Gnehehehe ik moet aan me privacy denkenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, daar moeten we 't dan mee doen anno 2010.
Oh, kutquote:
Annie, gewoon, heel even twee minuutjesquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Gnehehehe ik moet aan me privacy denken
En hele dág? Maak je er zo'n puinzooi van?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja 1 dag, want 2 augustus is opruim en inpakdag
Sommige mensen vinden haar ook een lekker geil wijf.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:58 schreef Laysa het volgende:
JonguhhhhhhhhhhhhAnnie blijkt gewoon een fokking geil wijf te zijn
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, daar moeten we 't dan mee doen anno 2010.
Ja van een maand.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:02 schreef Gert het volgende:
[..]
En hele dág? Maak je er zo'n puinzooi van?
Home sweet homequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo, weer thuis.
Kut Laysaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat doet ze wel goed, iedereen nieuwsgierig maken.![]()
![]()
quote:
Aandachtshoerig is hetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat doet ze wel goed, iedereen nieuwsgierig maken.![]()
![]()
Verhuur je dat ding nooit eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja van een maand.
Heb wel een hoop zooi in die caravan en toch beter als dat weer schoon opgeslagen wordt.
Al even denk ik.. Hij ging even wat eten met zijn ouders, die hebben hem ook tweeënhalve week moeten missen natuurlijkquote:
Dat bedoel ik, ieder heeft zijn eigen smaak, dus niks aan t handjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden haar ook een lekker geil wijf.![]()
[ afbeelding ]
Nee daar begin ik niet aan. Zal een ander effe je zooi slopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Verhuur je dat ding nooit eigenlijk?
Hij is toch van jou?
(nee geen interesse, maar vraag het me gewoon af)
Nou! Was dat een toffe en lange meet of niet!quote:
Maar ik beoordeel dat toch liever zelf. Dus Annie hop met die pics!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ieder heeft zijn eigen smaak, dus niks aan t handje
guten abendquote:
Hier graftak, ik had nog moeite gedaan maar je kwam nooit meer online: [paint] paint hier je eigen avatarquote:
Mwoah, het was veel meer dan een meetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou! Was dat een toffe en lange meet of niet!![]()
Wordt vervolgd, dus niet janken maar nagenieten.
Jaaa we hebben nog naar je gezwaaid Pietjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was in Gouda en heb heel erg aan je gedacht
Ik was ook in Gouda. De deuren van de trein gaan open, en we zien nog net de trein naar Den Haag voor onze neus wegrijden, ik en een stuk of 20 godvverdommende medepassagiers. Gelijk sfeer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was in Gouda en heb heel erg aan je gedacht
35 jaar en ruim, da's ook zo watquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
nouwwwww nouwwwwwww baby...toch al ruim 35 jaar hoor...zo baby is dat niet meer
Wat liefquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jaaa we hebben nog naar je gezwaaid Pietje
Nee, waaromquote:
Ik ben nu ook nieuwschierig.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wij ook, Annie wil haar foto niet laten zien
Oh ben je er zo eenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was ook in Gouda. De deuren van de trein gaan open, en we zien nog net de trein naar Den Haag voor onze neus wegrijden, ik en een stuk of 20 godvverdommende medepassagiers. Gelijk sfeer.
Ja, foutjequote:
who cares?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, foutje. Wijzigen zou machtsmisbruik betekenen, en dan krijg ik op m'n donder van Teun
.
Fijn dat je je plaats weet, doet mij goedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, foutje. Wijzigen zou machtsmisbruik betekenen, en dan krijg ik op m'n donder van Teun
.
Doe eens voorzichtig met z'n hart, hij is verliefdquote:
Wie waar hoe!? WAT!?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe eens voorzichtig met z'n hart, hij is verliefd.
Je schrijft mijn naam niet eens goedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Pakt agenda en schrapt "Groot cadeau voor Valentijnsdag voor Deissy"
Insinueer je nu dat Annie gewoon op Hyves te vinden is?quote:
Ja schat, zo snel kan het gaan hèquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je schrijft mijn naam niet eens goed
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwoah, het was veel meer dan een meet![]()
Erg veel lief en leed gedeeld samen...![]()
Mijn huis is nu pas echt leeg
I knowquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ian , vriend alles komt goed jongen, hier een aai over je bol
Ik zie geen Annie en niemand uit Volendam bij jouquote:
hhahaha Deissy....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je schrijft mijn naam niet eens goed
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Zodra je tegenwoordig een paar weken blijft afterpartyen bij iemand, is het meteen "veel meer dan een meet".
Doe maar tof, ik vier ondertussen even met mijn meegenomen Hertog Janquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Zodra je tegenwoordig een paar weken blijft afterpartyen bij iemand, is het meteen "veel meer dan een meet".
Als oud vuil afgedanktquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja schat, zo snel kan het gaan hè![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe maar tof, ik vier ondertussen even met mijn meegenomen Hertog Jan
Nee die is zo afgezaagd! Bovendien lag het niet aan Gouda maar aan de NS. En die benne overal. En vooral ook nergens, tussen oktober en april.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ben je er zo een. "Het enige goeie is Gouda in de trein naar Den Haag"
.
* Deisyy schrapt Teun uit haar stapmatenboekjequote:
Hmmz, moet dat nouquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
* Deisyy schrapt Teun uit haar stapmatenboekje
Die was niet lief, zal vast nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien sta je er onder "NMNS" nog in![]()
Naar een afgrond?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jonguh, ze kennen mij heul niet, ik draag iedereen op handen
Sommigen hier hebben vrij toegang tot mn hyves en dus nu ook to Anniequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Annie gewoon op Hyves te vinden is?
en er was nog iets met een drangerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En de schutdeur naar achteren en schutting in oude staat
NMNS was misschien niet zo lief, maar hij kon wel lekker schoppenquote:
Maar die Annie is dus wel een geyl wijf?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Diepe dalen zijn er alleen bij hoge toppen, laat dat maar aan mij over
Ik moet gaan slapen maar 't lukt niet. Denk de hele tijd aan Annie nuquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar die Annie is dus wel een geyl wijf?
Ja hè, coole gast wel, toch goed dat ie dood is. Ik zet nog iedere week een kaarsje bij z'n grafquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NMNS was misschien niet zo lief, maar hij kon wel lekker schoppen
Jeetje, hij is nu al best lang weg he? kud...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga ook zo mijn bed in, morgen weer op poezenjacht
jah dees hopenlijk met succes morgenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik vin je toch wel lief hoor Deisyy, ook sta ik niet meer op jouw lijstjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:48 schreef Deisyy het volgende:
En een half uur later pissen wij met zijn alle dat kaarsje uitquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hè, coole gast wel, toch goed dat ie dood is. Ik zet nog iedere week een kaarsje bij z'n graf
Woeh alweer een RLS koppeltje?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik moet gaan slapen maar 't lukt niet. Denk de hele tijd aan Annie nu
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar die Annie is dus wel een geyl wijf?
Succes.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Truste en veel succes en geluk morgen, hoop dat je hem vindt!quote:
die man durft niks te zeggenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat mens krijgt op d'r lazer van de RR
Oh, da's wel een beetje zielig.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sakkerloot, ik bespaar je honderden euro's per maand en je bent het er nog mee eens ook
ik durf niet meer te fappen op zijn avaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, da's wel een beetje zielig.
Kusje voor Teuntje![]()
Je kunt nog steeds irritant zijn, ook al ben je stiekem een grote dikke ouwe lieverdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sakkerloot, ik bespaar je honderden euro's per maand en je bent het er nog mee eens ook
Daag D.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:02 schreef D. het volgende:
Het lijkt er niet in te zitten
dan maar naar bed
Maar ik ben helemaal niet dik, alleen maar groot en breedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds irritant zijn, ook al ben je stiekem een grote dikke ouwe lieverd![]()
Spieren enzeaux.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal niet dik, alleen maar groot en breed
Ja, waar is Heidi eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
HEIDI!!1!!!
Of iemand anders? Die site nog online waar de Meet feauteaux op staan? Ik heb ze hier nog niet
Je doet lullig tegen muh, al maandenlangquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik durf niet meer te fappen op zijn ava![]()
voelt raar
Die riep gisteren iets over een lange witte jurk en reizen per trein of zo (meende ik te horenquote:
Zou zijn laptop zijn vastgelopen tijdens de missie?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die riep gisteren iets over een lange witte jurk en reizen per trein of zo (meende ik te horen)
jankerdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je doet lullig tegen muh, al maandenlang
Ja, slapers, slaap lekker en ik ga dat ook zo maar doenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:17 schreef Anniebab het volgende:
t wordt stil hier, ik ga er maar eens van tussen dan....
Ik ben niet stilquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:17 schreef Anniebab het volgende:
t wordt stil hier, ik ga er maar eens van tussen dan....
ow.. dat programma heeft ook al een eigen topicquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat kijkt veel leuker met dit topic er bij.![]()
De rijdende rechter #20 Tuinieren geeft rust...
Vandaag nog contact mee gehad, dus maak je niet te ongerust.quote:
Die van Liesl heb ik, alleen die van Heidi dus niet en zijn site is offlinequote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Prosit! Heb je die foto's al? Anders pm ik je effe.
Die is heul de weg kwijt nu.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vandaag nog contact mee gehad, dus maak je niet te ongerust.
Hoe is het met Gizmo zo zonder IaN?
Ow ja, ik zie hetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die van Liesl heb ik, alleen die van Heidi dus niet en zijn site is offline
Nou zal niet mee vallen zonder elkaar , toch welterusten .quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die is heul de weg kwijt nu.![]()
Maar dat komt wel weer goed!![]()
![]()
Gaat wel lukken, jij ook lieverdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nou zal niet mee vallen zonder elkaar , toch welterusten .
Ik hoor het al, gaat helemaal lukken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
Nee niets, gewoon he-le-maal doodmoe.
Lang dagje, vanaf kwart over 7 op.
En morgen weer om half 8 openen.
Maar dan morgen om kwart over 5 weekend.
Het is alweer helemaal goedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
En ik snap dat het even kut is Ian en Mera dat jullie vandaag afscheid (voor even) moesten nemen,
Komt wel goedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
En ik snap dat het even kut is Ian en Mera dat jullie vandaag afscheid (voor even) moesten nemen,
Ja ik werk de ene week 3 dagen en de andere week 3 dagen plus 1 dag school. Dus ja tot aan zondag, maar wel met een huiswerk achterstandjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hoor het al, gaat helemaal lukken.![]()
Maar dan moet je wel naar bedje toe, hup hup![]()
![]()
Trouwens, weekend?Tot en met zondag ook echt?
Ben je alleen thuis?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik werk de ene week 3 dagen en de andere week 3 dagen plus 1 dag school. Dus ja tot aan zondag, maar wel met een huiswerk achterstandje
Ja ik rook 1 peuk en dan ga ik, heb net een half uur in die kutkou op de fiets gezeten dus even bijkomen.
Ja ik ben alleen thuis en jij komt een massage brengen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben je alleen thuis?![]()
Anders ben ik van mening dat je een massage hebt verdiend
Lekker warme douche nemenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik werk de ene week 3 dagen en de andere week 3 dagen plus 1 dag school. Dus ja tot aan zondag, maar wel met een huiswerk achterstandje
Ja ik rook 1 peuk en dan ga ik, heb net een half uur in die kutkou op de fiets gezeten dus even bijkomen.
Nou, neequote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ben alleen thuis en jij komt een massage brengen?
Zuipze Ian.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga een eindje verderop nog even sociaal doen en die moffen ECHT bier laten proeven.
Fijne avond, SC-kameraden!
ja vink ookquote:Op woensdag 10 februari 2010 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux, vrij netjes als je het mij vraagt.
Das wel heel netjesquote:Op woensdag 10 februari 2010 01:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
2 biertjes gedronken![]()
Ik kan het wel
je bent nu thuis....dan mag hetquote:Op woensdag 10 februari 2010 01:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, okee, ik trek er wel nog een open nu, maar het gaat om het idee.
Voorgoed?quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk over een maandje ofzeaux.
Ik zeg heul niets?quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt??? wat cooollllllllllllllllllllllll
Night.quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...dat kan ik me wel voorstellen... ik ga wel naar mn bed ...denk ik...trusten Ian
Ja, er is hier een fuckin' grote bom geplaatst onder het nieuwe sportcentrum.quote:Op woensdag 10 februari 2010 07:44 schreef Noek het volgende:
Sneeuw! Godverdomme!![]()
Dementor, zeg even dat er ergens in Apeldoorn een bom is, een hele grote, zo'n *spreidt armen* grote.
Mogguh, ja hahah ik zat me ook al te verkneukelen,,,,maar eerst me verplichtingenquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:53 schreef Toverheks het volgende:![]()
Goedenmorgen all. yes yes yes ook mijn winterspelen beginnen wit.
en haal het topic maar weer tevoorschijn *alle amsterdammers op hun gat*
quote:Op woensdag 10 februari 2010 06:26 schreef liesje1979 het volgende:
WTF? Sneeuw?
Had iemand mij niet even geestelijk voor kunnen bereiden?![]()
Hoofdpijn. Douchen,
Goedemorgen.
Hahaquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:08 schreef remlof het volgende:
Zozo, hier ligt ook een pak sneeuw hey!
*houdt duim en wijsvinger één millimeter van elkaar
Goeiemorgen trouwens!
Sukkel, die gast zit natuurlijk lekker warm en droog en jij al ploeterend op je fiets door die 2 cm. sneeuwquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik kreeg een kwak poedersneeuw in mijn gezicht toen ik naar mijn werk fietste![]()
Er gaf een niet-sneeuwvrij-gemaakt busje ff gas
Ik moest er eigenlijk om lachenquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sukkel, die gast zit natuurlijk lekker warm en droog en jij al ploeterend op je fiets door die 2 cm. sneeuw![]()
Heb je zijn kenteken? Dan kunnen we een bom onder zijn auto leggen.
Goed zo!quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:47 schreef Toverheks het volgende:
He he vandaag begonnen samen met zoon aan de champix, en nu ga ik doorzetten
Veel succes Toverheksquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:47 schreef Toverheks het volgende:He he vandaag begonnen samen met zoon aan de champix, en nu ga ik doorzetten
Succes, wat het ook mag zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:47 schreef Toverheks het volgende:He he vandaag begonnen samen met zoon aan de champix, en nu ga ik doorzetten
Damn! over een maand pas?quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk over een maandje ofzeaux.
Ja ik ga ervoor hoor, mijn Hans (zoon) las wel ff of je er wel bij mocht drinken, die gaat zaterdag net als elk jaar naar Eindhoven voor het Carnaval ( snap dat niet een Amsterdammer die van carnaval houd) maar het mocht, hij blij want hij wilde het uitstellen, en ik niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed zo!
Je kan het, net als Noek, mijn beste vriendinnetje en ik.
Champix is een medicijn dat je helpt te stoppen met roken. Zowel Noek en ik zijn met behulp van Champix alweer bijna een jaar gestopt met die walchelijke gewoontequote:
In Amsterdam heb je toch ook Carnaval in Mokum? Tenminste, jaren terug wel. Maar dan heffen we het gewoon op: ik hou niet van carnaval en nu staan we weer quitte.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:59 schreef Toverheks het volgende:
Ja ik ga ervoor hoor, mijn Hans (zoon) las wel ff of je er wel bij mocht drinken, die gaat zaterdag net als elk jaar naar Eindhoven voor het Carnaval ( snap dat niet een Amsterdammer die van carnaval houd) maar het mocht, hij blij want hij wilde het uitstellen, en ik niet.
Ah, niets met champagne en/of foto's dusquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Champix is een medicijn dat je helpt te stoppen met roken. Zowel Noek en ik zijn met behulp van Champix alweer bijna een jaar gestopt met die walchelijke gewoonte.
Je moet een kuur van drie maanden volgen en per twee weken ben je om en nabij de 50 euro kwijt. Maar je rookt niet, dus dat heft elkaar ook weer op.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:02 schreef D. het volgende:
Ah, niets met champagne en/of foto's dus
Duur spul?
Ik hou er ook niet van, dus 2-1 voor 'ons'quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:01 schreef Copycat het volgende:
: ik hou niet van carnaval en nu staan we weer quitte.
Da's nog best prijzigquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet een kuur van drie maanden volgen en per twee weken ben je om en nabij de 50 euro kwijt. Maar je rookt niet, dus dat heft elkaar ook weer op.
Vroeger was er wel altijd een Carnavals optocht vanaf PTT bij centraal station zo dwars door de stad naar Leidseplein ( net als de sinterklaasoptocht) Maar door bezuinigingen van Amsterdam dus afgeschaft.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je toch ook Carnaval in Mokum? Tenminste, jaren terug wel. Maar dan heffen we het gewoon op: ik hou niet van carnaval en nu staan we weer quitte.
Moet je gemotiveerd zijn, dus ook heel veel wil om te stoppen hebben, of werkt de Champix vanzelf wel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet een kuur van drie maanden volgen en per twee weken ben je om en nabij de 50 euro kwijt. Maar je rookt niet, dus dat heft elkaar ook weer op.
deze 2 weken kosten 51.70 de volgende kost 56 .euro dacht ook weer 2 weken, maar de dokter zei kan 3 maanden mar je kan er ook eerder mee afbouwen als je geen behoefte aan een sigaret meer hebt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel een beetje lange termijn denken en dan levert het alleen geld op.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:05 schreef D. het volgende:
Da's nog best prijzig
En 50 euro in 2 weken roken is wel erg veel he
Neehoor.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:05 schreef D. het volgende:
[..]
Da's nog best prijzig
En 50 euro in 2 weken roken is wel erg veel he
Ja in de trein wel, dankjewel!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:06 schreef Marrije het volgende:
Mera, heb je nog wat gehad aan de tissues?
Je moet wel gemotiveerd zijn, maar echt heel veel ruggengraat had ik gelukkig niet nodigquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:07 schreef Disana het volgende:
Moet je gemotiveerd zijn, dus ook heel veel wil om te stoppen hebben, of werkt de Champix vanzelf wel.
In de lange terwijn levert stoppen altijd geld op natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel een beetje lange termijn denken en dan levert het alleen geld op.
En 25 euro per week valt wel mee toch? Is nog geen pakje per dag.
In de opbouwfase vergaat je de trek in een peuk al omdat ze simpelweg niet meer smaken. Maar een maandje Champixen lijkt mij wel erg kort. Maar ook dat kan per persoon verschillen, lijkt me.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:08 schreef Toverheks het volgende:
deze 2 weken kosten 51.70 de volgende kost 56 .euro dacht ook weer 2 weken, maar de dokter zei kan 3 maanden mar je kan er ook eerder mee afbouwen als je geen behoefte aan een sigaret meer hebt.
Oke deze onthou ik ff, dank je Cc dat je toch de kuur moet afmaken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet wel gemotiveerd zijn, maar echt heel veel ruggengraat had ik gelukkig niet nodig. Maar na 27 jaar was ik wel 'klaar' met roken.
Je vindt sigaretten gewoon al heel snel niet meer lekker. Binnen acht dagen ben je gestopt met roken, maar het is dan wel zaak de kuur zover mogelijk af te maken. Ik heb geloof ik 2,5 mnd geslikt.
Ah, dus het komt niet alleen op wilskracht aan. Je kunt nog zo klaar met roken zijn, je verslaving en gewoontes winnen het normaliter. Nou dat geeft moed, ik denk dat ik het in de lente ga proberen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet wel gemotiveerd zijn, maar echt heel veel ruggengraat had ik gelukkig niet nodig. Maar na 27 jaar was ik wel 'klaar' met roken.
Je vindt sigaretten gewoon al heel snel niet meer lekker. Binnen acht dagen ben je gestopt met roken, maar het is dan wel zaak de kuur zover mogelijk af te maken. Ik heb geloof ik 2,5 mnd geslikt.
Omdat je verslaafd bent, denk ik eerder. Maar dat ben je in feite ook met minder dan tien per dag, natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef D. het volgende:
Als je er meer dan 10 per dag rookt, rook je eigenlijk al omdat het een gewoonte is
Nou al moet ik het bij wijze van een half jaar slikken, ik zet gewoon door, wil er zo graag van af, en ik moet ook he dus dat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de opbouwfase vergaat je de trek in een peuk al omdat ze simpelweg niet meer smaken. Maar een maandje Champixen lijkt mij wel erg kort. Maar ook dat kan per persoon verschillen, lijkt me.
Ja, aantal maakt voor het principe verslaving toch niet zoveel uit, ik bedoel, zodra je het niet kunt laten is het een verslaving. Toch? Veel mensen zijn ook verslaafd aan koffie.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je verslaafd bent, denk ik eerder. Maar dat ben je in feite ook met minder dan tien per dag, natuurlijk.
Uiteraard ben je verslaafd, maar zelfs als verslaafde heb je er niet meer dan 10 'nodig'.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je verslaafd bent, denk ik eerder. Maar dat ben je in feite ook met minder dan tien per dag, natuurlijk.
Succes Heksjequote:Op woensdag 10 februari 2010 10:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou al moet ik het bij wijze van een half jaar slikken, ik zet gewoon door, wil er zo graag van af, en ik moet ook he dus dat.
Ja en het eerste wat je smorgens doet: peuk roken. Na het ontbijt nog een peuk. Onderweg naar je werk nog een peuk. Voor je naar binnen gaat nog een peuk. En inderdaad, in de 15 min pauze's 2 peuken roken etc etc.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:15 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard ben je verslaafd, maar zelfs als verslaafde heb je er niet meer dan 10 'nodig'.
Voor meer dan 10 stuks moet je onderhand tijd vrijmaken
In je pauze van 15 minuten er snel nog een 2e opsteken ofzo
Cc of Noek kunnen dat beter uitleggen dan ik, maar is iets om te helpen bij stoppen met roken, maakt het stofje niet meer aan dat je wil gaan roken, is een kuur moet wel op recept.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat is dat Champix eigenlijk voor spul?
Het is duidelijk geen nicotine vervanger?
Dat is standaard, toch?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:17 schreef Marrije het volgende:
in de 15 min pauze's 2 peuken roken etc etc.
Jaquote:
Damnquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en het eerste wat je smorgens doet: peuk roken. Na het ontbijt nog een peuk. Onderweg naar je werk nog een peuk. Voor je naar binnen gaat nog een peuk. En inderdaad, in de 15 min pauze's 2 peuken roken etc etc.
Als ik er aan terug denk. . .dan vind ik het ook wel triest van mezelf ja. Ben zó blij dat ik er vanaf ben. Gore troep.quote:
Want als je rookt, kun je geen andere bezigheden ondernemen? Roken onder het FOK!ken, onder het tv kijken, onder het werken, onder het autorijden ...quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:15 schreef D. het volgende:
Uiteraard ben je verslaafd, maar zelfs als verslaafde heb je er niet meer dan 10 'nodig'.
Voor meer dan 10 stuks moet je onderhand tijd vrijmaken
In je pauze van 15 minuten er snel nog een 2e opsteken ofzo
Nou ik moet eerlijk zeggen, ik mocht niet roken tijdens het werk en ik was echt veel te vaak van mn werkplek af. Op een gegeven moment wat klachten gekregen dat ik niet zo goed bereikbaar wasquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want als je rookt, kun je geen andere bezigheden ondernemen? Roken onder het FOK!ken, onder het tv kijken, onder het werken, onder het autorijden ...
Dat is verslaving. Ik weet nog zo goed dat ik misselijk werd van de geur van rook in de vroege ochtend...quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ik moet eerlijk zeggen, ik mocht niet roken tijdens het werk en ik was echt veel te vaak van mn werkplek af. Op een gegeven moment wat klachten gekregen dat ik niet zo goed bereikbaar wasToen kreeg ik een mobieltje van de zaak, zodat ik kon doorschakelen en toch bereikbaar was
Roken onder werktijd mocht nooit, en ik ben pas gaan fokken en autorijden nadat ik gestop benquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want als je rookt, kun je geen andere bezigheden ondernemen? Roken onder het FOK!ken, onder het tv kijken, onder het werken, onder het autorijden ...
De zoektocht is vandaag, nou ja niet echt zoeken, want we zijn overal al tig keer geweest. Maar ik ga vandaag door de hele stad flyers hangen en ze komt in de krant vandaag.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik moest er eigenlijk om lachen![]()
En het was wel even verfrissend, even wakker worden![]()
Natte sokken is alleen wel kudt, heb je geen droge bij je?
Hoe ging het gisteren trouwens met de zoektocht..?
Ik rook helemaal niks meer en dat bevalt me erg goed.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:29 schreef D. het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik af en toe nog wel aan een pretsigaret hang
Succes Deisyy, ik denk er elke dag wel even aan en hoop nog steeds dat je haar terugvindt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De zoektocht is vandaag, nou ja niet echt zoeken, want we zijn overal al tig keer geweest. Maar ik ga vandaag door de hele stad flyers hangen en ze komt in de krant vandaag.
16 maanden geleden ben ik ook gestopt met roken met hulp van Champixquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Cc of Noek kunnen dat beter uitleggen dan ik, maar is iets om te helpen bij stoppen met roken, maakt het stofje niet meer aan dat je wil gaan roken, is een kuur moet wel op recept.
Dat dusquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Succes Deisyy, ik denk er elke dag wel even aan en hoop nog steeds dat je haar terugvindt.
Bedankt. Ik hoorde gisteren ook weer van iemand wiens kat gewoon na 2 weken weer binnen kwam gewandeld, dus ik kan de hoop nog niet opgeven en wil echt alles geprobeerd hebben. We missen haar zo.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Succes Deisyy, ik denk er elke dag wel even aan en hoop nog steeds dat je haar terugvindt.
Of iemand heeft zich over haar ontfermd met die kou. Ik hoop dat de flyers werken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt. Ik hoorde gisteren ook weer van iemand wiens kat gewoon na 2 weken weer binnen kwam gewandeld, dus ik kan de hoop nog niet opgeven en wil echt alles geprobeerd hebben. We missen haar zo.
Ja dat snap ik, vooral als je niet weet waar je aan toe bent is dat gemis denk ik heel groot.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt. Ik hoorde gisteren ook weer van iemand wiens kat gewoon na 2 weken weer binnen kwam gewandeld, dus ik kan de hoop nog niet opgeven en wil echt alles geprobeerd hebben. We missen haar zo.
Volgens mij had ik het al verteld, maar mijn moeders kat kwam na 3 maanden gewoon weer 'aankakken'quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies. Ik help het je hopen!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oeh.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:45 schreef D. het volgende:
Mijn poging om brood strakker in te kopen werkt niet echt
*pizza in de oven heeft gegooid
Gisteren al friet gehad, dus vandaag weer gezondquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oeh.![]()
Het is woensdag, dan hebben we FRIET in de kantine tussen de middag!
Tuurlijk. Sowieso niets weggooien, daar is het nog veel te vroeg voor.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:45 schreef Deisyy het volgende:
Gisteravond heb ik dus gewoon weer kattemelk meegenomen, je weet maar nooit.
Goed hè!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:55 schreef Disana het volgende:
Da's een van de beste excuses voor patat die ik ooit heb gehoord.
En je kunt 'm ook voor friet gebruikenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:55 schreef Disana het volgende:
Da's een van de beste excuses voor patat die ik ooit heb gehoord.
Paar keer per week moet kunnen jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed hè!
Niet dat patat een excuus behoeft, want eens in de zoveel tijd gewoon erg lekker.
Nee dat lust ik dan weer nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:00 schreef D. het volgende:
[..]
En je kunt 'm ook voor friet gebruiken
Ik denk ik eens per twee weken, soms heb ik er opeens echt zin in. Nu niet eens zo, maar het is wel de snelste oplossing aangezien ik rond 18 uur thuis ben en om kwart voor zeven weer moet vertrekken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:01 schreef Disana het volgende:
Nee dat lust ik dan weer niet
Cc ik denk dat ik zo'n 1x per maand patat eet. Zomaar ineens, voor de lekkere trek en het zout en het vet.
Elke morgen vul ik het bakje met brokjes en zet vers water neer, haar kussen ligt nog op de vensterbank, dus mocht ze door het kattenluik binnenkomen als ik er niet ben staat alles voor haar klaar.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk. Sowieso niets weggooien, daar is het nog veel te vroeg voor.
En dan hier gaan klagen dat je broek niet pastquote:
Frikadel speciaal en een patatje curry.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:03 schreef Disana het volgende:
En een kroket erbij. En echte Coca Cola.
Hee, die blikjes heb ik ook altijd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Frikadel speciaal en een patatje curry.
Coca cola heb ik altijd in huis, in van die kekke miniblikjes.
Dat lag aan de broek, dat zei ik tochquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan hier gaan klagen dat je broek niet past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |