quote:Sorry, je hebt het maximale aantal verzoeken bereikt die je met deze toepassing kan versturen. Probeer het morgen opnieuw.
Ik vind dat je echt weinig mag sturenquote:
a, ok....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:36 schreef automatic_ het volgende:
Gateway? Ik kan niets meer verzenden
ctrl+f5quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:39 schreef gateway het volgende:
[..]
a, ok....
ik heb dit steeds;
pfff 9 van de 10 keer dat ik op een farm of iets klik krijg ik een lege pagina.......
Irritant! trage bugggy FV!
In dit topic ook nog maar een keer;
ik heb nog nails en horseshoes nodig voor mijn paardenschuur! naam op FV is Roy P Gateway
Dat is van FaceBook, niet FarmVille. Maar goed ook, anders maken slechte mannetjes er misbruik van door iedereen op FB vol te spammen met wat ze maar willen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je echt weinig mag sturen
Done.quote:
zo heb ik vandaag 118 hekjes gekocht en verkochtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:43 schreef DJKoster het volgende:
Zow, ff 80 biggen gekocht om die blue zoologist ribbon wat sneller te halen
Dropdown - Sjoerd van de Broekquote:
Je kan toch 1x per 24 uur bij een buur fertilizen? Ik vind het ook niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:46 schreef Sjowhan het volgende:
Iemand die weet waarom ik bij sommige farms van mijn neighbours wél kan mesten, en sommige niet? Is het random? Of wanneer ik 't gedaan heb?
Zeker!quote:
yepquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:47 schreef CasB het volgende:
[..]
Je kan toch 1x per 24 uur bij een buur fertilizen? Ik vind het ook niet helemaal duidelijk.
Jij kon dat Wkigedoe toch?quote:
Ik had haar wel in de vorige OP veranderd, maar nog niet in de wikiquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij kon dat Wkigedoe toch?
Heroinjunk - Mario Blaat -> Heroinhunk - Suzanne Fokuser
in principe heb je voor elke buur per 24 uur 5x mestquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan genoeg mest daarvoor?
Oh, ik doe meestal maar 5 buren want daarna krijg ik steed sout of fertilizer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
in principe heb je voor elke buur per 24 uur 5x mest
behalve bij kippenhokken, geloof ik.
Weg jijquote:
eens in de 24 uur krijg je weer niewuequote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan genoeg mest daarvoor?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik doe meestal maar 5 buren want daarna krijg ik steed sout of fertilizer.
[..]
Weg jij
Euh, dat weet ik niet helemaal. Ik doe die allemaal, totdat die kippenhokken niet meer automatisch naar 't midden schuiven, dat gebeurt na een buur of 25/30.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:58 schreef Harajuku. het volgende:
En hoe zit t met dat kippenvoer dan?
Doettie niet. Hij kickt op de mooie kleurtjes.quote:
Dropdown, kom d'r maar in!quote:
Mooi dat ik jou niets geefquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met die valentine shitik heb een zooi van die invites verstuurd, maar ,,, er gebeurt niets. DUS of ik doe het niet goed, of niemand wil mijn valentine zijn of zo. emoemo
dropdown spaart alleen dozen en geen XPquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:13 schreef Jerruh het volgende:
ik dacht dat dropdown wel meer XP zou hebben als ik die dozen etc zou zien!.
ik heb iedereen die me een request stuurde teruggestuurdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met die valentine shitik heb een zooi van die invites verstuurd, maar ,,, er gebeurt niets. DUS of ik doe het niet goed, of niemand wil mijn valentine zijn of zo. emoemo
Nahquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:13 schreef Jerruh het volgende:
ik dacht dat dropdown wel meer XP zou hebben als ik die dozen etc zou zien!.
Oeh, zonde! Bij mij werkte het welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:15 schreef arj1o1 het volgende:
Dropdown de links deden het niet bij mij, ook niet door ctrl-c/v. Volgende keer beter
Je kunt beter blueberries/blackberries gaan planten. Snelste manier om xp te gainenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:14 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Nah. Ben maar lvl 33 ofzo. 523 fuel
in een later stadium zijn peas ideaal: 3xp per vlakje en ze leveren ook een zooi geld op!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:15 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Je kunt beter blueberries/blackberries gaan planten. Snelste manier om xp te gainen
mijn xp en centen schieten omhoog door die white rosesquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
in een later stadium zijn peas ideaal: 3xp per vlakje en ze leveren ook een zooi geld op!
JA GODVER DAT DACHT IK AL HEquote:
Wow, dat zijn er nogal wat!quote:
heb jou nog niet als frienddd!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb iedereen die me een request stuurde teruggestuurd
Ik geef jou al een week en iets teruggeven, ho maarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA GODVER DAT DACHT IK AL HE
schijtwijf
ik lach niks uitquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:34 schreef Harajuku. het volgende:
Zaten jullie nou mijn XP uit te lachen, trouwens?
Ik kan je helaas niets sturenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:34 schreef Pielemuisje het volgende:
Nog mensen die ik spullen kan sturen?
http://apps.facebook.com/onthefarm/gifts.php?ref=neighborBar&giftRecipient=566199323
Ik moet nog:
7x bricks
8x harness
5x horseshoe
6x nails
5x wooden board
Welke level ben jij dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik lach niks uit. heb het idee als ik die activiteiten hier zie dat ik zelf ook niet veel heb, alhoewel ik 89000 op zich wel vrij netjes had gevonden haha!
Oja, dat is wel een goedequote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:36 schreef Harajuku. het volgende:
Iedereen die een harness of brick wil moet me morgen maar even chatten op Facebook zodat ik dat gelijk kan sturen.
Valentijnscadeautjes?quote:
http://apps.facebook.com/onthefarm/gifts.php?ref=neighborBar&giftRecipient=102452128776 die is het dfenk ikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:39 schreef Pielemuisje het volgende:
[..]
heb je nog een kant en klare link, of moet ik je toevoegen op facebook
White roses zijn hetzelfde :p. In het weekend ga ik denk ik om mijn fuel op te maken telkens blackberries plantenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
in een later stadium zijn peas ideaal: 3xp per vlakje en ze leveren ook een zooi geld op!
level 35 geloof ik...quote:
als ik op die link druk zie ik wel alle icoontjes om te sturen, alleen geen rondje eronder om aan te vinken... klopt dat?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
http://apps.facebook.com/onthefarm/gifts.php?ref=neighborBar&giftRecipient=102452128776 die is het dfenk ik
Geen ideequote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:41 schreef Pielemuisje het volgende:
[..]
als ik op die link druk zie ik wel alle icoontjes om te sturen, alleen geen rondje eronder om aan te vinken... klopt dat?
per sterretje krijg je sowieso extra xp en geld en bij 3 sterretjes is dat dus op zich wel weer een redelijke hoeveelheidquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:41 schreef Cat22 het volgende:
Wat levert een mastery nu eignelijk op?
Met level 3 krijg je een mooi bordje, maar verder nog iets? Extra XP per oogst? Meer opbrengst? Iets anders?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:49 schreef Enfermera het volgende:
Damn, dit is haast een SCHeb net gegeten, ga zo 's ff naar mn crops kijken en mn vrienden af! Nog mensen met speciale wensen qua cadeaus??
![]()
Ik kon nog gewoon een collectable bij jou halenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
per sterretje krijg je sowieso extra xp en geld en bij 3 sterretjes is dat dus op zich wel weer een redelijke hoeveelheid.
stable spullen behalve halster als je mij hebt (snw catdog)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:49 schreef Enfermera het volgende:
Damn, dit is haast een SCHeb net gegeten, ga zo 's ff naar mn crops kijken en mn vrienden af! Nog mensen met speciale wensen qua cadeaus??
![]()
Valentijnscadeautjesquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:49 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Als het goed is kan je op zo'n bericht klikken en "blokkeren" o.i.d.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:00 schreef Cosmo. het volgende:
hoe moet je berichten van een bepaalde app uitzetten? (hatchlings)
thanks dat ruimt opquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als het goed is kan je op zo'n bericht klikken en "blokkeren" o.i.d.
Dit is een fijne link om te gebruiken voor Farmvillequote:
Kun je toch gewoon links vinden?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dit is een fijne link om te gebruiken voor Farmville
niet bij mij in de nieuwe facebook, bij de oude welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon links vinden?
Ja, maar (bijna) alleen FV links i.p.v. nog meer andere rotzooi die andere mensen ook spelenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon links vinden?
Ja, ik bedoel dat die optie gewoon links staat.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar (bijna) alleen FV links i.p.v. nog meer andere rotzooi die andere mensen ook spelen
Een eifeltorenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:08 schreef Tijgertje. het volgende:
Is al bekend wat je met 150 valentines kan kopen?
Eifeltoren toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:08 schreef Tijgertje. het volgende:
Is al bekend wat je met 150 valentines kan kopen?
Dropdown heeft hem dacht ikquote:
Als ik er aan denk, dan stuur ik je morgen een halsterquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:13 schreef lorteti het volgende:
Hoi Avond.
Ik wil ook in de OP
Lorteti - Rob Rietdijk
Verder als er nog mensen zijn die gifts kunnen sturen spijkers en hoefijzers heb ik bijna genoeg.
sta ik er al op?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:15 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben maar op een blaadje gaan schrijven wie ik wat moet geven... Best erg eigenlijk
Halster of Hoefijzer?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:16 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
sta ik er al op?
j/k
maar ik wil er wel op D:
hoefijzer, jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Halster of Hoefijzer?
En jij bent snw ofzo hè?
Gedaan!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:13 schreef lorteti het volgende:
Hoi Avond.
Ik wil ook in de OP
Lorteti - Rob Rietdijk
Verder als er nog mensen zijn die gifts kunnen sturen spijkers en hoefijzers heb ik bijna genoeg.
Ik doe de wiki wel evenquote:
Ik heb jou al volgens mijquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:21 schreef lorteti het volgende:
top tnx![]()
@automatic_ : kan ik jou toevoegen?
zou wel eens kunnen hoor maar dan sta je niet in het lijstjequote:
Morgenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:21 schreef Markeerstift het volgende:
Ok nog maar een keer een poging![]()
Heb in 2 dagen wel 50 valentines geregeld maar die stal komt maar niet af!
Wie o wie heeft er nog horsshoes? Ik heb er nog 3 nodigen dan nog 1 harnas en dan is ie AF!
http://apps.facebook.com/onthefarm/gifts.php?ref=neighborBar&giftRecipient=100000107267400
nogmaals dank
Ik heb net tegen je gepraat op FBquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:27 schreef lorteti het volgende:
[..]
zou wel eens kunnen hoor maar dan sta je niet in het lijstje
geeft niet, die stal is ook zooo van vorige weekquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:26 schreef lorteti het volgende:
@Markeerstift
beetje nerderig van me stuur je net een valentine maar ik wilde echt iets voor je stable sturen. Morgen probeer ik het weer
Heb je een brick gestuurd, zou je een nail of horseshoe terug kunnen sturen? moet er van beide nog 2 en dan is me stal klaar!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:50 schreef Pielemuisje het volgende:
wie wil hem adopteren
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:51 schreef Pielemuisje het volgende:
[..]
http://apps.facebook.com/onthefarm/gifts.php?ref=neighborBar&giftRecipient=566199323
Ik moet nog:
7x bricks
8x harness
5x horseshoe
6x nails
5x wooden board
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:54 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
stable spullen behalve halster als je mij hebt (snw catdog)
Jullie staan volgensmij niet in de OP, heb ik jullie al als buur? xDquote:
Ik ben Rachel O. en wie ben jij?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:43 schreef Enfermera het volgende:
Jullie staan volgensmij niet in de OP, heb ik jullie al als buur? xDIs ook wel handig.
Maar dan wil ik jullie maar al te graag de cadeaus geven!![]()
Ik zou wel willen fiets, maar mag vandaag niet meer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zo al mn farmville friends een valentine invite gestuurd. nu maar hopen dat ik wat krijg
Ik vroeg me al af of je er niet gek van werd idd..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:03 schreef Cat22 het volgende:
Nou, zet mij ook maar eens in de OP dan. Jullie blijken niet eng te zijn.![]()
Cat22 - Cat Jazz
Mijn farm is klaar voor de nacht, alles staat vol met witte rozen.
Ik ga denk ik wel binnenkort mijn kippen eruit gooien. Die oogsten is elke dag zo'n pokkewerk en veel levert het niet op naar verhouding. Mijn kalfjes mogen wel blijven.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:05 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je er niet gek van werd idd..
He, die had je nog niet? Vaaaaaagquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
Oh bah, ik moet er nu ook aan geloven.
Welcome to your new, simplified home page.
Had jij die nog niet dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
Oh bah, ik moet er nu ook aan geloven.
Welcome to your new, simplified home page.
Aaitje over je spatbord.quote:
Had ik ook jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had jij die nog niet dan?![]()
Vandaag doet hij het lekker. Behalve een paar minuten gelden. Alles wat ik accepteerde werd een witte pagina en zo ben ik een love ewe misgelopen.![]()
Face Book: I hate ewe!
quote:
Laat Tombola het maar niet zien!quote:
wie?quote:
Oh oke! Merelquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:44 schreef Cosmo. het volgende:
sta wel in de op hoor, maar wat is jou fb naam?
Merel!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben Rachel O. en wie ben jij?
Done.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:54 schreef Mirjam het volgende:
willen jullie helpen met m'n barn raisin'?
Tombolafan. Daar heb jij toch een dingetje mee in F&F?quote:
hihiquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:56 schreef Harajuku. het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door Mirjam op 09-02-2010 20:54 ]
Ik wilde het ook net doen
Ik heb net een spijker bijgedragen. En doorgeven aan de rest vnat volk. Ik ben immers opzichter.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:03 schreef Mirjam het volgende:
ik heb nog 1 persoon nodig voor m'n barn raisin'
Yee-haw! Here's 100 coins for helping Mir with their barn raising. Check back tomorrow to see if they need more help, partner!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:03 schreef Mirjam het volgende:
ik heb nog 1 persoon nodig voor m'n barn raisin'
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net een spijker bijgedragen. En doorgeven aan de rest vnat volk. Ik ben immers opzichter.
hoorray!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Yee-haw! Here's 100 coins for helping Mir with their barn raising. Check back tomorrow to see if they need more help, partner!
Morgen weer oke?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:55 schreef Markeerstift het volgende:
enfermera, ik voeg je toe! kun jij mij nog een horsshoe sturen?(A)
Heb je ook nog iets nodig voor je stal?quote:
topquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Morgen weer oke?heb net allemaal valentijns gifts uitgegeven. En volgensmij duurt het sowieso een dag voordat je je nieuwe buren ziet
Ik heb jou niet volgens mijquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:35 schreef Solique het volgende:
30 Bosjes White Roses aangeboden, wie het eerst komt. Wie het eerst ze ontvangt.
Serieus?!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:49 schreef Solique het volgende:
Als er genoeg animo is, heb nog 2 of 3 collections die ik kan inwisselen.
Jemid na 8 uur nog. Heb zelfs 2000+ vrienden.![]()
Wel grappig dat het gelukt wasquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:51 schreef Solique het volgende:
Volgens mijn profile 2160 vrienden. Dus heb er genoeg.
Op Facebook of op Farmville?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:51 schreef Solique het volgende:
Volgens mijn profile 2160 vrienden. Dus heb er genoeg.
Bij Mafia Wars en die anderen is ook 300 max. Maar ze tellen allen gewoon verder.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op Facebook of op Farmville?
Op FV is het maximum 300 geloof ik.
http://www.facebook.com/solique?ref=tsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:55 schreef Markeerstift het volgende:
hmm ik dacht dat wij vrienden waren solique? Ik zie het nog niet!
quote:
Wacht jij ook met spanning op de rest?quote:
Uhuh.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wacht jij ook met spanning op de rest?
Dan gaat FV helemaaaal traag worden denk ikquote:
Die heb je toch ook al gepost op FB?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:56 schreef Solique het volgende:
Voor collection gift: http://apps.facebook.com/onthefarm/track.php?creative&cat=collections&subcat=trade_in_collection&key=28c3bb1451cabb0e396055a9d526ed27&next=reward.php%3FfrHost%3D1195506824%26frId%3Dedaba04187bc24a2831e0195457d0a98%26frType%3DCollectionsFriendReward&ref=nf
nee ook echt geen ideequote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:01 schreef gateway het volgende:
[..]
k dan....
snap alleen niet wat je ermee moet?
Ik moet bij alles nog ééntjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:02 schreef Cosmo. het volgende:
ik wil collectionsheb van 3 5/6 compleet ofzo
hoe heet je? ik mag nog giften vandaagquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:13 schreef lorteti het volgende:
ik het nou handig om je farm te upgraden met FV-cash??![]()
planken en steen nodig voor mijn paardenstalletje
nee, je kunt net zo goed een week doorsparen en het met coins kopenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:13 schreef lorteti het volgende:
ik het nou handig om je farm te upgraden met FV-cash??![]()
planken en steen nodig voor mijn paardenstalletje
Je bent zelfs al buur van me, maar ik kan je niet vinden bij het sturen van gifts...quote:
mystery boxes kopenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:23 schreef lorteti het volgende:
wat moet ik dan met die FV-cash doen??
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:19 schreef Xebber het volgende:
2 Boerderijen is géén aanrader bij zoveel (FOK!-) buren.
Ben je met de ene boerderij klaar, kan je met de andere weer verder, en zo de hele avond door.
Ik moet gauw weer terug naar 't echte leven, tijd voor 't voorjaar.
FV-cash lekker vast houden tot je ooit iets tegenkomt dat je de moeite waard lijkt om het aan uit te geven.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:23 schreef lorteti het volgende:
wat moet ik dan met die FV-cash doen??
donequote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:26 schreef MaxMark het volgende:
Hulp bij mijn barn, als het kan? Is me nog nooit gelukt
http://apps.facebook.com/onthefarm/track.php?creative&cat=storage&subcat=friendHelp&key=a0ea94435d17dee4a33be3c3e82cca48&next=reward.php%3FfrHost%3D652206425%26frId%3D9dc779a8761f62d80318345c4dc7f190%26frType%3DStorageExpansionFriendReward&ref=nf
Al gedaanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:26 schreef MaxMark het volgende:
Hulp bij mijn barn, als het kan? Is me nog nooit gelukt
http://apps.facebook.com/onthefarm/track.php?creative&cat=storage&subcat=friendHelp&key=a0ea94435d17dee4a33be3c3e82cca48&next=reward.php%3FfrHost%3D652206425%26frId%3D9dc779a8761f62d80318345c4dc7f190%26frType%3DStorageExpansionFriendReward&ref=nf
heb net een misterygift van je gehadquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je bent zelfs al buur van me, maar ik kan je niet vinden bij het sturen van gifts...
waarom 2 boerderijen überhaupt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:19 schreef Xebber het volgende:
2 Boerderijen is géén aanrader bij zoveel (FOK!-) buren.
Ben je met de ene boerderij klaar, kan je met de andere weer verder, en zo de hele avond door.
Ik moet gauw weer terug naar 't echte leven, tijd voor 't voorjaar.
Donequote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:31 schreef Tijgertje. het volgende:
I'm hosting a barn raising and needs some friends to lend a hand!
ah, vandaar, dan zal ik je "teruggestuurd" hebben... Als je morgen nog stalspullen nodig hebt dan hoor ik het welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:28 schreef lorteti het volgende:
[..]
heb net een misterygift van je gehad
TNX
Had jou trouwens ook nog een vriendenuitnodiging gestuurd....zeker teveel dames al uit de SC F en F dat je mij niets laat wetenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je fok logo? Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:25 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen.![]()
- 2 Collections liggen gereed klaar.
- Mijn FOK logo is klaar
- Ben bijna vol qua ruimte die ik beschikbaar hebt.
Heb FOK geschreven met bloemen. Leverde ook nog de blue ribbon op.quote:
Screenshotje?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb FOK geschreven met bloemen. Leverde ook nog de blue ribbon op.
Oeh oke. ;oquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb FOK geschreven met bloemen. Leverde ook nog de blue ribbon op.
LOLquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:21 schreef Jerruh het volgende:
whehehe:
"you've opened an egg and found a black cottage!"
flink eitje...
wat is je naam op FV / FB?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:28 schreef Vicky het volgende:
ik wil je wel een horseshoe sturen hoor, moet je me ff toevoegen
ja, en dan duurt het laden nog eeuwigquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:35 schreef Morretje het volgende:
F5 wil dan nog wel eens helpen, maar vaak wel een paar keer achter elkaar inderdaad..
Ik heb je maar toegevoegd, dan kan ik je helpen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:19 schreef Jerruh het volgende:
mensen, ik doe voor de zoveelste keer een barn raising en ik kan die opslag nu wel gebruiken
http://www.facebook.com/profile.php?ref=profile&id=584655061
Toegevoegdquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:19 schreef Jerruh het volgende:
mensen, ik doe voor de zoveelste keer een barn raising en ik kan die opslag nu wel gebruiken
Volgens mij heb ik gekliktquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:19 schreef Jerruh het volgende:
mij ook? en ook geklikt bij jerruhquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:23 schreef Vicky het volgende:
ik heb je ook toegevoegd
ik heb je geaccepteerdquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:30 schreef gateway het volgende:
[..]
mij ook? en ook geklikt bij jerruh
Je hebt een PM!quote:
Stuur je mij ook een pm met je naam? Voeg ik je ook toe. =]quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:40 schreef Vicky het volgende:
[..]
Je hebt een PM!
Ik kan vandaag geen buur meer toevoegen..
heb nog niks, zal wel ff durenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb je geaccepteerd
nu nog ff als buur toevoegen
al klaarquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:59 schreef MaxMark het volgende:
Ik wil ook graag wat hulp bij mijn Barn Raising
hoe kom je aan die link???quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:59 schreef MaxMark het volgende:
Ik wil ook graag wat hulp bij mijn Barn Raising
Als je een venster wilt gaan publiceren moet je op het fototje links klikken en vervolgens koppelingslocatie kopieren. Dan heb je die link.quote:
tnxquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:18 schreef Crientj het volgende:
[..]
Als je een venster wilt gaan publiceren moet je op het fototje links klikken en vervolgens koppelingslocatie kopieren. Dan heb je die link.
Voor ik het vergeet. Als je dan die link hebt; dan moet je het venster overslaan, niet publiceren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:20 schreef gateway het volgende:
[..]
tnxvolgende keer maar doen dan. nu te laat voor
ok, test:quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:21 schreef Crientj het volgende:
[..]
Voor ik het vergeet. Als je dan die link hebt; dan moet je het venster overslaan, niet publiceren.
You hatched Roy's egg and found a Black Chicken! Find it in your gift box!quote:
Och, die verwijder ik ook gewoon.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:40 schreef CasB het volgende:
Ik barst ondertussen van de kippen, ik wil gewoon fuel refills.
Ik heb 3 coopsquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:43 schreef Crientj het volgende:
[..]
Och, die verwijder ik ook gewoon.
Alleen de gouden hou ik, ik heb een idee dat er ooit nog eens een tweede coop bijkomt ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |