Gnehehehe ik moet aan me privacy denkenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, daar moeten we 't dan mee doen anno 2010.
Oh, kutquote:
Annie, gewoon, heel even twee minuutjesquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Gnehehehe ik moet aan me privacy denken
En hele dág? Maak je er zo'n puinzooi van?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja 1 dag, want 2 augustus is opruim en inpakdag
Sommige mensen vinden haar ook een lekker geil wijf.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:58 schreef Laysa het volgende:
JonguhhhhhhhhhhhhAnnie blijkt gewoon een fokking geil wijf te zijn
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, daar moeten we 't dan mee doen anno 2010.
Ja van een maand.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:02 schreef Gert het volgende:
[..]
En hele dág? Maak je er zo'n puinzooi van?
Home sweet homequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo, weer thuis.
Kut Laysaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat doet ze wel goed, iedereen nieuwsgierig maken.![]()
![]()
quote:
Aandachtshoerig is hetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat doet ze wel goed, iedereen nieuwsgierig maken.![]()
![]()
Verhuur je dat ding nooit eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja van een maand.
Heb wel een hoop zooi in die caravan en toch beter als dat weer schoon opgeslagen wordt.
Al even denk ik.. Hij ging even wat eten met zijn ouders, die hebben hem ook tweeënhalve week moeten missen natuurlijkquote:
Dat bedoel ik, ieder heeft zijn eigen smaak, dus niks aan t handjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden haar ook een lekker geil wijf.![]()
[ afbeelding ]
Nee daar begin ik niet aan. Zal een ander effe je zooi slopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Verhuur je dat ding nooit eigenlijk?
Hij is toch van jou?
(nee geen interesse, maar vraag het me gewoon af)
Nou! Was dat een toffe en lange meet of niet!quote:
Maar ik beoordeel dat toch liever zelf. Dus Annie hop met die pics!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ieder heeft zijn eigen smaak, dus niks aan t handje
guten abendquote:
Hier graftak, ik had nog moeite gedaan maar je kwam nooit meer online: [paint] paint hier je eigen avatarquote:
Mwoah, het was veel meer dan een meetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou! Was dat een toffe en lange meet of niet!![]()
Wordt vervolgd, dus niet janken maar nagenieten.
Jaaa we hebben nog naar je gezwaaid Pietjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was in Gouda en heb heel erg aan je gedacht
Ik was ook in Gouda. De deuren van de trein gaan open, en we zien nog net de trein naar Den Haag voor onze neus wegrijden, ik en een stuk of 20 godvverdommende medepassagiers. Gelijk sfeer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was in Gouda en heb heel erg aan je gedacht
35 jaar en ruim, da's ook zo watquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
nouwwwww nouwwwwwww baby...toch al ruim 35 jaar hoor...zo baby is dat niet meer
Wat liefquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jaaa we hebben nog naar je gezwaaid Pietje
Nee, waaromquote:
Ik ben nu ook nieuwschierig.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wij ook, Annie wil haar foto niet laten zien
Oh ben je er zo eenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was ook in Gouda. De deuren van de trein gaan open, en we zien nog net de trein naar Den Haag voor onze neus wegrijden, ik en een stuk of 20 godvverdommende medepassagiers. Gelijk sfeer.
Ja, foutjequote:
who cares?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, foutje. Wijzigen zou machtsmisbruik betekenen, en dan krijg ik op m'n donder van Teun
.
Fijn dat je je plaats weet, doet mij goedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, foutje. Wijzigen zou machtsmisbruik betekenen, en dan krijg ik op m'n donder van Teun
.
Doe eens voorzichtig met z'n hart, hij is verliefdquote:
Wie waar hoe!? WAT!?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe eens voorzichtig met z'n hart, hij is verliefd.
Je schrijft mijn naam niet eens goedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Pakt agenda en schrapt "Groot cadeau voor Valentijnsdag voor Deissy"
Insinueer je nu dat Annie gewoon op Hyves te vinden is?quote:
Ja schat, zo snel kan het gaan hèquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je schrijft mijn naam niet eens goed
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwoah, het was veel meer dan een meet![]()
Erg veel lief en leed gedeeld samen...![]()
Mijn huis is nu pas echt leeg
I knowquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ian , vriend alles komt goed jongen, hier een aai over je bol
Ik zie geen Annie en niemand uit Volendam bij jouquote:
hhahaha Deissy....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je schrijft mijn naam niet eens goed
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Zodra je tegenwoordig een paar weken blijft afterpartyen bij iemand, is het meteen "veel meer dan een meet".
Doe maar tof, ik vier ondertussen even met mijn meegenomen Hertog Janquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Zodra je tegenwoordig een paar weken blijft afterpartyen bij iemand, is het meteen "veel meer dan een meet".
Als oud vuil afgedanktquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja schat, zo snel kan het gaan hè![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe maar tof, ik vier ondertussen even met mijn meegenomen Hertog Jan
Nee die is zo afgezaagd! Bovendien lag het niet aan Gouda maar aan de NS. En die benne overal. En vooral ook nergens, tussen oktober en april.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ben je er zo een. "Het enige goeie is Gouda in de trein naar Den Haag"
.
* Deisyy schrapt Teun uit haar stapmatenboekjequote:
Hmmz, moet dat nouquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
* Deisyy schrapt Teun uit haar stapmatenboekje
Die was niet lief, zal vast nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien sta je er onder "NMNS" nog in![]()
Naar een afgrond?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jonguh, ze kennen mij heul niet, ik draag iedereen op handen
Sommigen hier hebben vrij toegang tot mn hyves en dus nu ook to Anniequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Annie gewoon op Hyves te vinden is?
en er was nog iets met een drangerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En de schutdeur naar achteren en schutting in oude staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |