quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
MLB The Show komt njets naar de 360, alleen het 2k MLB spel, die NIET leuk is. MLB is ps3 only, die altijd regio free zijn.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niks gezegdHet leek me ook wel een toffe game eigenlijk, maar had niet door dat hij niet naar den xdoosch kwam
Ik ben van de basisschool af, 1+1 wat is da?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben geen crew meer, ik hoef dat nu niet meer te weten
Ik vind de games altijd wel aardig dus een nieuwe Halo vind ik altijd wel leuk maar ben niet hyped hoor alleen ziet het er nu wel een keer goed uitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:06 schreef e97073 het volgende:
[..]
Halo Reach is gewoon hetzelfde als alle Halo's. Niet bijzonder en niet eens noemenswaardig. Snap de hype rond die games echt niet
Wat een hapsnurken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een fokking aanfluiting zeg.
Ja leuk al die vrijgegeven media van titels die dit jaar zullen verschijnen, maar ik had op zn minst wat nieuwe aankondigingen verwacht (lees: grootse).
Alsof 2010 niet vol genoeg zit met gamesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een fokking aanfluiting zeg.
Ja leuk al die vrijgegeven media van titels die dit jaar zullen verschijnen, maar ik had op zn minst wat nieuwe aankondigingen verwacht (lees: grootse).
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
BLASPHEMY!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
De FOK! inquisitie zal je komen halen en afbranden, ongelovige!
CoDquote:
Mhja zit wel wat aardigs tussen ja. Ik hoop vooral dat Metro 2022 tof gaat wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:03 schreef MMaRsu het volgende:
Februari : Aliens vs Predator
Maart :
Battlefield: Bad Company 2
Final Fantasy XIII
Perfect Dark XBLA ( omg 60fps,coop/8 player versus/goldeneye maps/wapens OMG )
Metro 2033: The Last Refuge
Just Cause 2
April :
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Red Dead Redemption
Mei :
Alan Wake
Mafia II
Skate 3
Split/Second
Brink
Prince of Persia: The Forgotten Sands
September :
Dead Rising 2
Mijn lijstje
hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:36 schreef kepler het volgende:
Fable 3 video:
http://www.videogamer.com(...)nhead_1.html?type=hi
Hoe kun je nog uitzien naar Fable 3? Deel 2 was al te simpel gemaakt en nu zal het wel helemaal nix meer zijn. De volgende fable hoef je nog maar om de 5 minuten een knop in te drukken.quote:
fable 2 was dan wel simpel , maar het was nog steeds gewoon leuk vermaak.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe kun je nog uitzien naar Fable 3? Deel 2 was al te simpel gemaakt en nu zal het wel helemaal nix meer zijn. De volgende fable hoef je nog maar om de 5 minuten een knop in te drukken.
Maar je had geen vrijheid, geen free-roam, je kon bijna niets aan je stats en wapens enz doen, gare bugs, en overall saai... Alleen het begin was wel tof in die sneeuwquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
fable 2 was dan wel simpel , maar het was nog steeds gewoon leuk vermaak.
de sfeer was goed en het vechten doch simpel wel verslavend en leuk .
dus ook deel 3 gaat hier gewoon komen want het zal gewoon simpel vermaak zijn en ook dat is leuk op zijn tijd
dat gaat hem hier ook ongeveer worden! Final fantasy, mafia 2, red dead redemption, alan wake zijn voor me de belangrijkste!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:03 schreef MMaRsu het volgende:
Februari : Aliens vs Predator
Maart :
Battlefield: Bad Company 2
Final Fantasy XIII
Perfect Dark XBLA ( omg 60fps,coop/8 player versus/goldeneye maps/wapens OMG )
Metro 2033: The Last Refuge
Just Cause 2
April :
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Red Dead Redemption
Mei :
Alan Wake
Mafia II
Skate 3
Split/Second
Brink
Prince of Persia: The Forgotten Sands
September :
Dead Rising 2
Mijn lijstje
Nice dudequote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:28 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Van Halo CE naar Halo Reach![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:38 schreef kepler het volgende:
Halo Reach video:
http://www.bungie.net/projects/reach/vidaudio.aspx?c=58#
Believe... Lennyquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dat er nog best leuk uitzietterwijl ik heeeeelemaal niks met Halo heb
Ja, ik was niet echt onder de indruk van de screens. Maar in beweging ziet het er vele malen beter uit! Ook zijn ze weer terug naar de basis van Halo CE en dat is nog steeds de beste. Ik ben heel erg benieuwd naar de betaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dat er nog best leuk uitzietterwijl ik heeeeelemaal niks met Halo heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |