Dat over Tabitha vroeg ik niet hoor. P_6K vroeg of ze morgen kwam en ik gaf antwoordquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja da's minder maar Mahler is wel mooi. Grote kans dat Peter er nooit van gehoord heeft
Ah, dus Toverheks begreep het verkeerd. Maar nogmaals:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat over Tabitha vroeg ik niet hoor. P_6K vroeg of ze morgen kwam en ik gaf antwoord
Dat was het al, maar Peter stond een keer uit te leggen dat het Vraag je Raak moest zijn. Dat is natuurlijk krom Nederlands en alle anderen zeggen gewoon Vraag maar Raak.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:35 schreef tonja het volgende:
Het is nu 'vraag maar raak' geworden in de programmagids.
Oh sorry lieverd maar ik las de naam Thabita en je weets hequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat over Tabitha vroeg ik niet hoor. P_6K vroeg of ze morgen kwam en ik gaf antwoord
Net zoiets als Maak je Gek.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
"Vraag je Raak" slaat helemaal nergens op.
Allebei goed!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dus Toverheks begreep het verkeerd. Maar nogmaals:
Mahler: goed
Tabitha: niet goed
Ik legde vandaag aan iemand het begrip 'slumming' uit. Da's wat jij doet met grietjes als Tabithaquote:
Ze hebben de LOI-cursus 'Nederlands voor beginners' dus afgerond.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:35 schreef tonja het volgende:
Het is nu 'vraag maar raak' geworden volgens de programmagids.
Heb je mijn post gelezen? Het was ook de oorspronkelijke titel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
Gewoon doordouwen en ze nemen het vanzelf over
Mwahhh.. overdrijven is ook een kunst..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik legde vandaag aan iemand het begrip 'slumming' uit. Da's wat jij doet met grietjes als Tabitha
Nee niet gelezen, maar peter bleef het maar hebben over Vraag je Raak en ik bleef maar zeggen Vraag maar Raak ook in ondertitels van caps...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je mijn post gelezen? Het was ook de oorspronkelijke titel.
Ja dat begon toch gewoon als intermezzo van niets naar niets.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:49 schreef Gert het volgende:
Dat hele vraag maar raak überhaupt. Er gebeurt geen kut. De mogelijkheid om live vragen te stellen over SV, op zich prima, is inmiddels bij gebrek aan iets anders gepromoveerd tot de top-uitzending zélf.
Heb ik speciaal voor jou gedaan, ik lach je toe, weer niet goed pppffttttquote:
Doe je vorige Heks terug, daar was ik stiekem verliefd opquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb ik speciaal voor jou gedaan, ik lach je toe, weer niet goed pppfftttt![]()
Morgen doet ik wel een leuke heks weer, maar kan geen leuk plaatje vinden en kan zo een ding niet verkleinen, werd geholpen vanmiddag door puberkind.
En maar voor het beeldscherm hangen om te kijken wat het handjevol chatters schrijft.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat begon toch gewoon als intermezzo van niets naar niets.
En nu hebben we Peters radioshow er ook nog bij. Zijn plaatje vult elk gaatje.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe je vorige Heks terug, daar was ik stiekem verliefd op
Nou Gert, je wordt bedankt, ik heb er 2 keer vandaag een onderwerp ingegooid wat echt belangrijk was, maar nee de klappende handjes en de ohhhhhhhh en ahhhhhhhh voeren de boventoon.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En maar voor het beeldscherm hangen om te kijken wat het handjevol chatters schrijft.
Er wordt zo klein gedacht daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |