Hij geeft leiding aan 19 dj's in zijn eigen studio.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh is hij weer on a powertrip.
Moet toch een machtig gevoel geven om op dit leeftijd eindelijk eens wat te vertellen te hebben.
Ja, vast.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij geeft leiding aan 19 dj's in zijn eigen studio.
Ik volg het best veel. Ik zit niet tussen het klapvee, al wil ik dat ook best eens proberen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie vinden het nog wel leuk dan? Zijn ze met veel?
Hehehe.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat is het ook...ik had er meer cynische druip overheen moeten gooien geloof ik
Er zijn altijd wel 3 tot 10 klapjosties bij, die alles maar dan ook echt alles, geweldig gezellig vinden.quote:
Ze waren vanochtend wel in de meerderheid en ze kregen hun zin.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:19 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel 3 tot 10 klapjosties bij, die alles maar dan ook echt alles, geweldig gezellig vinden.
Op de chat dus he.
Echt??? ik heb niet teruggelezen...maar was het nog erger dan dittequote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze waren vanochtend wel in de meerderheid en ze kregen hun zin.
Dan hebben zij gelijk tochquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze waren vanochtend wel in de meerderheid en ze kregen hun zin.
Ze waren heul boos op mij en Ccquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt??? ik heb niet teruggelezen...maar was het nog erger dan ditte
Oh ja.quote:
Ze keurden elke vorm van commentaar (kritiek was het niet eens te noemen) massaal af. Ze wilden alleen maar Peter.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt??? ik heb niet teruggelezen...maar was het nog erger dan ditte
k geef ook wel meteen toe dat ik niet zo tactvol ben, maar Cc kan het toch allemaal netjes verwoorden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze keurden elke vorm van commentaar (kritiek was het niet eens te noemen) massaal af. Ze wilden alleen maar Peter.
Er valt toch niets te kiezen tussen Peter en niets ! Dan wordt het Peter dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze keurden elke vorm van commentaar (kritiek was het niet eens te noemen) massaal af. Ze wilden alleen maar Peter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |