo ging dat niet , de gasten hebben gewoon een plek nodig waar ze een jas kunnen ophangen,
staat nu slordig over de barkrukken.........
Terwijl hij de rechten helemaal niet heeft. Echt, zaken doen met die man is je eigen doodvonnis tekenen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat en met het gemak waarmee Johan zich gerechtigd voelt TBO2 zonder B&B te mogen brengen.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:57 schreef Disana het volgende:
Volgens mij gaat Liesbeth regels voor de badkamer opstellen. Alsido noemt ze op en zij zegt 'ja'.
Harry Loco vraagt naar je.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ondertussen gaat het nog steeds over de spullen in de douche
Ja, maar dat had Ansje Liek meegebracht.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was dit ná de waarschuwing van Johan?
Je bent ook de leukste , grappigste chatter.......quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet maar eens een andere chatnaam nemen, ik zit de hele tijd in de PM met allerlei mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |