Daarom...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Euh... het zijn kletsmajoors en zwaaibaaien
Goeiemorgen zeggen we dan.quote:
Goeie morgen Wickedangelquote:
Doe jij maar Google doet het niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
Dahaag tong.
Ga je nog een plaatje posten?
Ex-krabvisser sinds gister.quote:
Nee, beroerte.quote:
Ik kijk daar wel eens naar, maar wat een plorken zijn sommige schippersquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, beroerte.
Zat er ook wel wat aan te komen gezien zijn levensstijl.
Dat is juist een van de charmes van de serie. Want om nou te zeggen dat er iets interessants gebeurt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk daar wel eens naar, maar wat een plorken zijn sommige schippers
Maar sommige schippers overdrijven.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is juist een van de charmes van de serie. Want om nou te zeggen dat er iets interessants gebeurt.
Elke aflevering lijkt wel een herhaling van de vorige maar toch kijk ik.
Klopt, die weten niet hoe ze zich moeten gedragen wanneer er een camera op ze gericht staat.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar sommige schippers overdrijven.
Daar lijkt het wel op ja, elke keer als ik daar een stukje van zie hebben ze ruzie.quote:Wat nog erger is, is die serie over Texaanse olieboorders. Die lijken de hele dag niets anders te doen dan met elkaar te vechten.
Sig Hansen bedoel je?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ken alleen Stig Larsen, dat is de grootste lijer van allemaal, maar die is het niet.
Ja die bedoelde ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sig Hansen bedoel je?
Die is het inderdaad niet.
Hmmmm, dat komt me bekend voor maar daardoor weet ik z'n naam nog niet.quote:Zijn beide zoons zijn ook in de serie te zien als deckhand.
Zijn boot heeft een Nederlandse naam.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik
[..]
Hmmmm, dat komt me bekend voor maar daardoor weet ik z'n naam nog niet.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
Phil Harris.
Ik heb het niet geGoogled, ik lees het net in een ander topique
Een Griek?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
Deze meneer trad een paar jaar geleden op in een jurk.
Ja, het is Demis Roussosquote:
Uiteraard. Binnenskamers lopen ze er allemaal zo bij, maar als je op een albumcover gaat staan, spreekt men er schande van.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:03 schreef brother52 het volgende:
Dat is die kerel van Dexys midnight runner.
quote:Geen idee hoe hij heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |