zelfs het eindgebruik voor dezelfde salontafel pakt heel anders uit, kan je nagaanquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jullie hebben een hele andere manier van verhuizen en inrichten CP en SH!
Ja, want als er een krasje op de lak zit dan ren je weer naar de Ikeaquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zelfs het eindgebruik voor dezelfde salontafel pakt heel anders uit, kan je nagaan
Dus ik had zoiets van ja wtf, dat heb ik gedaan maar daar werd opgeregeard dat het niet nodig was om extra maatregelen te nemen, dus ik gemaild:quote:Dear Yashi,
it is not easy to find a straightforward solution. Once we register the exams we do it on forms that are produced on the basis of the online list for the specific date. Once the exam session is over, I give the forms back at the office, and therefore now I have nothing on which I can officially register your exam until the first session in may. Dr. Panerai, who reads me in copy, will try to find which can be a solution.
Informing us in advance, rather than now, would have been useful...
Best,
quote:Dear Professor,
I understand the problem.
But I did inform in advance, I sent an email on 18 january to ****i with the question what I should do. And she told me that I have to register for the 8th, and then go to see you when I am in Italy again.
Also I put a note to you in the "leave a note area" when I registred for the exam online.
Below I copied the email that I sent and the one that I got from ****
I hope we can find a solution, because what I said, I did try to inform you..
Sorry for the inconvience
Vooral het dikgedrukte gedeeltequote:Hmmmm.... I think it is better to leave the ground to Cristina, to identify the best way. Then I will just blindly execute her orders ! I am not in Florence until the 18, but this is not the major obstacle. The issue here is to find the piece of paper for the registration once the exam session is over. I trust we find a way out.
Zoals Baas S.Hoer!quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
En tezijnertijd als ik weer geld te veel heb maar meubels kopen die ik wél 100% vrijwillig in huis heb staan
samenvatting?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt die Professoren hier
Er is zeg maar een probleempje met het ondertekenen van een examen. Ik had de mevrouw van het erasmusoffice, die ook coordinator van dat vak was, gemaild was ik moest doen want ik was er niet, Zij had mij gezegd: schrijf je maar gewoon in en ga langs wanneer je er wel bent.
Ik me ingeschreven en bij het inschrijven kon je ook een bericht voor de docent achterlaten.. Ik dus gedaan.. Maar niet echt meer iets van gehoord.
Ik vandaag dus gemaild.. Krijg ik terug:
[..]
Dus ik gemaild:
[..]
Krijg ik weer terug dat het hem spijt en dat het inderdaad dan niet aan mij gelegen heeft. en dan met wat oplossingsmogelijkheden maar die zouden te laat zin voor mij.. dus ik hem dat mailen.. Krijg ik terug:
[..]
Vooral het dikgedrukte gedeelte
quote:
Ik denk dat ik wel iets duurder ben geweest voor de verzekering dan jij. Grof geschat een paar tonnen meer. Ach zolang ik zelf niet de rekening hoef te betalenquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:18 schreef Californium het volgende:
zo, ef met mams op msn gekletst. IK ben er trouwens van de week achter gekomen wat huisartsen wel allemaal niet declareren zeg... Vond ik serieus echt heel veel.mja. ga maar eens slapen
Ik vraag me ineens af hoe jouw kamer eruit ziet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:14 schreef Mikkie het volgende:
Heb je nog specifiek interesse in meubels, CP? Wie weet wat ik eventueel nog tegen kom.
Hij heeft murenquote:Op donderdag 11 februari 2010 02:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vraag me ineens af hoe jouw kamer eruit ziet.
Pics!quote:
M'n kleed zit vol met vlekken (vooral van eten dat gevallen is), aantal dingen paar jaar terug wel nieuw gekocht, maar ook wat ander spul. Vooral el cheapo gekocht met het idee 't enkele jaren te gebruiken en daarna weer verder te kijken als ik ga verhuizen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pics!
Ben je meer van de inrichting zoals CP - de rest wat ie wil komt later wel als ie geld heeft- of meer als een verwijfde nicht uit zo'n huisinrichtenprogramma oftewel de SH inrichting.
Heb jij krasjes op je meubeltjes?![]()
Wat voor soort inrichting heb je? Modern, antiek, koloniaal, studenten bij elkaar mik zooi?
Strak als een hollywood-ster na een face lift.quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
M'n kleed zit vol met vlekken (vooral van eten dat gevallen is), aantal dingen paar jaar terug wel nieuw gekocht, maar ook wat ander spul. Vooral el cheapo gekocht met het idee 't enkele jaren te gebruiken en daarna weer verder te kijken als ik ga verhuizen.
En jij dan?
Dat je blond was, dat wist ik al! En je hebt best een guitig hoofdje, meiske!quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:53 schreef Merel1808 het volgende:
Fijn, net de nachtbus missen.. Leuk, 59 minuten wachten.. Gelukkig ben ik blond, kan ik in ieder geval nog binnen wachten..
Na een kwartier was het binnen ook steenkoud, ik ben maar bij een of andere wazige Marokkaan in de taxi gestapt, kost je 22 euro, maar dan ben je wel snel thuisquote:Op donderdag 11 februari 2010 02:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat je blond was, dat wist ik al! En je hebt best een guitig hoofdje, meiske!
Heb je wel lef om bij een wazige nieuw-nederlander in de taxi te stappen. Voor het het wel was je snel ergens anders en dan denk ik niet aan thuis. Maar waarom post jij in het Nijmegen draadje? Je hyves zegt amsterdammert!quote:Op donderdag 11 februari 2010 03:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Na een kwartier was het binnen ook steenkoud, ik ben maar bij een of andere wazige Marokkaan in de taxi gestapt, kost je 22 euro, maar dan ben je wel snel thuis
ze is de persoonlijke van van swine en mijquote:Op donderdag 11 februari 2010 03:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je wel lef om bij een wazige nieuw-nederlander in de taxi te stappen. Voor het het wel was je snel ergens anders en dan denk ik niet aan thuis. Maar waarom post jij in het Nijmegen draadje? Je hyves zegt amsterdammert!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |