Over de koningin begreep ik.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:22 schreef Toverheks het volgende:
Intervieuw met de krant dus.
Nou over zijn Toko of over zijn politieke asperatie`s, ik denk het laatste
Dat begreep ik ook, hij heeft tenslotte genoeg meegemaakt met de koninginquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Over de koningin begreep ik.
Wat een farce zeg, ze doen echt helemaal geen moeite meer er iets van te maken.
Pearlbitch, wat laf van Jaap. Maar goed, hij is daar duidelijk meer op zijn plek omdat hij niet tegen kritiek kan.
Als je niet tegen kritiek kunt moet je niet wekelijks 4 uur met je smoel voor een stream gaan hangen!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Over de koningin begreep ik.
Wat een farce zeg, ze doen echt helemaal geen moeite meer er iets van te maken.
Pearlbitch, wat laf van Jaap. Maar goed, hij is daar duidelijk meer op zijn plek omdat hij niet tegen kritiek kan.
Met het briljante plan om alle huisvrouwen aan het werk te zetten zodat hij weer werk heeftquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:28 schreef Disana het volgende:
Stefan de glazenwasser. Hij zoekt nog klanten.
Oh god ... ik had al een donkerbruin vermoeden, maar die kwezel heeft mijn ramen ook gelapt toen mijn vorige glazenwasser er mee ophield. Heel slecht, dus na een keer heb ik 'm bedankt voor de 'moeite'.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:31 schreef pullup het volgende:
Met het briljante plan om alle huisvrouwen aan het werk te zetten zodat hij weer werk heeft
Zo te zien heb je mazzel dat hij niet door je ruiten is gevallenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh god ... ik had al een donkerbruin vermoeden, maar die kwezel heeft mijn ramen ook gelapt toen mijn vorige glazenwasser er mee ophield. Heel slecht, dus na een keer heb ik 'm bedankt voor de 'moeite'.
Toen wilde hij nog wel graag met me uiteten. En hij deed ook iets in de politiek.
Als ik het goed heb begrepen staat hij op Johans lijst.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh god ... ik had al een donkerbruin vermoeden, maar die kwezel heeft mijn ramen ook gelapt toen mijn vorige glazenwasser er mee ophield. Heel slecht, dus na een keer heb ik 'm bedankt voor de 'moeite'.
Toen wilde hij nog wel graag met me uiteten. En hij deed ook iets in de politiek.
Vandaar dat ie mijn ramen boven niet gedaan had, en bij hoog en laag bleef beweren dat dat wel zo was. Terwijl de vogelpoep een ander verhaal vertelde.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:35 schreef Marrije het volgende:
Meneer mag niet op een ladder staan en ook geen autorijden.
Zo is ie al jaren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:39 schreef Toverheks het volgende:
deze man zit goed onder de pillen, hij beweegt amper moet je maar opletten, ach deze man heeft hulp nodig en wel snel denk ik.
Naast Johan lijkt dat ook al snel zo natuurlijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:39 schreef Toverheks het volgende:
deze man zit goed onder de pillen, hij beweegt amper moet je maar opletten, ach deze man heeft hulp nodig en wel snel denk ik.
Lol hij wordt morgen ontslagen uit de kliniek.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:39 schreef Toverheks het volgende:
Triest, maar volgens mij snapt hij echt niet dat ie op stream is, die schrikt zich de kolere als hij foto`s enzo van zich zelf ergens tegen komt.quote:
Dat laatste misschien wel, maar NU weet ie het wel. Zegt ie tenminste.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Triest, maar volgens mij snapt hij echt niet dat ie op stream is, die schrikt zich de kolere als hij foto`s enzo van zich zelf ergens tegen komt.
Dan zal ie misschien zeggen, huh ben ik dat?? kan het me niet herrinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |