Ik ga de beta ook zeker even checken bij een vriend, die ODST wel heeftquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:22 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, ik was niet echt onder de indruk van de screens. Maar in beweging ziet het er vele malen beter uit! Ook zijn ze weer terug naar de basis van Halo CE en dat is nog steeds de beste. Ik ben heel erg benieuwd naar de beta
Verstandig!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ga de beta ook zeker even checken bij een vriend, die ODST wel heeft
dat gaat ie toch niet spelenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Weetje wat ook vet wordt? Fallout 3!
Bedoel je het 1e deel? Of is deel 2 nu ook al uitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:49 schreef wc-eend het volgende:
Man.. nergens in de winkels is just cause te vinden
die is ook best kutquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:49 schreef wc-eend het volgende:
Man.. nergens in de winkels is just cause te vinden
Koop hem 2dehands dan heb je hem meteen en cheap! En hij is best tof al vond ik Mercenaries 2 wel leuker.quote:
Voortaan geven we een half uur van te voren een waarschuwing oke? Alstublieft e97073.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:24 schreef e97073 het volgende:
Leuk man, en nu? Screen posten en dat is het? Niet zeggen om welke game het gaat? Jij gaat er gewoon vanuit dat iedereen weet om welke game het gaat?
Ik zie dat het om Splinter Cell gaat, maar dit lijkt me ook niet de bedoeling voor dit topic?
Vriendjes met Cyberia18?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Voortaan geven we een half uur van te voren een waarschuwing oke? Alstublieft e97073.
Oh ja! PoP ook nogquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:03 schreef MMaRsu het volgende:
Februari : Aliens vs Predator
Maart :
Battlefield: Bad Company 2
Final Fantasy XIII
Perfect Dark XBLA ( omg 60fps,coop/8 player versus/goldeneye maps/wapens OMG )
Metro 2033: The Last Refuge
Just Cause 2
April :
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Red Dead Redemption
Mei :
Alan Wake
Mafia II
Skate 3
Split/Second
Brink
Prince of Persia: The Forgotten Sands
September :
Dead Rising 2
Mijn lijstje
Het is hier één grote xbox orgie.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:24 schreef e97073 het volgende:
Leuk man, en nu? Screen posten en dat is het? Niet zeggen om welke game het gaat? Jij gaat er gewoon vanuit dat iedereen weet om welke game het gaat?
Ik zie dat het om Splinter Cell gaat, maar dit lijkt me ook niet de bedoeling voor dit topic?
Je snapt dus niet dat het posten van plaatjes geen nut heeft als je er niet bij zet om wat voor game het gaat?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cry on, droeftoeter.
Ik ook en ik vind het echt heel vetquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:41 schreef badboynova het volgende:
Zelfs ik ben begonnen met Fallout 3
Grappig man, en nu? Ik kan wel lezen, de titel staat duidelijk op de cover.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Edje: Dit is Bioshock 2. Het vervolg op Bioshock. Je ziet op de foto de Rapture Edition die naast de game ook een klein artbook heeft met de art van Bioshock 2. Bioshock 2 dus. Op de foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |