Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Pain Confessor.quote:
Diploma-feestjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Pain Confessor.
Wat was dat trouwens met uitnodiging ofzo van Nath? ik heb blijkbaar n topic gemist ofzo.
Nieuwe single al gehoord? komt ook nieuw album aan.quote:
Jou vind ik het leukste, dat weet je tochquote:
Oja.quote:
Nee weet ik niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jou vind ik het leukste, dat weet je toch
Alweer een nieuw album?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nieuwe single al gehoord? komt ook nieuw album aan.
Heuj. Nog leuke dag gisteren verder gehad? gave kado's?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet verkeerdquote:
Dan zorg ik dat ik er wel bij benquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet verkeerd, als ze nu weer naar Atak komen
Maak een nieuwe, en dan focussen op 1 klein deel ofzo!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:19 schreef Redbaron het volgende:
verdomme, foto van auto word veeel te klein
Op die single staat nog 1 nummer, Rebellion in Nightmareland, die klinkt gewoon weer zoals vanoudsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nieuwe single klinkt "volwassener" als je 't mij vraagt.
ik heb dus geen cameraquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Maak een nieuwe, en dan focussen op 1 klein deel ofzo!
Ben ik nu aan 't luisteren ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Op die single staat nog 1 nummer, Rebellion in Nightmareland, die klinkt gewoon weer zoals vanouds
Vretschuurquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, dat waren 1 liter snert en 4 boterhammen met katenspek
Voor UI of wat?, post origineel is... (A)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:19 schreef Redbaron het volgende:
verdomme, foto van auto word veeel te klein
Vreterd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, dat waren 1 liter snert en 4 boterhammen met katenspek
http://s174.photobucket.com/albums/w116/poetamcp/Gifs/Metal%20Gifs/?action=view¤t=rock-1.gquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Voor UI of wat?, post origineel is... (A)
Ie moet wat a'j honger hebt, onniequote:
Ow bewegend, dat kan / snap ik niet sorry :$. Kun je niet gewoon in DG gooien?, altijd wel iemand die je even snel wil helpenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
http://s174.photobucket.com/albums/w116/poetamcp/Gifs/Metal%20Gifs/?action=view¤t=rock-1.g
hij blijft bij mij niet animated ofzo
Zo af en toe blijft tie grappigquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt goeie muziek?
Dat doet perro. ook altijd. Niet origineelquote:
Goed, nee. Grappig, jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt goeie muziek?
Perro?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doet perro. ook altijd. Niet origineel
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet m te vriend houden... Voor de 18e... Anders ben ik bangquote:
Die gaat jou niet slaan, eerder verdedigenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet m te vriend houden... Voor de 18e... Anders ben ik bang
Ik ben heel schattig.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet m te vriend houden... Voor de 18e... Anders ben ik bang
Laat je ouders het niet zienquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even tvp'en, en dan na mn sigaretje weer aan t werk
Wie kopt m in??quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:19 schreef Assiej het volgende:
Eindelijk Thuis
Ik dacht ik ga even via de autobaan want dan ben ik sneller thuis
dus in vroomshoop de autobaan gepakt
Ik onderweg, zie staan " Oldenzaal A1 Osnabruck "
Dus ik zag staan dat ik de afslag moest nemen voor Osnabruck en ik zat ook op de A1
het enige was, ik ging richting Amsterdam![]()
Bij Twelle - Achterhoek ben ik er af gegaan en moest ik dus terug rijden
1x op de tomtom gereden, ik dacht het lukt me wel
het ging goed
tot dat ik denk ik die A1 heb gepakt die ik niet moest hebben
Aldus, 1.5 uur over Vroomshoop - Oldenzaal
Dat kan echt niet hequote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even tvp'en, en dan na mn sigaretje weer aan t werk
Auto heeft niks met mij te makenquote:
quote:
Autobaan hequote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dan ben je denk ik nog wel vlakbij mij geweest, want je bent door Almelo gegaan denk ik
quote:
Justinquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja Assie, zag je die rode lampen niet achter een voorruit? Daar heeft Markooo z'n pa halfnaakt en halfzat in een stoel neergezet, om klanten te trekken.
Whehe, trekken.
Ja, voortaan ga ik gewoon weer achterlangsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
die fout maak je maar 1 keer.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja, voortaan ga ik gewoon weer achterlangs
Btw Marko je raad nooit in wat voor een bus ik net gestaan heb
POLITIE VIDEO BUS HAHAHA
Hij was zo ranzig ik zei al, wat is dat ding smerig
" Ja hij is laatst nog gebruikt voor een wedstrijd van heracles "
Hij stond in de studio, mn baas heeft laatst ook foto's gemaakt van de politie auto's ivm de nieuwe camera's(hij heeft giga studio dus past makkelijk
)
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja Assie, zag je die rode lampen niet achter een voorruit? Daar heeft Markooo z'n pa halfnaakt en halfzat in een stoel neergezet, om klanten te trekken.
Whehe, trekken.
Zie? 't Werkt!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:34 schreef Assiej het volgende:
[..]en daar wou ik nog een pitstop doen
![]()
Assiej, in het vorige topic vergeleek ik je met Miss Montreal alleen dan knapper.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja, voortaan ga ik gewoon weer achterlangs
Btw Marko je raad nooit in wat voor een bus ik net gestaan heb
POLITIE VIDEO BUS HAHAHA
Hij was zo ranzig ik zei al, wat is dat ding smerig
" Ja hij is laatst nog gebruikt voor een wedstrijd van heracles "
Hij stond in de studio, mn baas heeft laatst ook foto's gemaakt van de politie auto's ivm de nieuwe camera's(hij heeft giga studio dus past makkelijk
)
toch blijft het knap hoe je daar verkeerd kunt rijdenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:34 schreef Assiej het volgende:
[..]en daar wou ik nog een pitstop doen
![]()
Restecpquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Assiej zegt: Morgenavond? Perfect. Etentje samen? en daarna bios?
Marko zegt: Goed plan
Nou eens denk ik maar dan gaat het vooral om haar gezichtsvorm...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Assiej, in het vorige topic vergeleek ik je met Miss Montreal alleen dan knapper.
Ben je het met me eens? Of is iemand het eigenlijk met me eens? Soms hebben mensen soms echt zoiets van ?? hoe kom je d'r bij.
Ik lees morgen wel of men het er mee eens is of niet.
Ik ga slapen, morgen weer vroeg eruit.
Anytimequote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nou eens denk ik maar dan gaat het vooral om haar gezichtsvorm...
daar zitten wel wat overeenkomsten maar verder.......wel thanks voor je compliment
Hoelaat ben je in oldenzaal dan en waarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
aah oke![]()
Maar ik ben morgenavond in Oldenzaal, zin om te daten?
Vroomshoop naar oldenzaal?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
toch blijft het knap hoe je daar verkeerd kunt rijden, niet negatief bedoeld! vriendin van me reed ooit verkeerd bij de mac in oldenzaal, ook zo de snelweg op
Verrek, even aanpassenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat gebeurt ook met religies, Drizzt.
Er moet wel even een komma tussen handen en benen
Ik ga nu slapen, doeieieieiei.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik straks genoeg slaap krijg
Dat is mijn msn naam niet eensquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Assiej zegt: Morgenavond? Perfect. Etentje samen? en daarna bios?
Marko zegt: Goed plan
morgen.quote:
Kweetnie maar ik zou denk ik bij afslag rijssen/goor al gaan twijfelenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Vroomshoop naar oldenzaal?
terwijl je dat nooit rijd?.....
das eenvouwdig hoor, verkeerd rijden
morgen bios ik betaal?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat is mijn msn naam niet eens
en zo praat ik niet eens
mijn msn naam is zo'n dood roosje en dan Assiee
Ik bied geen bios aan
kerel moet betalen ik niet
Waarom een dood roosje?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat is mijn msn naam niet eens
en zo praat ik niet eens
mijn msn naam is zo'n dood roosje en dan Assiee
Ik bied geen bios aan
Oh je bent daarin ouderwets ingesteld? De keuken in met jouquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:49 schreef Assiej het volgende:
Ik bied geen bios aan
Vrouwen willen vaak delen, ze werken niet voor niks.quote:
Overmorgen? Ik betaal jequote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
En ik mag zeker rijden
ik moet morgenavond trainen
Inderdaadquote:
Ohja, die ..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:50 schreef Robinhoo het volgende:
NOU GA IK ECHT, ASSIEJ STUURDE MIJ EEN VERLEIDENDE PM WAAR IK MIJ OP KAN AFTREKKEN.
doeieoeeieieie
Dan mag jouw toekomstige man van jou verwachten dat je elke dag goed kookt en een pilsje voor hem haalt als ie klaar is met werken, toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik hou van Mannen - Mannen
niet dat mannen gelijk staan als de vrouwen als het gaat om het geld bv. bij bios
sure ik neem niet alles aan
maar een man hoort het wel aan te bieden Vind ik ....
O.a. dat ik nu al voor de 3e keer meld dat mijn opa gisteren 3 jr overleden wasquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waarom een dood roosje?
Rouw? Gothic? Verloren jeugd?
Embrace life.
Ik kreeg toen een x echt een beetje gezeur toen ik aanbood te betalen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik hou van Mannen - Mannen
niet dat mannen gelijk staan als de vrouwen als het gaat om het geld bv. bij bios
sure ik neem niet alles aan
maar een man hoort het wel aan te bieden Vind ik ....
Hoelaatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik ben morgen ook in oldenzaal, met de opel.
Op die mountainbike.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
O.a. dat ik nu al voor de 3e keer meld dat mijn opa gisteren 3 jr overleden was
dat ding staat er al 3 jrbegon hem langzamerhand wel leuk te vinden
Uniek
Mag hij verwachten alleen ik heb dan mijn eigen drukke bedrijfquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan mag jouw toekomstige man van jou verwachten dat je elke dag goed kookt en een pilsje voor hem haalt als ie klaar is met werken, toch?
Aanbieden is netjesquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik kreeg toen een x echt een beetje gezeur toen ik aanbood te betalen.
Waarom denk je dat ik werk en dit en dat. Moet ik alleen maar achter het fornuis blabla Alle kerels knikken nu die dit lezen. enz enz...
Dat was ook me eerste en laatste dat met dat mens.
Zie ze al staanquote:Het Utrechtse museum Catharijneconvent heeft besloten om een tentoonstelling over penissen te verlengen.
Waarom bieden vrouwen het dan nooit aan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
Aanbieden is netjes
vrouwen zeuren altijd van nee wil ik niet
maar 9 van de 10 vrouwen wilt het stiekem wel alleen doen ze dat omdat ze het niet aan kunnen pakken
Ik voel me dan een afpakker/aso als ik het aanpak..
tegen wie heb je het over zondagquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Ah ja ok ok. Ik zou zoiets ook niet snel aannemen.
Begrijpelijk dan doe biedt ik het de volgende keer weer aan.
Zondag 7 uur in restaurant de Haarlerberg?
Zelfde als dat je een vrouw niet naar de leeftijd mag vragen..quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom bieden vrouwen het dan nooit aan?
Eh, mis ik iets?quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:05 schreef Assiej het volgende:
Zelfde als dat je een vrouw niet naar de leeftijd mag vragen..
Bijna weekendquote:
3x zoveel bier als normaal !quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:10 schreef Kreator het volgende:
Er zijn vandaag 3 mensen jarig die ik ken. Lastig.
dat is altijd een lastig verhaal he, want je hoort altijd maximaal te drinken, VOL IS VOL.quote:
Dan kuj nie eens carnaval vieren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:24 schreef James-Hetfield het volgende:
Pffff, morgen verjaardag, vrijdag, zaterdag en zondag
Watte?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dan kuj nie eens carnaval vieren.
Ajoh, ie mist echt een grandioos feestquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:25 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Watte?
Carnaval?
Begin er niet aan joh
Neuh, nog nooit gemist.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ajoh, ie mist echt een grandioos feest
Weetje niet als je het nog nooit hebt meegemaaktquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:27 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Neuh, nog nooit gemist.
Zal het nu ook niet missen.
Ook geen carnaval liefhebber?quote:
Heb geen slap excuus als carnaval nodig om me als een idioot te gedragen en dronken te worden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Weetje niet als je het nog nooit hebt meegemaakt
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dan kuj nie eens carnaval vieren.
vrijdag Tubbergen, zaterdag Fleringen, zondag Geesteren, (maandag misschien Oldenzaal)quote:
Nee, ik laat het 'verplicht zuipen en gezellig&grappig doen in een volstrekt mongolide pakje' wel weer even over aan de geestelijk minder ontwikkelden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:29 schreef James-Hetfield het volgende:
Ook geen carnaval liefhebber?
Best gek dat er zoveel geestelijk minder ontwikkelden zijn danquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik laat het 'verplicht zuipen en gezellig&grappig doen in een volstrekt mongolide pakje' wel weer even over aan de geestelijk minder ontwikkelden.
Vind je? Met carnaval worden er honderden nieuwe gecreëerdquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Best gek dat er zoveel geestelijk minder ontwikkelden zijn dan
Het gemiddelde IQ is 100. Er zijn dus genoeg met 60 tot 100.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:05 schreef Robinhoo het volgende:
Best gek dat er zoveel geestelijk minder ontwikkelden zijn dan
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik laat het 'verplicht zuipen en gezellig&grappig doen in een volstrekt mongolide pakje' wel weer even over aan de geestelijk minder ontwikkelden.
vrijdag Tubbergen, zaterdag Bornerbroek en ´s avonds Bays, zondag Borne, Enter, Zenderen en nog iets en dan ´s avonds Bruins. Maandag nach Ochtrup !quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:48 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
vrijdag Tubbergen, zaterdag Fleringen, zondag Geesteren, (maandag misschien Oldenzaal)
jij?
Daar woont mijn meest labiele ex ooit. (en dat zegt wat...).quote:
En je had niet zoiets na die eerste keer van: ik peer 'm?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar woont mijn meest labiele ex ooit. (en dat zegt wat...)..
Liefde maakt blind?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
En je had niet zoiets na die eerste keer van: ik peer 'm?
Daar heb je een goed punt.quote:
...uiteraard. En dat heb ik ook gedaan. Maar dan krijg je weer een heel zielig verhaal en dat het allemaal al beter gaat en dat ze inziet dat ze fout zat, blablabla.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
En je had niet zoiets na die eerste keer van: ik peer 'm?
Moggequote:
dat is wel heel slecht, dat ze precies weet wat jij in je toilettas hebt zittenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:50 schreef Kreator het volgende:
want ik was weer vreemdgegaan want er ontbrak een condoom uit mijn toilettas.
Enter sowiesoquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar woont mijn meest labiele ex ooit. (en dat zegt wat...).
Ze pakte ooit mijn portemonnee en begon erin te kijken.
Dus ik zeg wtf doe je? Vind je dat normaal...
Waarop zij begon te janken en zei dat ik vreemdging omdat ik een foto zou verbergen van m'n liefje. Er zat alleen geld in. Week gezeik.
Of die andere keer toen ik mijn toilettas had opgeruimd en een condoom van 40 jaar oud weggooide. De volgende dag compleet in paniek en huilen, want ik was weer vreemdgegaan want er ontbrak een condoom uit mijn toilettas. Waarom ze er doorheen spitte weet ik niet. Kostte me ook weer een week drama..
whahahaquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarop zij begon te janken en zei dat ik vreemdging omdat ik een foto zou verbergen van m'n liefje. Er zat alleen geld in. Week gezeik.
Of die andere keer toen ik mijn toilettas had opgeruimd en een condoom van 40 jaar oud weggooide. De volgende dag compleet in paniek en huilen, want ik was weer vreemdgegaan want er ontbrak een condoom uit mijn toilettas. Waarom ze er doorheen spitte weet ik niet. Kostte me ook weer een week drama..
mijn god, vrouwen...quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
in enter woont mangs rare leuquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:03 schreef Robinhoo het volgende:
Enter lijkt toch op Rijssen? Ben nu op school trouwens.
Mooi dat'k dat weet, niks met te maken hem.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in enter woont mangs rare leu
En dat is de enige plek in nederland waar bier als beer wordt uitgesproken
Dat wil nog niet zeggen dat iedereen daar geflipt is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Mooi dat'k dat weet, niks met te maken hem.
Whehequote:Op woensdag 10 februari 2010 12:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Mijn achterbuurvrouw zit mij te bespioneren, wtf! ik was me alleen ff aan t omkleeje!
Het zekere voor het onzekere.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat iedereen daar geflipt is.
Van je buuf?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zal zo eens ff kijken of ik n foto kan maken
Nee man, Rijssen is 192837 keer zo chillquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:03 schreef Robinhoo het volgende:
Enter lijkt toch op Rijssen? Ben nu op school trouwens.
Dé zwarte kousengemeenschap toch?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:15 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee man, Rijssen is 192837 keer zo chill
Jij komt daat ook vandaan dus?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:15 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee man, Rijssen is 192837 keer zo chill
Hey James. ff gedag terug zeggenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:17 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Jij komt daat ook vandaan dus?
Vroeger welquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dé zwarte kousengemeenschap toch?
Ik zou er voor geen goud willen wonen.
Valt alles mee hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gedagquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey James. ff gedag terug zeggen
Nee, heb gewoon een hekel aan Enterquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:17 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Jij komt daat ook vandaan dus?
Justinquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
LeuZo ff 4 uurtjes werken
Eerst even ernstig hard douchen en eten
jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tja, leerde ook erg snel dat ze met fiene leu refo's bedoelden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja
doar woont van die heele fiene leu.
Het is daar voor winkels verboden om op zondag los te zijn vanwege de zondagsrust.
link?quote:
Dames uit die plaats kun je ook zo herkennen. Ze dragen allemaal een lange rok. en vaak hebben ze lang haar wat ze met een super degelijk speldje bij elkaar houden. Oja en in de z0mer dragen ze sandalen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja
doar woont van die heele fiene leu.
Het is daar voor winkels verboden om op zondag los te zijn vanwege de zondagsrust.
Nou nou, niet allemaal sandalen in de zomer hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dames uit die plaats kun je ook zo herkennen. Ze dragen allemaal een lange rok. en vaak hebben ze lang haar wat ze met een super degelijk speldje bij elkaar houden. Oja en in de z0mer dragen ze sandalen.
quote:
Ik wou als kind klompen, net als al mijn vriendinnen...maar dat mocht ik niet van mijn moeder.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:39 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Nou nou, niet allemaal sandalen in de zomer hoor.
Sommigen gewoon nog de klompen, net als in de winter
ach, vroeger was dat zo ja, dat valt nu allemaal wel mee..quote:
Heb vorig jaar december onze woning gekregen en heb meteen klompen aangeschaftquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wou als kind klompen, net als al mijn vriendinnen...maar dat mocht ik niet van mijn moeder.
Woonde ik toen maar in Rijssen.
Waar is hier?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En flink wat sneeuw hier, ik trek ja nu pas t rolgordijn omhoog
Amersfoortquote:
Lekkere studentes die zitten te leren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, ik ga zo maar eens naar m'n werk. Hopen dat het er overdag drukker is dan 's avonds
ik heb wel houten klompenquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wou als kind klompen, net als al mijn vriendinnen...maar dat mocht ik niet van mijn moeder.
Woonde ik toen maar in Rijssen.
een link naar iets dat verwijderd is?quote:
je krijgt die van mij ook niet. je mag d'r wel een keer op lopen hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar nu hoef ik ze niet meer.
Ja hoor!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een link naar iets dat verwijderd is?
In het goedemorgen topic hadden we het over iemand wat diegene vandaag ging doen, en daar hebben ze posts van verwijderd. En toen had ik daar wat over gezegd/gevraagd in ONZ FB en toen hadden ze die post weer net zo hard verwijderd
Klompen aan, oude broek, versleten jasquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je krijgt die van mij ook niet. je mag d'r wel een keer op lopen hoor
SwJ heeft dus tussendoor ergens gezegd dat er niet meer geslowchat mocht worden.quote:
En dank je wel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb ook klompenquote:
das niet handigquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook klompenAlleen ben ik ze even kwijt.
quote:
Godzjidank is 99% niet zo. Dan zou ik homo worden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
mijn god, vrouwen...![]()
oh wacht...
ik ben niet zo.
Nou nee, dan accepteer ik die onvolkomenheden wel van zequote:Op woensdag 10 februari 2010 13:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Godzjidank is 99% niet zo. Dan zou ik homo worden.
Mja, jij hebt 'Enter' nooit ontmoet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:03 schreef James-Hetfield het volgende:
Nou nee, dan accepteer ik die onvolkomenheden wel van ze
Maar ben met "Rijssen" getrouwdquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, jij hebt 'Enter' nooit ontmoet.
Ook een topdorp.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:15 schreef James-Hetfield het volgende:
Maar ben met "Rijssen" getrouwd
Tja....liefde maakt blindquote:
Mooi boek en een mooie film, allebei dusquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:47 schreef Samzz het volgende:
Ik zit te bedenken wat ik vanavond ga doen... Of New Moon lezen, want Twilight heb ik uit, of Inglourious Basterds kijken en daarna New Moon lezen
Geef hem maar aan mij als je hem bekeken hebtquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:54 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat besluit heb ik zojuist ook genomen na een goed gesprek met een vriendin
hij duurt lang, hou daar rekening mee als je ook nog wil gaan lezen ernaquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ga dan ook eerst de film kijken en daarna het boek lezen.
Twilight had ik ook te snel uit... Dus ik wil rustig aan doenEn dan morgen Eclipse er nog bij kopen.
hier gaan we niet nog een keer een discussie over voeren !quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb laatst het origineel en de Quentin Tarantino versie gedowleendbeide nog een keer kijken...
wil heel graag de 4 (of 5, als je de allernieuwste meerekent) boeken van Dan Brown, maar die moet ik ook nog een keer echt gaan kopen
Fiene leu en klompenquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:49 schreef omearos het volgende:
Zo, weer thuis na een dagje door Twente tourenhet is nog best glad.
Heb ik nog heftige dingen gemist hier?
Late reactie.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
tegen wie heb je het over zondag?
Yes, gewoon doen
is wel zo netjes Vind ik
Rijssenquote:
Ik heb ze alle vijf. Engels en Nederlands.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb laatst het origineel en de Quentin Tarantino versie gedowleendbeide nog een keer kijken...
wil heel graag de 4 (of 5, als je de allernieuwste meerekent) boeken van Dan Brown, maar die moet ik ook nog een keer echt gaan kopen
Waar over? Inglourious basterds, het jatten van films of Dan Brown?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:44 schreef haakon het volgende:
[..]
hier gaan we niet nog een keer een discussie over voeren !
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:44 schreef haakon het volgende:
[..]
hier gaan we niet nog een keer een discussie over voeren !
of over de oude versus de nieuwe versie van de film?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar over? Inglourious basterds, het jatten van films of Dan Brown?
alle 5 de boeken in beide talen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ze alle vijf. Engels en Nederlands.
Juvinalis is kut. Delta Deceptie vind ik ook niet zo leuk. Bernini is de beste.
Ik ook niet... Kon er op gegeven moment niet meer door komenquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:26 schreef Kreator het volgende:
Die nieuwste Dan Brown heb ik niet eens uitgelezen. wat slecht...
wat een oplossing ook weerquote:De FC Twente Vrouwen spelen komende donderdag de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag in het Polman Stadion van Heracles Almelo. De grasmat in De Grolsch Veste wordt deze week vervangen en uitwijken naar het Trainingscentrum in Hengelo is niet mogelijk. Heracles is bereid gevonden medewerking te verlenen. De toegang is gratis en de aftrap is ongewijzigd om 19.30 uur.
De wedstrijd tussen de vrouwen van FC Twente en ADO Den Haag is het eerste duel tussen de vrouwenteams dat wordt gespeeld in het Polman Stadion. Over enkele weken is het de beurt aan de vrouwen van Oranje. Op 27 maart ontmoeten zij in Almelo het team van Slowakije in het kwalificatietoernooi voor het WK in 2011.
FC Twente betreurt het dat de vrouwen niet in De Grolsch Veste kunnen spelen, maar vanwege de noodzaak om de grasmat te vervangen, moet er uitgeweken worden. Aangezien het Trainingscentrum in Hengelo reeds bezet is, is uitwijken naar een externe locatie noodzakelijk. FC Twente is blij dat Heracles desgevraagd bereid is om te helpen en het Polman Stadion beschikbaar te stellen.
Bezoekers kunnen via de hoofdingang naar binnen en de entree is gratis.
Dat bedoel ik met Inglourious Basterds, honquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
of over de oude versus de nieuwe versie van de film?
[..]
alle 5 de boeken in beide talen?ik wil ze gewoon in het Nederlands en vind ze eigenlijk allemaal wel vet, met natuurlijk Bernini Mysterie als beste
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:57 schreef Redbaron het volgende:
jup en er vallen grote vlokkennu naar de supermarkt eten halen voor vnaaf
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=9651
[..]
wat een oplossing ook weer![]()
Ik ook, dankzij jou.quote:
Ik las heel snel over jouw post en dacht dat je met de ballen op de stoeprand was gevallenquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:48 schreef Redbaron het volgende:
verdorie wat ist glad, mag morgen eerst bellen om de auto uit te laten lijnen![]()
tegen een stoeprand knallen is geen goed id
Van mij mag je er wel naar vragen hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eh, mis ik iets?
Een vrouw die een bioscoopje aanbiedt is net zo not-done als naar haar leeftijd vragen?
[ afbeelding ]
edit: wat zijn vrouwen dan toch een stel onzekere teringbitches als het over hun leeftijd gaat, of gewicht
"HUUUU IK BEN TE OUD! HUUUU IK BEN TE DIK (terwijl je ribben vaak nog te zien zijn)!!!!!!"
Doe jij weer de LAPO?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
Van mij mag je er wel naar vragen hoor![]()
Hoii iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |