Heb best veel in kunnen vullen. Ging voor mijn gevoel wel goed. Misschien wel iets teveel gegoktquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik een vet en vleesloze stopnaald daarom draag ik mijn winterjas tot midzomer
Swine: Hoe ging de VGT?
Had zelf mijn vinger laatst tussen een deur. Toen was alles nog intact en kwam het bloed er niet uit. Mijn vinger werd drie keer zo dik als normaal en door die druk raakte de zenuw bekneld...dat deed veel pijn, wist niet waar ik het moest zoekenquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, het kwam recht op mijn teen dus om een paar randen van mijn navel is het helemaal ingescheurd. Mijn nagel was zo te zien ook middendoor gescheurd. Maar volgens de huisarts was dat juist een goed iets dat het bloedde/bloedt. Zolang het bloed onder de nagel en uit het weefsel kan is er geen sprake van dat de druk zich aan het opbouwen is.
Precies en dat lijkt nu voorkomen te worden doordat het bloed weg kan! Klinkt echt klote swine!quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:33 schreef Swine het volgende:
[..]
Had zelf mijn vinger laatst tussen een deur. Toen was alles nog intact en kwam het bloed er niet uit. Mijn vinger werd drie keer zo dik als normaal en door die druk raakte de zenuw bekneld...dat deed veel pijn, wist niet waar ik het moest zoeken
De berichtjes die je stuurde met je kop vol vuurwater waren wel leuk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
nou IB, je hebt wat gemistik ging pas rond 2.30uur weg
en Iris wat eerder
en hoe ik thuis ben gekomen weet ik niet meer 100%... wel dat Rene me net naar het werk heeft gebracht
En je was aardig tegen me dus toen wist ik al dat je ver heen was!quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
whehe
EN DAT MAAKT ME ZO BANGquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
he, heul niet ! ik ben de laatste tijd best aardig tegen je, uberhaupt
Wat het ook is er bestaat vast een oplossing!quote:
Het was wel bij de erkende taxistandplaatsquote:Op donderdag 11 februari 2010 03:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je wel lef om bij een wazige nieuw-nederlander in de taxi te stappen. Voor het het wel was je snel ergens anders en dan denk ik niet aan thuis. Maar waarom post jij in het Nijmegen draadje? Je hyves zegt amsterdammert!
erger..quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat het ook is er bestaat vast een oplossing!
Ben je nu niet brakkenstein?
Maar wakker en aan het werk! Respect! R E C E P T!quote:
Wat zijn de plannen voor vandaag, blondie?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het was wel bij de erkende taxistandplaats
Hopen dat mn hoofd minder pijn gaat doen, en daarna kleine dingen verhuizen met papa, en dan om half 1 naar school, embryo's tekenenquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat zijn de plannen voor vandaag, blondie?
Heb ondertussen geen dikke vinger meer en ook geen pijn, alleen een rare halve nagel (en duurt vèt lang voor die terug is zegquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Precies en dat lijkt nu voorkomen te worden doordat het bloed weg kan! Klinkt echt klote swine!
succes met de pillen! Al last van bijwerkingen?
Welke opmerking?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:27 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vond het echt matig dat je mijn briljante opmerking niet snapte, trouwens
Sterkte met je hoofdje! Embryologie is wel je ding, niet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:27 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hopen dat mn hoofd minder pijn gaat doen, en daarna kleine dingen verhuizen met papa, en dan om half 1 naar school, embryo's tekenen
Nee, vatte hem nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:27 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vond het echt matig dat je mijn briljante opmerking niet snapte, trouwens
Ik smste gister een briljante opmerking, maar hij snapte het niet, de exacte reactie was zelfs 'Huh?'quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke opmerking?
[..]
Sterkte met je hoofdje! Embryologie is wel je ding, niet?
We waren in Utrecht in een café en er was echt een waanzinnig knappe barman, en die had een zachte G, en toen kwam de stelling op tafel dat alle knappe barmannen een zachte G hebben, en ik dacht dat jij als barman ons daarin wel opheldering kon gevenquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:33 schreef Swine het volgende:
[..]
Nee, vatte hem nietNog steeds niet eigenlijk, had het betrekking op mij alleen of mij en iemand daar?
Sorry dat ik je niks terugstuurde trouwens, maar had een (voor mij) belangrijk gesprek.
De pijn is zonder medicatie te doen, maar erop lopen en staan met een schoen aan dat is iets anders. Daar gebruik ik het wel medicatie voor. Ik loop als een bejaarde na een darmonderzoek zonder verdovingquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:30 schreef Swine het volgende:
Doet het bij jou nog zo'n pijn dat je er medicijnen voor moet slikken? En kan je wel schoenen aan? Anders ben je compleet invalide door een stomme teennagel![]()
Bijwerkingen vallen mee. Tijdens de toets gister veranderden de witte blaadjes van het boekje in een gele tint, net als de rest van de wereldMaar dat was maar een uurtje ofzo. En had beetje last van wat troebel zien en een droge mond. Waren een beetje verwachtte bijwerkingen, dus valt mee
Geloof dat het wel mocht totdat je ergens last van krijgt. Maar ik heb a) geen auto en b) geen rijbewijsquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De pijn is zonder medicatie te doen, maar erop lopen en staan met een schoen aan dat is iets anders. Daar gebruik ik het wel medicatie voor. Ik loop als een bejaarde na een darmonderzoek zonder verdoving
Dat je dingen ander gaat waarnemen is een raar gebeuren zeg. Mag je nu nog wel auto rijden en zulks?
Eigenlijk dat laatste maar ik doe het eerste. Dat omhoog zitten wat heeft dat nu nog voor nut?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:45 schreef Swine het volgende:
[..]
Geloof dat het wel mocht totdat je ergens last van krijgt. Maar ik heb a) geen auto en b) geen rijbewijs
Moet je nog naar buiten vandaag, of blijf je de hele dag zielig op de bank zitten met het voetje omhoog?
Kan zijn dat je last krijgt van kloppende teen als die de hele tijd laag is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eigenlijk dat laatste maar ik doe het eerste. Dat omhoog zitten wat heeft dat nu nog voor nut?
Ja nu je het zegt. Ik slaap nu met mijn voet omhoog en dan voel ik hem niet kloppen. Maar ja vandaag belangrijke dingen te doen. Gewoon een pijnstiller erin en strompelen maar. Dat ben ik inmiddels wel gewend.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:50 schreef Swine het volgende:
[..]
Kan zijn dat je last krijgt van kloppende teen als die de hele tijd laag is.
Good luck dude!quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt. Ik slaap nu met mijn voet omhoog en dan voel ik hem niet kloppen. Maar ja vandaag belangrijke dingen te doen. Gewoon een pijnstiller erin en strompelen maar. Dat ben ik inmiddels wel gewend.
Slaaoze & sterke! wakker liggen vanwege piekeren isquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:57 schreef Swine het volgende:
[..]
Good luck dude!
Ik ga nog even mijn bed terug in denk ik, heb klote geslapen (piekeren enzo)
De persoonlijke wát?quote:Op donderdag 11 februari 2010 07:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ze is de persoonlijke van van swine en mij
'persoonlijke VAN van'quote:
Had jij het gisteren niet over een bus met negers?quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
'persoonlijke VAN van'
Is een van niet een busje in het Engels?
wie van ons maakt zich daar niet schuldig aan?quote:
Hem kennende ...quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Misschien bedoelde swarmi wel 'persoonlijke fan van'? Zijn Nederlands is doorgaans even goed als zijn rekenkunsten!
Die vond ik minder! Te gejat en te gemakkelijk!quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:25 schreef Swine het volgende:
[..]
Hem kennende ...![]()
Nog iets voor swarma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |