Oi...en weer kan ik je niet komen verplegenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Anders ga je out?
Die bonkt als een dolle en mijn verband zit weer onder het bloed. Straks nieuw verband. Hoop dat ie niet nog steeds lijkt op platgeslagen biefstuk
Maar hoezo ga je dan out? Eerst mensen ongerust maken en dan niets meer zeggen ook! :!quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oi...en weer kan ik je niet komen verplegen
Vna de pijn...die moet ik niet extra opwekken...dus daarom ga ik de komende dagen niets doen...dó'n't worryquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar hoezo ga je dan out? Eerst mensen ongerust maken en dan niets meer zeggen ook! :!
Mijn idee! Dus maar een weekje keiharde nietsontziende seks overslaan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vna de pijn...die moet ik niet extra opwekken...dus daarom ga ik de komende dagen niets doen...dó'n't worry
Jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn idee! Dus maar een weekje keiharde nietsontziende seks overslaan?
Dan maar teder knuffelen en zulks!quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan maar teder knuffelen en zulks!
Van de week nog met mijn jas open gefietst, als het 10 graden is heb ik geeneens een jas aanquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echtdat stelde ook niks voor, ik kom aan op de uni, de docente tekent iets, en ik mag weer gaan
Nu de andere docent nog te pakken zien te krijgen en dan kan ik volgende week mijn kaart inleveren..
En echtde Italianen hier lopen erbij alsof het -10 is.. Het is hier zo'n 10 graden dus ik heb alleen mn winterjas en een sjaal om en dan zitten ze je aan te kijken alsof je gek bent
Aan mij de eer hem in te koppen dan maar! Je ziet ook nooit een walrus voorbij komen met een winterjas aan. Niet iedereen is zo goed geisoleerd hostiquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van de week nog met mijn jas open gefietst, als het 10 graden is heb ik geeneens een jas aan![]()
Gekke Italianen.
Vanavond trouwens pizza maken
Owja, ff vergeten dat ik kankerdik benquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aan mij de eer hem in te koppen dan maar! Je ziet ook nooit een walrus voorbij komen met een winterjas aan. Niet iedereen is zo goed geisoleerd hosti
Ik een vet en vleesloze stopnaald daarom draag ik mijn winterjas tot midzomerquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Owja, ff vergeten dat ik kankerdik ben
Ik ook niet, maar ja, met werk en stage ben je gewoon vaak de lul om vroeg op te staanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in het afgelopen half jaar ongeveer 3x om 6 uur uit bed ben gegaan..Bij nader inzien, ik denk dat ik misschien 5x voor half 8 uit bed ben gegaan
Ik ben gewoon niet zo'n ochtendmens
Zo veel mogelijk niks doen, terwijl je andere mensen het idee geeft dat je wel iets doet. En daar krijg je dan centjes voor.quote:
Aha, dan werk ik ook!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk niks doen, terwijl je andere mensen het idee geeft dat je wel iets doet. En daar krijg je dan centjes voor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |